Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2009

    1. ŠKAPA, Radoslav and Eva ŠVANDOVÁ. Tvorba hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích a její typy (Value creation in buayer-seller relationships and its forms). In Jedlicka, P. Hradecké ekonomické dny 2009. Ekonomický rozvoj a management regionů. 1st ed. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2009, p. 313-319. ISBN 978-80-7041-227-5.

    2008

    1. ŠKAPA, Radoslav and Eva ŠVANDOVÁ. Quality of Buyer-Seller Relationships in Perspective of Value Creation. In Proceedings of the IASK International Conference Global Management 2008. 1st ed. Porto: International Association for the scientific knowledge, 2008, p. 225-231. ISBN 978-989-95806-1-9.

    2005

    1. KUBÁTOVÁ, Eva. Analýza inovační schopnosti podniku (Analysis of the innovation activity of the firm). In Progressive methods and tolls of management and economics of companies. 1st ed. Brno: VUT Brno, 2005, p. 1-7. ISBN 80-214-3099-0.
    2. ČÁSTEK, Ondřej and Radoslav ŠKAPA. Analýza spotřebitelského chování na příkladu mobilních her (Analysis of consumer bahaviour - the case of mobile games). In Progresivní metody a nástroje managementu a ekonomiky podniků. 1st ed. Brno: VUT Brno, 2005. ISBN 80-214-3099-0.

    2004

    1. SMUTNÝ, Petr and Radoslav ŠKAPA. Liberalizace jako faktor úspěšnosti českých podniků? (The liberalization as a factor of successfulness?). In Nové trendy rozvoje průmyslu. 1st ed. Brno: VUT Brno, 2004, p. 10-24. ISBN 80-214-2787-6.
    2. GREGOROVÁ, Ivana. PODNIKÁNÍ A KULTURNÍ ROZDÍLY (DIMENZE MASKULINITA versus FEMINITA) (BUSINESS AND THE CULTURAL DIFFERENCIES (DIMENSION MASCULINITY and FEMINITY)). In Nové trendy rozvoje prmyslu. 1st ed. Brno: VUT Brno, 2004, p. 16-23. ISBN 80-214-2787-6.
Display details
Displayed: 17/5/2024 02:32