Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2009

    1. COLLINS, Rita Chalmers a Světlana HANUŠOVÁ. Modeling Action Research in a Teacher-training Program. Vienna: University of Vienna, 2009.
      URL
      Název česky: Modelování výzkumu ve třídě
      RIV/00216224:14410/09:00035586 Audiovizuální tvorba. Pedagogika a školství. angličtina. Rakousko.
      Collins, Rita Chalmers (840 Spojené státy, garant, domácí) -- Hanušová, Světlana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Action Research; Teacher-training; English;
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 13. 9. 2014 06:55.

    2008

    1. HANUŠOVÁ, Světlana. Developing communicative competence in learners with specific learning difficulties. In Grenarová, R., Vítková, M.: Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU / Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, 13 s. Pd-42/08-02/58. ISBN 978-80-210-4782-2.
      Název anglicky: Developing communicative competence in learners with specific learning difficulties.
      RIV/00216224:14410/08:00027727 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Hanušová, Světlana (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: communicative competence; specific learning difficulties; action research; multisensory approach; individual differences in learners
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 4. 3. 2010 16:12.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana. Rozvoj komunikativní kompetence v cizím jazyce u žáků se specifickými poruchami učení. In Klenková, J.: Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability. 2008. ISBN 978-80-7315-167-6.
      Název anglicky: Development of Communicative Competence in a Foreign Language in Pupils with Specific Learning Difficulties
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: communicative competence; specific learning difficulties; action research; multisensory approach; individual differences in learners
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 4. 3. 2010 16:30.
    3. ŠVAŘÍČEK, Roman. Významná představitelka akčního výzkumu v pedagogice hostem na FF. muni.cz. Brno: Měsíčník Masarykovy univerzity v Brně, 2008, roč. 4, leden 2008, s. 5. ISSN 1801-0806.
      URL
      Název anglicky: Outstanding leader of action research as a guest at Faculty of Arts
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: action research; qualitative research;
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D., učo 12302. Změněno: 18. 2. 2008 18:27.

    2007

    1. NEPUSTIL, Pavel. Zapojování členů zkoumaných skupin do výzkumného procesu: Community Engagement Model. In KVALITATIVNÍ PŘÍSTUP A METODY VE VĚDÁCH O ČLOVĚKU VI Vybrané aspekty teorie a praxe. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci Filozofická fakulta, 2007, 386 s. ISBN 978-80-244-1813-1.
      URL
      Název anglicky: Involving members of researched groups to the research process: Community Engagement Model

      Klíčová slova anglicky: Community Engagement; action research; ethnic minorities; social exclusion

      Změnil: Mgr. Pavel Nepustil, Ph.D., učo 65044. Změněno: 20. 4. 2009 18:48.

    2004

    1. JANÍK, Tomáš. Akční výzkum jako cesta ke zkvalitňování pedagogické praxe. In MAŇÁK, Josef a Vlastimil ŠVEC. Cesty pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2004, s. 51-68. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 1. ISBN 80-7315-078-6.
      Název anglicky: Action research as a way to improvement of educational practice
      RIV/00216224:14410/04:00011890 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: action research; educational practice
      Recenzováno: ano

      Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 30. 3. 2009 07:38.

    2002

    1. JANÍK, Tomáš. Akční výzkum jako cesta k nabývání sebereflexivní kompetence. In Profesní růst učitele. Sborník příspěvků z 10. konference ČPdS. Brno: Konvoj, 2002, s. 111-117. ISBN 80-7302-039-4.
      Název anglicky: Action research as a tool for developing of selfreflection competency
      RIV/00216224:14410/02:00007944 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: reflective competence; action research

      Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 4. 6. 2003 11:43.

    2001

    1. NOVOTNÝ, Petr. Zkoumám, zkoumáš, zkoumáme. Kritické listy. Praha: Kritické myšlení, o.s., 2001, roč. 2, č. 5, s. 8-9. ISSN 1214-5823.
      Název anglicky: We all can do research
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: action research; field research; teacher

      Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 17. 6. 2002 11:37.
Zobrazeno: 16. 9. 2024 09:09