Filter publications

    2020

    1. MAZÁČOVÁ, Pavlína. Aktivizující přístupy v rozvíjení čtenářské a informační gramotnosti žaků (Activating approaches in the development of reading and information literacy of students). Online. In Cenigová, Rozália. Školské knižnice ako informačné a kultúrne centrá škôl : 14. medzinárodná konferencia. Bratislava: Slovenská pedagogická knižnica v Bratislave, 2020, p. 60-66. ISBN 978-80-972668-7-5.

    2018

    1. SEDLÁČKOVÁ, Jana. Reakce matek na dětské potřeby autonomie, vztahu a kompetence v kontextu čtenářských příprav v 1. třídě (Mothers' Reactions on Their Children's Needs of Autonomy, Relatedness and Competence in Context of Reading Homework in the First Grade). In Počáteční čtení: Čtu a stávám se čtenářem (Cesty propojení výzkumu a praxe) - 26. 9. 2018, Praha. 2018.

    2017

    1. SEDLÁČKOVÁ, Jana. Approaches mothers of first graders use to deal with perceived reading difficulties. Journal of pedagogy / Pedagogický časopis. Trnava: Versita, 2017, vol. 8, No 2, p. 27-57. ISSN 1338-1563. Available from: https://dx.doi.org/10.1515/jped-2017-0008.
    2. SEDLÁČKOVÁ, Jana. Osvojování dovednosti čtení očima matek žáků 1. tříd (How Mothers of First Graders Perceive Reading Acquisition). Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2017, vol. 22, No 3, p. 121-148. ISSN 1803-7437. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/SP2017-3-7.
    3. SEDLÁČKOVÁ, Jana. Vzájemná očekávání matek a učitelek dětí 1. tříd ohledně spolupráce na rozvoji jejich čtenářské gramotnosti (Mutual Expectations of Mothers and Teachers of First Graders in Their Cooperation in Children's Reading Literacy Development). In Konference ČAPV 2017, Pedagogická fakulta Univerzity v Hradci Králové, 13.-14. 9. 2017. 2017.
    4. SEDLÁČKOVÁ, Jana. Vzájemná očekávání matek a učitelek dětí 1. tříd ohledně spolupráce na rozvoji jejich čtenářské gramotnosti (Mutual Expectations of Mothers and Teachers of First Graders in Their Cooperation in Children's Reading Literacy Development). In Konference ČAPV 2017, Pedagogická fakulta Univerzity v Hradci Králové, 13.-14. 9. 2017. 2017.

    2016

    1. SEDLÁČKOVÁ, Jana. Zapojení rodičů do přípravy dětí prvních tříd ZŠ do čtení (Parental Engagement in Reading Activities with First Graders). In Konference ČAPV 2016, Fakulta pedagogická Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, 14.-16. 9. 2016. 2016.
    2. SEDLÁČKOVÁ, Jana. Zapojení rodičů do přípravy dětí prvních tříd ZŠ do čtení (Parental Engagement in Reading Activities with First Graders). In Síťování (networking) v pedagogickém výzkumu, České Budějovice, 15.-16. září 2016. 2016. ISBN 978-80-7394-596-1.

    2006

    1. NAJVAROVÁ, Veronika. Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtejnářské gramotnosti (Usage of Reading Strategies as the factor of optimalizing the development of reading literacy). In Škola - Edukácia - Príprava učiteľa III. 2006th ed. Banská Bystrica: PdF Banska Bystrica, 2006, p. 195-200, 5 pp. ISBN 80-8083-234-X.
Display details
Displayed: 20/1/2025 00:02