-
POL, Milan; Martin SEDLÁČEK; Petr NOVOTNÝ a Lenka HLOUŠKOVÁ. Úvodní fáze profesní dráhy ředitelů základních škol. Studia paedagogica. Brno: MU, 2009, roč. 14, č. 1, s. 109-127. ISSN 1803-7437.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/857499/cs
-
Volba studijního zaměření žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: pohledy vedení základních školFRIEDMANN, Zdeněk a Bohumíra LAZAROVÁ. Volba studijního zaměření žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: pohledy vedení základních škol. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/818431/cs
-
Volba studijního zaměření žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: pohledy vedení základních školFRIEDMANN, Zdeněk a Bohumíra LAZAROVÁ. Volba studijního zaměření žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: pohledy vedení základních škol. Vítková,M., Bartoňová, M. In Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Brno: Paido, 2008, s. 341-350. edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-7315-170-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/797272/cs
-
POL, Milan. Škola vedená, řízená a spravovaná. Pedagogika. Praha: UK, 2007, LVII, č. 3, s. 213-226, 240 s. ISSN 0031-3815.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/727478/cs
-
ZOUNEK, Jiří. ICT v životě základních škol. I. vydání. Praha: Triton, 2006, 160 s. Pedagogika. ISBN 80-7254-858-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/706327/cs
-
ŠŤÁVA, Jan. Školský management. In Nové přístupy ve výuce společenských věd. první. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2006, 11 s. ISBN 80-7204-457-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/713278/cs
-
REDLICHOVÁ, Jitka. Demokracie v prostředí české školy. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III. Olomouc: VOTOBIA Olomouc, 2005, s. 310-313. ISBN 80-7220-246-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/630904/cs
-
SEDLÁČEK, Martin. ENIRDEM. Nosná platforma pro mnohostranný rozvoj školského managementu. Pedagogika. Praha: PedF UK, 2005, roc. 55, č. 2, s. 176-180. ISSN 0031-3815.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/753048/cs
-
POL, Milan; Justina ERČULJ; E. VERBIEST; M. NOVÁK; K. MALMBERG; P. MAHIEU a D. OLDROYD. ESIST Symposium. 2005.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/719688/cs
-
ZOUNEK, Jiří. ICT and the Czech School Culture: on the Preliminary Stage of a Research Project. In Education-line. Velká Británie: Brotherton Library, University of Leeds, 2005, s. 1-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/604665/cs
-
ZOUNEK, Jiří. ICT in management of Czech primary schools from point of view of heads. In Dealing with Diversity: a Key Issue for Educational Management. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, s. 62-63. ISBN 80-210-3821-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/591426/cs
-
POL, Milan a Bohumíra LAZAROVÁ. Issues of Personal Development and Training. 2005.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/719673/cs
-
POL, Milan a Bohumíra LAZAROVÁ. Poznatky výzkumů pro praxi vedení škol. Zkušenosti z projektu Profile. In Kvalita života v škole v centre pozornosti výskumných projektov. Bratislava: Pedagogická fakulta UK Bratislava, 2005, s. 97-102. ISBN 80-969-146-2-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/573870/cs
-
VLČKOVÁ, Kateřina. Pracovní motivace z hlediska řízení v podmínkách školy. 1. vyd. Brno: FF MU, 2005, 56 s. Školní management.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/574305/cs
-
POL, Milan. Ke konceptům rozvoje školy a jejich implikacím pro řízení a správu škol. In Mezinárodní konference Všeobecné vzdělávání pro všechny. Praha: MŠMT ČR a Pedagogické muzeum J. A. Komenského v Praze, 2004, s. 200-207, 9 s. ISBN 80-901461-7-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/719695/cs
-
POL, Milan. Vývoj českého školství a poradenství rozvoje škol. 2004.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/719698/cs
-
ZOUNEK, Jiří. K roli ICT v klíčových oblastech fungování školy a její kultury. In 11. konference ČAPV: Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání: Sborník referátů. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2003, s. 1-7, 8 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/554433/cs
-
POL, Milan a Milada RABUŠICOVÁ. Changes in Czech education - an improvisation or managed process? The case of launching school governing bodies into the practice. Edinburgh, Skotsko: European Conference of Educational Research, 2000. 1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/393934/cs
-
POL, Milan. Management of Czech Schools: with or without Teachers´ Participation? Brno: RSS CEU, 1997, 65 s. aa.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/340131/cs
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2000
1997
Zobrazeno: 9. 7. 2025 11:20