Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2014

    1. HLAVICA, Michal. Modelové řešení archeologické prezentace produktem (Model Solution of Archaeological Presentation by Product). Online. In e-learningová podpora kurzu. Masarykova univerzita, 2014, 10 pp.

    2006

    1. ŠKARABELOVÁ, Simona. Marketingová komunikace ve veřejné správě (The marketing communication in the public administration). In Veřejná správa 2006. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2006, p. 437 - 442, 7 pp. ISBN 80-7194-882-9.

    2005

    1. ŠKARABELOVÁ, Simona. Komunikace a Public Relations (Communication and Public Relations). 1. vydání. Brno: MU, 2005, 81 pp. ISBN 80-210-3745-8.
    2. DOLEŽALOVÁ, Klára. Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations (Managerial tools for evaluating activities of Public Relations). In Nové trendy v podnikovom manažmente. 1st ed. Košické Hámre: Royal Unicorn, s.r.o., Muškátová 30, 040 11 Košice, 2005, p. 40-46. ISBN 80-969181-3-3.
    3. DOLEŽALOVÁ, Klára. Public Relations. In MEKON 2005 - Sborník příspěvků ze VII. ročníku mezinárodní konference. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2005, p. 63-66. ISBN 80-248-0846-3.

    2003

    1. ŠKARABELOVÁ, Simona and Miroslav FORET. Komunikace s veřejností, public relations, lobbování, marketing ve veřejném sektoru (Public Relations, Lobbing, Marketing in Public Sector). Doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc., Doc. PhDr. Jan Šelešovský, CSc. - editoři. In Obecná část vzdělávání vedoucích úředníků ÚSC. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2003, p. 65-79. Učebnice ÚSC. ISBN 80-210-3278-2.
    2. DOLEŽAL, Michael. Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu (The development of PR as an important tool of marketing). In Rozvoj a podpora podnikatelských aktivit v málo rozvinutých regiónoch krajín strednej a východnej Európy. první. Košice: Ekonomická univerzita v Bratislavě, Podnikohospodárská fakulta Košice, 2003, p. 59 - 64, 147 pp. ISBN 80-225-1723-2.

    2002

    1. SEKOT, Aleš and Michael DOLEŽAL. Marketing v kostce (The principles of marketing). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2002, 104 pp. ISBN 80-210-2935-8.
    2. SEKOT, Aleš and Michal CHARVÁT. Základy marketingu (Bases of marketing). Brno: PAIDO, 2002, 55 pp. edice pedagogické literatury. ISBN 80-7315-019-0.

    1998

    1. HOLMAN, Pavel. Public relations a muzea (Public relations and museums). Muzejní obzory. Praha: Asoc. čes. a moravskosl. muz. a galerií, 1998, 7., No 1, p. 12-15. ISSN 1213-2152.
Display details
Displayed: 18/5/2024 00:31