Filtrování publikací

    2020

    1. MOCCIARO, Egle. The development of L2 Italian morphosyntax in adult learners with limited literacy. Palermo: UnipaPress, 2020, 208 s. Strumenti e ricerche 9. ISBN 978-88-5509-206-7.
      URL
      RIV/00216224:14210/20:00120786 Odborná kniha. angličtina. Itálie.
      Mocciaro, Egle (380 Itálie, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Second language acquisition; L2 Italian; Interlanguage constructions; non-literate learners; Acquisition in contexts of low immersion
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Ivo Buzek, Ph.D., učo 103619. Změněno: 21. 1. 2022 16:39.

    2010

    1. COLLINS, Rita. Building Bridges: University Students Reading with Young Leaners. In Children's Literature in Language Education. 2010.
      Název anglicky: Building Bridges: University Students Reading with Young Leaners

      Klíčová slova anglicky: literacy, young learners, reading development
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Dr. Rita Chalmers Collins, učo 195579. Změněno: 13. 12. 2010 14:49.

    2008

    1. FUJDA, Milan. Individualizace, detradicionalizace a moderní religiozita. Okultismus jako důsledek a projev modernizačních změn. Religio, Revue pro religionistiku. 2008, roč. 16/2008, č. 1, s. 57-85, 28 s. ISSN 1210-3640.
      Název česky: Individualizace, detradicionalizace a moderní religiozita. Okultismus jako důsledek a projev modernizačních změn.
      Název anglicky: Individualization, detraditionalization and Modern Religiosity. Occultism as a Consequence and Manifestation of Modernization Changes.
      RIV/00216224:14210/08:00024812 Článek v odborném periodiku. Filosofie a náboženství. čeština. Česká republika.
      Fujda, Milan (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Occultism; Esotericism; Modern Religiosity; Modernization; Literacy; Printing
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Milan Fujda, Ph.D., učo 40902. Změněno: 19. 6. 2009 14:04.
    2. VOJTKOVÁ, Naděžda. Výchova ke čtenářství v hodinách anglického jazyka. Brno: Neuvedeno, 2008. ISBN 978-80-7399-649-9.
      Název česky: Výchova ke čtenářství v hodinách anglického jazyka
      Název anglicky: Reader´s Development in English Classes
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: reader development;literacy;primary education;secondary education; reading scheme

      Změnila: Mgr. Naděžda Vojtková, učo 32214. Změněno: 24. 1. 2009 19:34.

    2007

    1. FUJDA, Milan. Svámí Vivékánanda a modernita: Ke kulturním a sociálním podmínkám exportu/importu neohinduismu. In Orientalia Antiqua Nova [VII.]. Plzeň: Dryada, 2007, s. 49-59. ISBN 978-80-87025-13-0.
      Název česky: Svámí Vivékánanda a modernita: Ke kulturním a sociálním podmínkám exportu/importu neohinduismu
      Název anglicky: Swami Vivekananda and Modernity: On Cultural and Social Conditions of Export/Import of Neohinduism
      RIV/00216224:14210/07:00033766 Stať ve sborníku. Filosofie a náboženství. čeština. Česká republika.
      Fujda, Milan (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: modernity;religion;neohinduism;sekularization;literacy;religious change;colonialism;identity
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnil: Mgr. Milan Fujda, Ph.D., učo 40902. Změněno: 30. 3. 2010 12:55.
    2. ČECH, Tomáš. Vývoj a stav kubánského školství a vzdělanosti. Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, 2007, roč. 17, č. 4, s. 65-70. ISSN 1211-4669.
      Název česky: Vývoj a stav kubánského školství a vzdělanosti
      Název anglicky: Advancement and posture of the cuban educational system and scholarship
      RIV/00216224:14410/07:00023914 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Čech, Tomáš (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Educational system and scholarship; advancement and posture; literacy; psychology of a child
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D., učo 15881. Změněno: 25. 3. 2008 15:22.
    3. ČECH, Tomáš. Vzdělávací a volnočasové podmínky na Kubě. In Čech, T. (ed.) Výchova a volný čas 2. Brno: MSD, 2007, s. 202-210. ISBN 978-80-86633-97-8.
      Název česky: Vzdělávací a volnočasové podmínky na Kubě
      Název anglicky: Educational and leisure time conditions in Cuba
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Education; educational system in Cuba; literacy; psychology of a child; conditions for leisure time activities
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D., učo 15881. Změněno: 9. 4. 2011 19:21.

    2006

    1. NAJVAROVÁ, Veronika. Jaké strategie používají studenti učitelství při studiu odborného textu? In MAŇÁK, Josef a Dušan KLAPKO. Učebnice pod lupou. 1. vyd. Brno: Paido, 2006, s. 111-121, 10 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek č. 4. ISBN 80-7315-124-3.
      Název anglicky: What strategies do future teachers use when studying an academic text?
      RIV/00216224:14410/06:00017764 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Najvarová, Veronika (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: reading; strategies; literacy; academic text
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 18. 3. 2010 12:03.
    2. JANÍK, Tomáš a Veronika NAJVAROVÁ. Problémy školního vzdělávání ve světle výzkumů TIMSS a PISA (porovnání situace v České republice a v Německu). In GREGER, David a Věra JEŽKOVÁ. Školní vzdělávání: Zahraniční trendy a inspirace. 2006. vyd. Praha: Karolinum, 2006, s. 102-123. Pedagogika. ISBN 80-246-1313-1.
      Název česky: Problémy školního vzdělávání ve světle výzkumů TIMSS a PISA (porovnání situace v České republice a v Německu)
      Název anglicky: Problems of the school education in the light of research TIMSS and PISA (situation in the Czech republic and Germany)
      RIV/00216224:14410/06:00018122 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant) -- Najvarová, Veronika (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: TIMSS; PISA; quality of education; inequity in education; literacy
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 30. 3. 2009 07:28.

    2005

    1. NAJVAROVÁ, Veronika. Čtenářské strategie studentů PdF MU. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III. 1. vyd. Olomouc: Votobia, PdF UP, 2005, s. 242-246. ISBN 80-7220-246-4.
      Název česky: Čtenářské strategie studentů PdF MU
      Název anglicky: Reading strategies of the students of the PdF MU
      RIV/00216224:14410/05:00031472 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Najvarová, Veronika (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: strategies; reading; literacy; reading literacy; functional literacy
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 18. 6. 2009 13:08.

    2004

    1. KRÁTKÁ, Veronika. Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů. Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, 2004, s. 66-71, 4 s. ISBN 80-7220-201-4.
      Název česky: Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti
      Název anglicky: Using reading strategies as a factor of reading literacy development
      RIV/00216224:14410/04:00031471 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Krátká, Veronika (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: literacy; functional literacy; reading literacy; reading strategies
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 18. 6. 2009 13:04.

    2002

    1. RABUŠICOVÁ, Milada. Gramotnost: staré téma v novém pohledu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita & Nakladatelství Georgetown, 2002, 199 s. Edice Rubikon, sv. 8. ISBN 80-210-2858-0.
      Název anglicky: Literacy: the old topic in a new perspective
      RIV/00216224:14210/02:00030526 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Rabušicová, Milada (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: literacy; functional literacy; adults; learning
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 11. 6. 2008 13:58.
      Přír. čísla: 2570203606, 2570205359, 2570206028, 3201035452, 3201035453, 4303002285

    1996

    1. BARTONĚK, Antonín. Literacy in Archaic Latium. In Papers on the VIIIth International Congress of Latin Studies. Jerusalem: Innsbruck: Sonderdruck, 1996, s. 19-26. ISBN 3-85124-6594.
      Název česky: Znalost písma ve starém Latiu
      Název anglicky: Literacy in Archaic Latium
      RIV/00216224:14210/96:00019665 Stať ve sborníku. Jazykověda. angličtina. Rakousko.
      Bartoněk, Antonín (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: literacy; Latium

      Změnil: prof. PhDr. Antonín Bartoněk, DrSc., učo 2096. Změněno: 13. 6. 2006 16:24.
    2. COLLINS, Rita. Special Educational Needs of Prisoners at Montana State Penitentiary. Helena, Montana: State of Montana Office of Public Instruction, 1996, 35 s.
      Název česky: Zvláštní Vzdělávací Potřeby Odsouzených ve Státní Věznici v Montaně

      Klíčová slova anglicky: prison; special education; literacy

      Změnila: Dr. Rita Chalmers Collins, učo 195579. Změněno: 30. 1. 2006 10:33.
Zobrazeno: 17. 3. 2025 06:59