-
ZOUNEK, Jiří; Libor JUHAŇÁK; Hana STAUDKOVÁ a Jiří POLÁČEK. E-learning : učení (se) s digitálními technologiemi. 2. vyd. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2021, 330 s. ISBN 978-80-7676-175-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1796319/cs
-
ŠEĎOVÁ, Klára a Jiří ZOUNEK. Jak pracují dnešní učitelé s ICT? Učitelské listy. Praha: Agentura Strom, 2007, roč. 15, č. 3, s. 2-4. ISSN 1210-6313.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/744433/cs
-
ŠERÁKOVÁ, Hana a Daniela JONÁŠOVÁ. Škola a zdraví aneb Kinestetický učební styl. In VII. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami - sborník. 1. vyd. Olomouc: PdF UP, 2007, s. 183. ISBN 978-80-244-1652-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/631647/cs
-
JONÁŠOVÁ, Daniela a Vladislav MUŽÍK. Kinestetický učební styl. In SÜSS, Vladimír; Vladislav MUŽÍK a Zdena MARVANOVÁ. Sborník ze semináře pedagogické kinantropologie. Praha: FTVS UK, 2005, s. 51-52, 3 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/608474/cs
-
MALEŇÁKOVÁ, Šárka a Vlasta VILÍMOVÁ. Pedagogická praxe studentů Fakulty sportovních studií z pohledu žáků základních a středních škol. In Pedagogická praxe v pregradální přípravě učitelů. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2004, s. 176-181. ISBN 80-210-3378-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/555434/cs
2021
2007
2005
2004
Zobrazeno: 10. 7. 2025 15:29