Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2023

    1. BOČEK, Marek, Ingrid PROCHÁZKOVÁ, Petr SUCHÁČEK and Hana ŠVÁBÍKOVÁ. Výlet do dobré praxe. Příprava budoucích učitelů na vlastní kůži. (Trip to Good Practice. Preparing future teachers first-hand.). 2023.

    2018

    1. SUCHÁČEK, Petr. Když věda a výuka probíhají současně (When Science and Teaching go hand in hand). In 9. studentská konference FHS Univerzity Tomáše Bati. 2018.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Základy nenásilné komunikace pro učitele (The Basics of Nonviolent Communication for Teachers). 2018.

    2017

    1. SUCHÁČEK, Petr. Budoucí učitelé a dialogické vyučování (Future teachers and dialogic teaching). In XVI. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, 6.-7. 2. 2017, České Budějovice. 2017.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Budoucí učitelé a dialogické vyučování (Future teachers and dialogic teaching). In XVI. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, 6.-7. 2. 2017, České Budějovice. 2017. ISBN 978-80-7394-635-7.

    2016

    1. SUCHÁČEK, Petr. Implementace prvků dialogického vyučování v rámci mikrovyučování u studentů učitelství přírodovědných předmětů (Implementation of dialogic teaching components into micro-teaching of pre-service science teachers). Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2016, vol. 21, No 3, p. 81-106. ISSN 1803-7437. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/SP2016-3-5.
    2. SUCHÁČEK, Petr. MOC A STUDENTI UČITELSTVÍ – JAK FUNGUJE TOTO SPOJENÍ? (POWER AND STUDENT TEACHERS: HOW DOES THIS COMBINATION WORK?). Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2016, vol. 21, No 3, p. 183-189. ISSN 1803-7437.
    3. SUCHÁČEK, Petr. Studenti učitelství přírodovědných oborů: Za jakých podmínek se jim daří vyučovat dialogicky? (Preservice science teacher students: Under what conditions they thrive teach dialogically?). In XXIV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, České Budějovice, 15.-16. září 2016. 2016.
    4. SUCHÁČEK, Petr. Studenti učitelství přírodovědných oborů: Za jakých podmínek se jim daří vyučovat dialogicky? (Preservice science teacher students: Under what conditions they thrive teach dialogically?). In XXIV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, České Budějovice, 15.-16. září 2016. 2016. ISBN 978-80-7394-596-1.
Display details
Displayed: 29/7/2024 01:24