Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2008

    1. BROŽOVÁ, Dana. Komunikativní kompetence a jejich rozvoj u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách v jihomoravském regionu. Online. In Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. 1. vydání. Brno: Paido. s. 153-166. Pedagogická literatura. ISBN 978-80-7315-168-3
      Název česky: Komunikativní kompetence a jejich rozvoj u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách v jihomoravském regionu
      Název anglicky: Communication skill of pupils with specific learning difficulties at primary schools in South Moravian Region and possibility of its advancement
      RIV/00216224:14410/08:00027799 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Brožová, Dana (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: specific learning difficulties; Framework Educational Programme for Primary Education; key competencies; communication; communication competencies

      Změnila: PhDr. Dana Brožová, Ph.D., učo 14032. Změněno: 19. 6. 2009 07:23.
    2. ČADÍLEK, Miroslav. Vzdělávací program pro kordinátory ŠVP na SOŠ a SOU. Online. Praha: NÚOV
      Název česky: Vzdělávací program pro kordinátory ŠVP na SOŠ a SOU
      Název anglicky: Educational program coordinator for the ŠVP SOŠ a SOU
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Educational program; school curriculum; key competencies; coordinator

      Změnil: Ing. Miroslav Čadílek, učo 1089. Změněno: 17. 6. 2009 14:32.

    2007

    1. HAMADOVÁ, Petra. Možnosti posilování problematických oblastí a klíčových kompetencí u zrakově postižených žáků základních škol. Online. In Pančocha, K., Vaďurová, H. (eds.) Aktuální směry výzkumu ve speciální pedagogice. Výzkum v disertačních pracích postgraduálních studentů na Katedře speciální pedagogiky PdF MU. první. Brno: Masarykova univerzita. s. 55-71. ISBN 978-80-86633-92-3
      Název česky: Možnosti posilování problematických oblastí a klíčových kompetencí u zrakově postižených žáků základních škol
      Název anglicky: Possibilities of strenghtening of problematic features and key competencies in visually impaired pupils in compulsory education
      RIV/00216224:14410/07:00033151 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Hamadová, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: visual impairment;key competencies; strenghtening of competencies;education

      Změnila: PhDr. Petra Röderová, Ph.D., učo 11726. Změněno: 1. 4. 2011 17:08.

    2005

    1. FILOVÁ, Hana. Česká primární škola: jaká je a jakou bychom ji chtěli mít?. Online. In Orientace české základní školy. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity. s. 142-149. ISBN 80-210-3870-5
      Název česky: Česká primární škola: jaká je a jakou bychom ji chtěli mít?
      Název anglicky: Czech Primary School: what is it like and what we would likeit to be?
      RIV/00216224:14410/05:00012997 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Filová, Hana (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Czech school; basic education; primary education; primary school; Framework Educational Programme for Basic Education; key competencies

      Změnila: PhDr. Hana Filová, Ph.D., učo 2134. Změněno: 10. 1. 2006 17:29.
    2. HOFMANN, Eduard a Boris RYCHNOVSKÝ. K současné školské reformě z hlediska přírodovědných předmětů. Online. In Orientace české základní školy. Brno: MU v Brně, Centrum pedagogického výzkumu PdF MU. s. 294-298. ISBN 80-210-3870-5
      Název anglicky: The school reform ant science departments
      RIV/00216224:14410/05:00012806 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Hofmann, Eduard (203 Česká republika, garant) -- Rychnovský, Boris (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: school reform; science subjects; field teaching; key competencies; exprience pedagogy; cooperation of different fields; shared project; science didactics

      Změnil: doc. RNDr. Boris Rychnovský, CSc., učo 267. Změněno: 13. 12. 2007 15:24.
Zobrazeno: 24. 4. 2024 03:55