-
HAVLÍČKOVÁ, Helena. Pedagogická fakulta je tak kvalitní, jak kvalitní produkuje učitele (The quality of the Pedagogical faculty is represented by its graduates). In Pedagogické praxe a oborové didaktiky. 1st ed. Brno: , MSD spol. s r.o., 2008, p. 198-203, 5 pp. ISBN 978-80-7392-052-4.
-
JANÍK, Tomáš and Marcela MIKOVÁ. Videostudie: Výzkum výuky založený na analýze videozáznamů (Video study: research based on an analysis of a lesson video recording). Brno: Paido, 2006, 154 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. ISBN 80-7315-127-8.
-
JANÍK, Tomáš. Které profesní aktivity čeští učitelé skutečně provádějí? (Which activities czech teachers really do?). In Výzkum školy a učitele. 10. výroční konference ČAPV s mezinárodní účastí. [CD-ROM]. Praha: PdF UK, 2002, p. 98-196. ISBN 80-7290-089-7.
-
FIALA, Petr and Maxmilián STRMISKA. Kontinuita a diskontinuita českých stranicko-politických systémů. Metodologická východiska a dilemata komparativního výzkumu transformace soustav politických stran v českých zemích (Continuity and Discontinuity of Czech Party Systems: Methodological Bases and Dilemmas of Comparative Research Into Transformation of Party Arrangements in the Czech Lands). Středoevropské politické studie. Brno: MPÚ MU, 2001, III., No 1, p. 1-7. ISSN 1212-7817.
-
KŠICOVÁ, Danuše. Simvolizm i stil modern. (Symbolism and Art Nouveau). In Russkaja kultura XX veka na rodine i v emigracii. Moskva: Moskovskij gosudarstvennyj universitet, 2000, p. 115-127, 23 pp. ISBN 80-210-2440-2.
2008
2006
2002
2001
2000
Displayed: 14/7/2025 02:04