Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2020

    1. MOCCIARO, Egle. The development of L2 Italian morphosyntax in adult learners with limited literacy. Palermo: UnipaPress, 2020, 208 s. Strumenti e ricerche 9. ISBN 978-88-5509-206-7.

    2010

    1. COLLINS, Rita. Building Bridges: University Students Reading with Young Leaners. In Children's Literature in Language Education. 2010.

    2008

    1. FUJDA, Milan. Individualizace, detradicionalizace a moderní religiozita. Okultismus jako důsledek a projev modernizačních změn. Religio, Revue pro religionistiku. 2008, roč. 16/2008, č. 1, s. 57-85, 28 s. ISSN 1210-3640.
    2. VOJTKOVÁ, Naděžda. Výchova ke čtenářství v hodinách anglického jazyka. Brno: Neuvedeno, 2008. ISBN 978-80-7399-649-9.

    2007

    1. FUJDA, Milan. Svámí Vivékánanda a modernita: Ke kulturním a sociálním podmínkám exportu/importu neohinduismu. In Orientalia Antiqua Nova [VII.]. Plzeň: Dryada, 2007, s. 49-59. ISBN 978-80-87025-13-0.
    2. ČECH, Tomáš. Vývoj a stav kubánského školství a vzdělanosti. Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, 2007, roč. 17, č. 4, s. 65-70. ISSN 1211-4669.
    3. ČECH, Tomáš. Vzdělávací a volnočasové podmínky na Kubě. In Čech, T. (ed.) Výchova a volný čas 2. Brno: MSD, 2007, s. 202-210. ISBN 978-80-86633-97-8.

    2006

    1. NAJVAROVÁ, Veronika. Jaké strategie používají studenti učitelství při studiu odborného textu? In MAŇÁK, Josef a Dušan KLAPKO. Učebnice pod lupou. 1. vyd. Brno: Paido, 2006, s. 111-121, 10 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek č. 4. ISBN 80-7315-124-3.
    2. JANÍK, Tomáš a Veronika NAJVAROVÁ. Problémy školního vzdělávání ve světle výzkumů TIMSS a PISA (porovnání situace v České republice a v Německu). In GREGER, David a Věra JEŽKOVÁ. Školní vzdělávání: Zahraniční trendy a inspirace. 2006. vyd. Praha: Karolinum, 2006, s. 102-123. Pedagogika. ISBN 80-246-1313-1.

    2005

    1. NAJVAROVÁ, Veronika. Čtenářské strategie studentů PdF MU. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III. 1. vyd. Olomouc: Votobia, PdF UP, 2005, s. 242-246. ISBN 80-7220-246-4.

    2004

    1. KRÁTKÁ, Veronika. Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů. Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, 2004, s. 66-71, 4 s. ISBN 80-7220-201-4.

    2002

    1. RABUŠICOVÁ, Milada. Gramotnost: staré téma v novém pohledu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita & Nakladatelství Georgetown, 2002, 199 s. Edice Rubikon, sv. 8. ISBN 80-210-2858-0.

    1996

    1. BARTONĚK, Antonín. Literacy in Archaic Latium. In Papers on the VIIIth International Congress of Latin Studies. Jerusalem: Innsbruck: Sonderdruck, 1996, s. 19-26. ISBN 3-85124-6594.
    2. COLLINS, Rita. Special Educational Needs of Prisoners at Montana State Penitentiary. Helena, Montana: State of Montana Office of Public Instruction, 1996, 35 s.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 5. 5. 2024 00:36