Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2022

    1. KOHOUTEK, Tomáš. Škola jako pestrá obec (School as a diverse community). Praha: Česká školní inspekce, 2022.

    2013

    1. TRNKOVÁ, Kateřina, Milan POL, Lenka HLOUŠKOVÁ and Bohumíra LAZAROVÁ. Inclusive education - a challenge for organizational learning in schools. In The European Conference on Educational Research ECER 2013: Creativity and Innovation in Educational Research, Istanbul, Turkey, 9-13 September 2013. 2013.

    2008

    1. BAZALOVÁ, Barbora. Proces osvojování jazyka u dětí s poruchami autistického spektra. (The Process of Language Acquisition in Children with Autism Spectrum Disorder.). In zdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 1st ed. Brno: Paido, 2008, p. 19 - 29, 143 pp. ISBN 978-80-7315-167-6.
    2. VOJTOVÁ, Věra. Quality of school life from the pupils´ perspective; research thesis. In ŘEHULKOVÁ, O., ŘEHULKA, E., BLATNÝ, M., MAREŠ, J.Quality of Life in the context of Health and Illness. 1. vyd. Brno: MSD, 2008, p. 78 - 89, 11 pp. ISBN 978-80-7392-073-9.
    3. PANČOCHA, Karel. Sociální determinanty inkluzivního vzdělávání (Social Determinants of Inclusive Education). In BARTOŇOVÁ, Miroslava and Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, p. 31-38. Edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-210-4736-5.
    4. KLENKOVÁ, Jiřina and Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (Education of Pupils with Impaired Communication Ability. Education of Pupils with Educational Needs). 1st ed. Brno: Paido, 2008, 143 pp. ISBN 978-80-7315-167-6.

    2007

    1. BAZALOVÁ, B. Role sociálních služeb v procesu inkluzivního vzdělávání (Role of Social Services in Process of Inclusive Education). In VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Brno: Paido, 2007, p. 93 - 98. První, 273. publikace. ISBN 978-80-7315-163-8.
    2. BAZALOVÁ, Barbora. Role sociálních služeb v procesu inkluzivního vzdělávání (Role of Social Services in the Process of Inclusive Education). In BARTOŇOVÁ, Miroslava and Marie VÍTKOVÁ. Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. 1. vydání. Brno: Paido, 2007, p. 65-192. ISBN 978-80-7315-150-8.

    2006

    1. VOJTOVÁ, Věra. Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování (Effectivness of education of the risky group children (with focus on emotional and behavioral difficulties)). In Pokorná, V. Inkluzivní a kognitivní edukace. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2006, p. 129-141, 11 pp. ISBN 80-7290-258-X.
Display details
Displayed: 17/7/2024 16:03