Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2008

    1. NESHYBOVÁ, Jarmila and Lada HEYDOVÁ. Uplatňují úřady místní správy ČR marketingový nástroj Relationship Marketing? (Vybrané výsledky empirického výzkumu) (Do the Czech Public administration Offices realize the using of Relationship Marketing). In Recenzovaný sborník příspěvků z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2008. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008, p. 152-158, 6 pp. ISBN 978-80-7318-663-0.
      Name (in English): Do the Czech Public administration Offices realize the using of Relationship Marketing
      RIV/00216224:14560/08:00024693 Proceedings paper. Management, administration and clerical work. Czech. Czech Republic.
      Neshybová, Jarmila (203 Czech Republic, guarantor) -- Heydová, Lada (203 Czech Republic)
      Keywords in English: Relationship marketing; stakeholder; relationship marketing in municipalities
      Type of proceedings: post-proceedings
      International impact: yes
      Reviewed: yes

      Changed by: Ing. Jarmila Beránková, Ph.D., učo 62863. Changed: 17/6/2008 12:08.

    2007

    1. NESHYBOVÁ, Jarmila and Simona ŠKARABELOVÁ. Marketing vztahů na obcích III. stupně v České republice (Relationship Marketing in Third-level Townships in the Czech Republic). In Sociální ekonomika, sociální podnik a sociální kapitál. Sborník příspěvků z mezinárodní konference. 1st ed. Ústí nad Labem: Fakulta sociálně ekonomická, Univerzhita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, 2007, p. 53-62. ISBN 978-80-7044-954-7.
      Name (in English): Relationship Marketing in Third-level Townships in the Czech Republic
      RIV/00216224:14560/07:00020934 Proceedings paper. Sociology, demography. Czech. Czech Republic.
      Neshybová, Jarmila (203 Czech Republic, guarantor) -- Škarabelová, Simona (203 Czech Republic)
      Keywords in English: relationship marketing; municipality;methods and instruments of continuation and building-up; utility and usefulness evaluation of relationships; existing conflicts and barriers in relationships
      Type of proceedings: post-proceedings
      International impact: yes
      Reviewed: yes

      Changed by: Ing. Jarmila Beránková, Ph.D., učo 62863. Changed: 2/2/2010 06:48.

    2005

    1. KLAPALOVÁ, Alena. Relační marketing na trzích organizací (Relationship marketing at the organizational markets). In Nové trendy v podnikovom manažmente. první. Košice: EU Bratislava, PHF Košice, 2005, p. 137-141, 4 pp. ISBN 80-969181-3-3.
      Name in Czech: Relační marketing na trzích organizací
      Name (in English): Relationship marketing at the organizational markets

      Keywords in English: relationship marketing; specialities; b2b markets

      Changed by: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Changed: 23/11/2005 12:18.
Displayed: 21/6/2024 01:53