Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2020

    1. MOCCIARO, Egle. The development of L2 Italian morphosyntax in adult learners with limited literacy. Palermo: UnipaPress, 2020, 208 pp. Strumenti e ricerche 9. ISBN 978-88-5509-206-7.

    2010

    1. COLLINS, Rita. Building Bridges: University Students Reading with Young Leaners. In Children's Literature in Language Education. 2010.

    2008

    1. FUJDA, Milan. Individualizace, detradicionalizace a moderní religiozita. Okultismus jako důsledek a projev modernizačních změn. (Individualization, detraditionalization and Modern Religiosity. Occultism as a Consequence and Manifestation of Modernization Changes.). Religio, Revue pro religionistiku. 2008, 16/2008, No 1, p. 57-85, 28 pp. ISSN 1210-3640.
    2. VOJTKOVÁ, Naděžda. Výchova ke čtenářství v hodinách anglického jazyka (Reader´s Development in English Classes). Brno: Neuvedeno, 2008. ISBN 978-80-7399-649-9.

    2007

    1. FUJDA, Milan. Svámí Vivékánanda a modernita: Ke kulturním a sociálním podmínkám exportu/importu neohinduismu (Swami Vivekananda and Modernity: On Cultural and Social Conditions of Export/Import of Neohinduism). In Orientalia Antiqua Nova [VII.]. Plzeň: Dryada, 2007, p. 49-59. ISBN 978-80-87025-13-0.
    2. ČECH, Tomáš. Vývoj a stav kubánského školství a vzdělanosti (Advancement and posture of the cuban educational system and scholarship). Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, 2007, vol. 17, No 4, p. 65-70. ISSN 1211-4669.
    3. ČECH, Tomáš. Vzdělávací a volnočasové podmínky na Kubě (Educational and leisure time conditions in Cuba). In Čech, T. (ed.) Výchova a volný čas 2. Brno: MSD, 2007, p. 202-210. ISBN 978-80-86633-97-8.

    2006

    1. NAJVAROVÁ, Veronika. Jaké strategie používají studenti učitelství při studiu odborného textu? (What strategies do future teachers use when studying an academic text?). In MAŇÁK, Josef and Dušan KLAPKO. Učebnice pod lupou. 1st ed. Brno: Paido, 2006, p. 111-121, 10 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek č. 4. ISBN 80-7315-124-3.
    2. JANÍK, Tomáš and Veronika NAJVAROVÁ. Problémy školního vzdělávání ve světle výzkumů TIMSS a PISA (porovnání situace v České republice a v Německu) (Problems of the school education in the light of research TIMSS and PISA (situation in the Czech republic and Germany)). In GREGER, David and Věra JEŽKOVÁ. Školní vzdělávání: Zahraniční trendy a inspirace. 2006th ed. Praha: Karolinum, 2006, p. 102-123. Pedagogika. ISBN 80-246-1313-1.

    2005

    1. NAJVAROVÁ, Veronika. Čtenářské strategie studentů PdF MU (Reading strategies of the students of the PdF MU). In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III. 1st ed. Olomouc: Votobia, PdF UP, 2005, p. 242-246. ISBN 80-7220-246-4.

    2004

    1. KRÁTKÁ, Veronika. Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti (Using reading strategies as a factor of reading literacy development). In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů. Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, 2004, p. 66-71, 4 pp. ISBN 80-7220-201-4.

    2002

    1. RABUŠICOVÁ, Milada. Gramotnost: staré téma v novém pohledu (Literacy: the old topic in a new perspective). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita & Nakladatelství Georgetown, 2002, 199 pp. Edice Rubikon, sv. 8. ISBN 80-210-2858-0.

    1996

    1. BARTONĚK, Antonín. Literacy in Archaic Latium. In Papers on the VIIIth International Congress of Latin Studies. Jerusalem: Innsbruck: Sonderdruck, 1996, p. 19-26. ISBN 3-85124-6594.
    2. COLLINS, Rita. Special Educational Needs of Prisoners at Montana State Penitentiary. Helena, Montana: State of Montana Office of Public Instruction, 1996, 35 pp.
Display details
Displayed: 27/4/2024 06:11