Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2019

    1. TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva and Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ. English Autonomously: jazyková výuka v lavicích a (hlavně) mimo ně (English Autonomously: language learning in the classroom and (mostly) out of it). In 9. ročník Open space konference o e-learningu IS MU. 2019.
    2. TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva and Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ. Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines. In CLIL: methodological Concept to effectively Support Key Professional Competencies Using Foreign Language. 2019.

    2008

    1. HUMPOLÍČEK, Pavel, Alena FIĽOVÁ and Renáta BENDOVÁ. Akademické centrum poradenství a supervize: sdělení shrnující dva roky činnosti (Academic centre of counselling and supervision: through report). SPFFBU Annales psychologici. Brno: Masarykova univerzita, 2008, vol. 2008, P12, p. 107-112. ISSN 1211-3522.

    2007

    1. HUMPOLÍČEK, Pavel, Alena UHROVÁ and Renáta BENDOVÁ. Rozvoj praktické výuky studentů psychologie a sociální pedagogiky a poradenství: Shrnutí činnosti dvouletého působení Akademického centra poradenství a supervize (Improvement of practice of student of psychology and social pedagogy and counselling: Summary of two-years activities of Academic center of counselling and supervision). In Sociální procesy a osobnost 2007. Brno: MSD, spol. s r.o., 2007, p. 174-181, 479 pp. ISBN 978-80-7392-016-6.

    2006

    1. HUMPOLICEK, Pavel. Enhancement of education and training in psychotherapy for students of psychology and psychiatry at Masaryk University in Brno. In Zaburzenia nerwicowe - terapia, badania, dydaktyka (Krakow, 2006). 2006.
    2. HUMPOLÍČEK, Pavel, Alena UHROVÁ and Renáta BENDOVÁ. Mezioborový psychologický a sociálně-pedagogický přístup k dětem a rodinám v rámci vzdělávacího projektu ACPS (Interdisciplinarity between psychological and social-pedagogical approach to children and families in Academic centre of counselling and supervision.). 2006.
    3. HLOUŠKOVÁ, Lenka. Nový subjekt mezi vysokoškolskými poradnami - Akademické centrum poradenství a supervize (New subject betwen academic centers - Academic Center for Counselling and Supervision). In Výchovný poradce. Praha: Národní vzdělávací fond, Asociace školských poradců, University and School Publishing, s.r.o., 2006, p. 28-31. ISBN 80-86728-31-5.
    4. HUMPOLÍČEK, Pavel, Alena UHROVÁ and Renáta BENDOVÁ. Project for support of students´and professional relations. In 20th Annual EFPSA Congress. 2006.
    5. HUMPOLÍČEK, Pavel, Alena UHROVÁ and Renáta BENDOVÁ. Rozšíření praktické výuky studentů psychologie a sociální pedagogiky a poradenství. Činnost Akademického centra poradenství a supervize (ACPS) (Enhancement of practical education of students psychology and social pedagogy and counselling. Activities of Academic centre of counselling a supervision (The ACPS)). In Sborník příspěvků přednesených k 80. výročí založení Psychologického ústavu Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. 2006.

    2005

    1. ČECH, Tomáš. Nežádoucí sociálně patologické projevy školních dětí [on-line] (Undesirable social pathologic phenomena of school children). Zlín: Zkola - informační a vzdělávací portál Zlínského kraje, 2005. Zkola.cz.
    2. OPATŘILOVÁ, Dagmar. Profesní poradenství (Professional Counselling). In Problematika zaměstnávání občanů se zdravotním postižením. První. Praha: MO SV, EQUAL, 2005, p. 46-56. Studijní text. ISBN 80-903598-1-7.
    3. FIALA, Jindřich. Projekt zlepšení výživových zvyklostí a profilu rizik nepřenosných onemocnění u seniorské populace města Brna (The project for the improvement in dietary habits and risk profile of noninfectious diseases in elederly population in Brno city.). Česká a slovenská Hygiena. 2005, vol. 2, No 4, p. 104-109. ISSN 1214-6722.
    4. HUMPOLÍČEK, Pavel. Specifika stavby scény u dětí s poruchami chování (Specifics of Scene-Buildings built by childrens with Behavioral Disorder). In Psychologické dny 2004: "Svět žen a mužů. Polarita a vzájemné obohacování." Olomouc. 2005. ISBN 80-244-1059-1.

    2003

    1. HLOUŠKOVÁ, Lenka. Čím dnes žije poradenský svět? (What does the World of counselling live on today?). In Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. roč.LI, řada pedagogická U8. Brno: Masarykova univerzita, 2003, p. 155-157. ISBN 80-210-3120-4.
    2. VÍTKOVÁ, Marie and Věra VOJTOVÁ. Poradenství v rámci školy (Councelling in the school). In Otázky speciálně pedagogického poradenství. 1. vyd. Brno: MSD, 2003, p. 176-182. ISBN 80-86633-08-X.

    2002

    1. HLOUŠKOVÁ, Lenka. Poradenství jako most mezi vědními obory pomáhajících profesí. (poznámky k rozvoji oboru "Sociální pedagogika a poradenství" na Ústavu pedagogických věd FF MU v Brně) (Guidance and counselling as unite of supporting professional). In Sociální práce a ostatní společenskovědní disciplíny. Hradec Králové: Gaudeamus, 2002, p. 39-42. ISBN 80-7041-113-9.
    2. ČECH, Tomáš. Škola a sociálně patologické symptomy v projevech žáků (School and social pathologic symptoms in behavior of pupils). In STŘELEC, S. (ed.) Studie z teorie a metodiky výchovy. Brno: MSD, 2002, p. 115-124. ISBN 80-86633-00-4.

    2000

    1. VYBÍRAL, Zbyněk. Psychoterapie, psychoterapeutické poradenství a poradenství (Psychotherapy, psychotherapeutic counselling and counselling). Konfrontace - časopis pro psychoterapii. Hradec Králové: Konfrontace, 2000, vol. 11, No 2, p. 83-86. ISSN 0862-8971.
Display details
Displayed: 10/11/2024 12:51