Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2004

    1. SUCHÁNEK, Petr. Využívání marketingu v malých a středních podnicích (The using of the marketing in small and medium enterprises). In Ekonomika firiem 2004. 1st ed. Košice: EU Bratislava, PHF Košice, 2004, p. 627-630. ISBN 80-225-1879-4.

    2003

    1. SUCHÁNEK, Petr. Analýza využití marketingových nástrojů podniky v ČR (The Analysis of the Using of the Marketing's Instruments in Companies in CR). In Ekonomika firiem 2003. 1st ed. Košice: EU Bratislava PHF Košice, 2003, p. 160-164. ISBN 80-225-1737-2.
    2. ŠKAPA, Radoslav. Diskontní prodejny v ČR (The discount stores in the Czech republic). In Ekonomika firiem 2003. 1st ed. Košice: EU Bratislava PHF Košice, 2003, p. 169-171, 4 pp. ISBN 80-225-1737-2.

    2002

    1. SUCHÁNEK, Petr. Marketingový mix v podmínkách podnikatelské praxe ČR (The Marketing's mix in specifications of business practice of Czech republic). In Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe Slovenskej republiky, Českej republiky a Pol'skej republiky. 1st ed. Košice: Ekonóm, 2002, p. 28-37. 1. ISBN 80-225-1555-8.
    2. SUCHÁNEK, Petr. Pilotní výzkum marketingového mixu v podnicích ČR (Pilot research of marketing`s mixes in companies in Czech republic). In Ekonomika firiem 2002. Košice: Ekonomická univerzita v Bratislave, podnikohospodárska fakulta Košice, 2002, p. 516-519. 1. ISBN 80-225-1583-3.
Display details
Displayed: 2/11/2024 17:17