Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2022

    1. KOTÁSEK, Josef. Řekni mámě... reklama zaměřená na děti v právní úpravě nekalých obchodních praktik (Tell Mum... Advertising Aimed at Children in Unfair Commercial Terms Regulation). In Kotásek, J., Špačková, M. Pocta prof. Josefu Bejčkovi k 70. narozeninám. 1st ed. Brno: Masarykova Univerzita, 2022, p. 47-84, 39 pp. ISBN 978-80-280-0093-6.

    2007

    1. HAVLÍČKOVÁ, Helena. Account Manager pro nereklamní příjmy. Brno: PdF MU Department of English, 2007, 2 pp. The Messenger. ISSN 1214-6676.

    2006

    1. PODHORNÁ-POLICKÁ, Alena and Anne-Caroline FIÉVET. Les médias, l'argot et l'imaginaire argotique - une comparaison franco-tcheque (Mass-media, slang and slang's imagination - comparision of French and Czech youth slang). Revue d'Etudes Francaises. Budapest: ELTE, 2006, vol. 11, No 1, p. 27-52. ISSN 1416-6399.
Display details
Displayed: 17/11/2024 05:07