Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2008

    1. PORTEŠOVÁ, Šárka and Jana ČIHOUNKOVÁ. Diagnostics of Czech intellectually gifted children with dyslexia via WISC-III method. In From giftedness in childhood to successfull intelligence in adulthood. Praha: The center of giftedness, 2008, p. 108-119. ISBN 978-80-7387-172-7.
    2. ŠIMONÍK, Oldřich, Jana ŠKRABÁNKOVÁ and Jan ŠŤÁVA. Přírodovědně nadaní žáci a evaluace jejich výsledků v rámci chemických olympiád. (Pupils Gifted for Natural Sciences and Evaluation of Their Results Concerning Chemical Olympics.). In Výchova a nadání 1. Brno: PdF MU, 2008, p. 35-44. Výzkumné zprávy, číslo 1. ISBN 978-80-7392-024-1.

    2007

    1. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Evaluace výsledků přírodovědně nadaných žáků při jejich účasti v chemických soutěžích. Brno, 2007, 7 pp. ISBN 978-80-7231-228-3.
    2. NAVRÁTIL, Vladislav, Jiřina NOVOTNÁ, Jan ŠŤÁVA and Josef TRNA. Fyzikální a matematická olympiáda jako příklad motivace nadaných studentů (Physical and Mathematical Olympiad as an Example of Motivation of Talented Students). In Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky. Brno: MSD, 2007, p. 167-172. ISBN 978-80-7392-006-7.
    3. NAVRÁTIL, Vladislav, Jiřina NOVOTNÁ, Jan ŠŤÁVA and Josef TRNA. Fyzikální a matematická olympiáda jako příklad motivace nadaných studentů (Physical and Mathematical Olympiad as an Example of Motivation of Talented Students). In Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky. 2007. ISBN 978-80-7392-004-3.
    4. RYCHNOVSKÝ, Boris and Josef TRNA. Integrovaná terénní výuka jako metoda rozvoje přírodovědného myšlení talentovaných žáků (Integrate Fieldwork as the Method of Development of Thinking of talented Students). In Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky. Brno: MSD, 2007, p. 211-216. ISBN 978-80-7392-006-7.
    5. RYCHNOVSKÝ, Boris and Josef TRNA. Integrovaná terénní výuka jako metoda rozvoje přírodovědného myšlení talentovaných žáků (Integrate Fieldwork as the Method of Development of Thinking of talented Students). In Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky. 2007. ISBN 978-80-7392-004-3.
    6. RYCHNOVSKÝ, Boris, Josef TRNA and Eduard HOFMANN. Stacionár Jedovnice jako zařízení pro rozvoj přírodovědně talentovaných žáků (Centre Jedovnice as the Facility for Development of science talented Students). In Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky. Brno: MSD, 2007, p. 217-220. ISBN 978-80-7392-006-7.
    7. RYCHNOVSKÝ, Boris, Josef TRNA and Eduard HOFMANN. Stacionár Jedovnice jako zařízení pro rozvoj přírodovědně talentovaných žáků (Centre Jedovnice as the Facility for Development of science talented Students). In Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky. 2007. ISBN 978-80-7392-004-3.

    2003

    1. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Práce s talentovanými žáky na gymnáziu – výuka chemie. Brno: Česká pedagogická společnost, 2003, 13 pp. ISBN 1211-4669.

    2002

    1. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Formy práce s talentovanými studenty gymnázia ve výuce chemie. Vyškov: Vysoká vojenská škola pozemního vojska, 2002, 17 pp. ISBN 80-72310-90-9.

    2001

    1. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Výuka chemie u talentovaných žáků. Ostrava: Ostravská univerzita, 2001, 13 pp. ISBN 80-7042-817-1.
Display details
Displayed: 11/11/2024 23:44