Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací
  1. BENDOVÁ, Alena. Angličtina pro ekonomy. 1996, 1997. Brno: Masarykova univerzita. 107 s. ISBN 80-210-1504-7.
    Změnila: PhDr. Alena Bendová, učo 1511. Změněno: 4. 7. 2000 14:04.
    Přír. čísla: 3129091701, 3129091702, 3129091703, 3129091704, 4200412102, 4200412103, 4200412104, 4200412105, 4200412106, 4200412107, 4200412108, 4200412109, 4200412110, 4200412111, 4200413243, 4200413244, 4200422101, 4200422102, 4200422103, 4200422104, 4200422105

2014

  1. WALLETZKÝ, Leonard. Service Oriented Marketing Mix and Its usage. In ICERI2014: 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION. Spain: IATED. s. 3855-3864. ISBN 978-84-617-2484-0. 2014.
    URL
    Název česky: Servisně orientovaný marketingový mix a jeho použití
    Název anglicky: Service Oriented Marketing Mix and Its usage
    RIV/00216224:14330/14:00082184 Stať ve sborníku. Informatika. angličtina. Španělsko.
    Walletzký, Leonard (203 Česká republika, garant, domácí)
    Klíčová slova anglicky: Service Science; Marketing mix; Marketing
    Druh sborníku: postkonferenční sborník
    Mezinárodní význam: ano
    Recenzováno: ano

    Změnil: RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D., učo 3880. Změněno: 5. 5. 2016 04:42.

2008

  1. SUCHÁNEK, Petr, Radoslav ŠKAPA, Ondřej ČÁSTEK, Michael DOLEŽAL, Eva ŠVANDOVÁ, Alena KLAPALOVÁ, Lenka JATERKOVÁ, Petr VALOUCH a Eva ŠTĚPÁNKOVÁ. Business Management in the Czech Republic. 2. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 133 s. Skripta ESF MU, 2. ISBN 978-80-210-4662-7. 2008.
    Název česky: Ekonomika a řízení podniku v ČR
    Název anglicky: Business Management in the Czech Republic
    Ekonomie. angličtina. Česká republika.
    Klíčová slova anglicky: business; management; FDI; marketing; accounting; quality; m-commerce
    Recenzováno: ano

    Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 5. 5. 2011 15:30.
  2. OKAZAKI, Shintaro a Radoslav ŠKAPA. Expanding the Borderless Frontier: International Website Brand Strategies in the New EU Member States. In F. Costa Pereira, J. Veríssimo & P. Neijens (Eds.), New Trends in Advertising Research. 1. vyd. Lisbon: Silabo Publishers. s. 357-370. 1. ISBN 978-972-618-493-5. 2008.
    URL
    Název česky: Rozšiřování volného prostoru: mezinárodní strategie internetových prezentací v nových zemích EU
    RIV/00216224:14560/08:00033782 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Ekonomie. angličtina. Portugalsko.
    Okazaki, Shintaro (392 Japonsko) -- Škapa, Radoslav (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: Marketing; global strategy; local strategy; websites presentations
    Mezinárodní význam: ano
    Recenzováno: ano

    Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 4. 6. 2009 12:31.
  3. ŘEZÁČ, František a Miroslava ŠIKULOVÁ. Marketing v pojišťovnictví. 1.vydání. Brno: Masarykova univerzita. 90 s. ISBN 978-80-210-4538-5. 2008.
    Název česky: Marketing v pojišťovnictví
    Název anglicky: Marketing in insurance
    Ekonomie. čeština. Česká republika.
    Klíčová slova anglicky: Marketing; insurance
    Mezinárodní význam: ano
    Recenzováno: ano

    Změnila: Ing. Naďa Voráčová, učo 62883. Změněno: 2. 6. 2009 10:37.
  4. FIŠEROVÁ, Veronika a Naděžda JOHANISOVÁ. Podpora prodeje regionálních produktů - koncept kryté tržnice v Brně. In DRESLEROVÁ, Jaromíra. Venkovská krajina 2008. Sborník z 6 ročníku mezinárodní mezioborové konference, konané 23.25.května 2008 Hostětíně, Bílé Karpaty. Kostelec nad Čenými lesy: Česká společnost pro krajinnou ekologii, regionální organizace CZ-IALE. s. 13-17. ISBN 978-80-87154-19-9. 2008.
    Název anglicky: Marketing of regional products - possibilities of establishing a covered marketplace in Brno
    RIV/00216224:14230/08:00025976 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
    Fišerová, Veronika (203 Česká republika) -- Johanisová, Naděžda (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: landscape; marketing; regional products; food
    Druh sborníku: postkonferenční sborník
    Recenzováno: ano

    Změnila: RNDr. Naděžda Vlašín Johanisová, Ph.D., učo 38023. Změněno: 19. 10. 2008 13:34.
  5. TOMÁŠKOVÁ, Eva. Rozvoj vztahů se stakeholdery u malých a středních podniků. In Hradecké ekonomické dny 2008. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové. 12 s. ISBN 978-80-7041-202-2. 2008.
    Název anglicky: Development Felationships with Stakeholders at Small and Medium Enterprises
    RIV/00216224:14220/08:00034978 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
    Tomášková, Eva (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: Relationship; marketing; stakeholders
    Druh sborníku: předkonferenční sborník
    Mezinárodní význam: ano
    Recenzováno: ano

    Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 2. 4. 2010 08:12.
  6. KLÍMOVÁ, Viktorie. Společenské výdaje firem: Solidarita nebo marketing? In Podnikateľské modely sociálnej ekonomiky. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela. s. 1-4, 500 s. ISBN 978-80-8083-663-4. 2008.
    Název anglicky: Social expenditures of firms: Solidarity or marketing?
    RIV/00216224:14560/08:00025017 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Slovensko.
    Klímová, Viktorie (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: expenditures; marketing; solidarity
    Druh sborníku: postkonferenční sborník
    Recenzováno: ano

    Změnila: doc. Ing. Viktorie Klímová, Ph.D., učo 22594. Změněno: 11. 11. 2008 15:40.
  7. OKAZAKI, Shintaro a Radoslav ŠKAPA. Understanding Brand Web Site Positioning in the New EU Member States: The Case of the Czech Republic. In Bandyopadhyay, S. (ed.), Contemporary Research in E-Branding. 1. vyd. Hershey, New York (US): Idea Group Reference. s. 193-215. 1. ISBN 978-1-59904-813-0. 2008.
    URL
    Název česky: Objasnění positioningu internetových stránek značek v nových členských zemích EU: příklad České republiky
    RIV/00216224:14560/08:00034107 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Ekonomie. angličtina. Spojené státy.
    Okazaki, Shintaro (392 Japonsko) -- Škapa, Radoslav (203 Česká republika, garant, domácí)
    Klíčová slova anglicky: Marketing; global strategy; local strategy; websites presentations
    Mezinárodní význam: ano
    Recenzováno: ano

    Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 6. 3. 2011 19:13.
  8. OKAZAKI, Shintaro a Radoslav ŠKAPA. Understanding Brand Web Site Positioning in the New EU Member States: The Case of the Czech Republic. In Raisinghani, Mahesh S. (ed.), Handbook of Research on Global Information Technology Management. Hershey, New York (US): Idea Group Reference. s. 99-117. 1. ISBN 978-1-59904-875-8. 2008.
    URL
    Název česky: Objasnění positioningu internetových stránek značek v nových členských zemích EU: příklad České republiky
    RIV/00216224:14560/08:00033416 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Spojené státy.
    Okazaki, Shintaro (392 Japonsko) -- Škapa, Radoslav (203 Česká republika, garant, domácí)
    Klíčová slova anglicky: Marketing; global strategy; local strategy; websites presentations
    Mezinárodní význam: ano
    Recenzováno: ano

    Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 6. 3. 2011 19:13.
  9. TOMÁŠKOVÁ, Eva. Způsoby propagace u SME. In Sborník RaVŠ. Brno: Rašínova vysoká škola. 11 s. ISBN 978-80-87001-14-1. 2008.
    Název česky: Způsoby propagace u SME
    Název anglicky: Ways of promotion at SME
    RIV/00216224:14220/08:00034905 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
    Tomášková, Eva (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: marketing; SME; promotion; questionnaire
    Recenzováno: ano

    Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 2. 4. 2010 07:52.

2007

  1. OKAZAKI, Shintaro a Radoslav ŠKAPA. Global website positioning in Poland and the Czech Republic: Preliminary findings. In Peter Nijens (ed.), Proceedings of the 6th International Conference on Research in Advertising. 1. vyd. Lisabon: Polythecnic Institute Of Lisbon – Escola Superior De Comunicação Social. s. 50-60, 14 s. ISBN 80-210-4133-1. 2007.
    Název česky: Positioning internetových stránek nadnárodních společností v Polsku a České republice: předběžné výsledky
    Název anglicky: Global website positioning in Poland and the Czech Republic: Preliminary findings
    RIV/00216224:14560/07:00032314 Stať ve sborníku. Ekonomie. angličtina. Portugalsko.
    Okazaki, Shintaro (203 Česká republika) -- Škapa, Radoslav (392 Japonsko, garant)
    Klíčová slova anglicky: Marketing; global strategy; local strategy; websites presentations
    Druh sborníku: postkonferenční sborník
    Mezinárodní význam: ano
    Recenzováno: ano

    Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 10. 12. 2007 09:26.
  2. TOMÁŠKOVÁ, Eva. Market Orientation and Business Performance. In Increasing Competitiveness or Regional, National and International Markets Development-New Challenges. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. s. 256-265, 7 s. ISBN 978-80-248-1457-5. 2007.
    Název česky: Tržní orientace a podnikový výkon
    Název anglicky: Market Orientation and Business Performance
    RIV/00216224:14220/07:00020836 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
    Tomášková, Eva (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: market orientation; business performance; marketing; positive factors; negative factors
    Mezinárodní význam: ano
    Recenzováno: ano

    Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 30. 6. 2009 14:12.
  3. VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ a Petra METELKOVÁ. Marketing cestovního ruchu. 2007. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 134 s. ISBN 978-80-210-4240-7. 2007.
    Název anglicky: Tourism Marketing
    Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
    Klíčová slova anglicky: tourism; marketing; strategy; destination
    Recenzováno: ano

    Změnila: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D., učo 21026. Změněno: 11. 1. 2009 17:33.
  4. TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁ. Marketing Communication of Small and Medium Enterprises. In Economic Theory and Practice Today and Tomorrow II. Zvolen: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici. s. 41-51, 10 s. ISBN 978-80-8083-203-2. 2007.
    Název česky: Marketingová komunikace malých a středních podniků
    Název anglicky: Marketing Communication of Small and Medium Enterprises
    RIV/00216224:14220/07:00032996 Stať ve sborníku. Ekonomie. angličtina. Slovensko.
    Tomášková, Eva (203 Česká republika, garant) -- Kaňovská, Lucie (203 Česká republika)
    Klíčová slova anglicky: Marketing; marketing communication; forms of propagation
    Mezinárodní význam: ano
    Recenzováno: ano

    Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 2. 4. 2010 08:20.
  5. TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁ. Marketing služeb - trendy v doprovodných službách. Marketing & Komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, XVII., č. 3, s. 8-9. ISSN 1211-5622. 2007.
    Název anglicky: Services Marketing - Trends in customer services
    RIV/00216224:14220/07:00032998 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
    Tomášková, Eva (203 Česká republika, garant) -- Kaňovská, Lucie (203 Česká republika)
    Klíčová slova anglicky: marketing; customer services; marketing services
    Recenzováno: ano

    Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 2. 4. 2010 08:20.
  6. ŠKARABELOVÁ, Simona. Marketing ve veřejném sektoru. první. Brno: MU. 201 s. elektronické skriptum. ISBN 9788021042926. 2007.
    Název anglicky: Marketing in Public Sector
    Ekonomie. čeština. Česká republika.
    Klíčová slova anglicky: marketing; public sector
    Recenzováno: ano

    Změnila: Ing. Naďa Voráčová, učo 62883. Změněno: 5. 6. 2009 11:27.
  7. JUROVÁ, Michaela. Marketingová strategie a její vliv na výkonnost podniku. In Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské finanční systémy 2007. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 122-131. ISBN 978-80-210-4319-0. 2007.
    Název anglicky: The marketing strategy and its influence on enterprise effeciency
    RIV/00216224:14560/07:00050774 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
    Jurová, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
    Klíčová slova anglicky: Marketing; marketing strategy; enterprise efficiency
    Mezinárodní význam: ano
    Recenzováno: ano

    Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 11. 4. 2012 15:24.
  8. TOMÁŠKOVÁ, Eva, Lucie KAŇOVSKÁ, Vladimír CHALUPSKÝ a Iveta ŠIMBEROVÁ. The Method of Measuring Market Orientation. Economics bulletin. Champaign-Urbana: Univ. of Illinois, Vol. 28, č. 33, s. 700-717. ISSN 1545-2921. 2007.
    Název česky: Metody měření tržní orientace
    Název anglicky: The Method of Measuring Market Orientation
    RIV/00216224:14220/07:00020860 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. angličtina. Itálie.
    Tomášková, Eva (203 Česká republika, garant) -- Kaňovská, Lucie (203 Česká republika) -- Chalupský, Vladimír (203 Česká republika) -- Šimberová, Iveta (203 Česká republika)
    Klíčová slova anglicky: Marketing; market orientation; external environment; internal environment; customers
    Mezinárodní význam: ano
    Recenzováno: ano

    Změnila: Mgr. Marie Zejdová, učo 2159. Změněno: 9. 4. 2010 10:58.

2006

  1. BLAŽEK, Ladislav. A view on the essence of business. Prague economic papers. Praha: Oeconomica, roč. 2006, č. 2, s. 183-184. ISSN 1210-0455. 2006.
    Název česky: Pohled na podstatu podnikání
    RIV/00216224:14560/06:00031765 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. angličtina. Česká republika.
    Blažek, Ladislav (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: value of a company; essence of business; accounting; marketing; management; logistics; informatics
    Mezinárodní význam: ano
    Recenzováno: ano

    Změnila: Ing. Naďa Voráčová, učo 62883. Změněno: 17. 6. 2009 14:32.
  2. SUCHÁNEK, Petr a Petra DVOŘÁKOVÁ. Analýza marketingových nástrojů velkých podniků v ČR. In Vývojové tendence podniků II (Svazek II.). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně. s. 547-567. ISBN 80-210-4133-1. 2006.
    Název česky: Analýza marketingových nástrojů velkých podniků v ČR
    Název anglicky: An analyse of instruments of marketing in whole enterprises in Czech Republic
    RIV/00216224:14560/06:00015943 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
    Suchánek, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Dvořáková, Petra (203 Česká republika, domácí)
    Klíčová slova anglicky: Marketing; mix of marketing; marketing strategy; S-W analyse

    Změnila: Mgr. Ing. Petra Dvořáková, Ph.D., učo 16685. Změněno: 5. 6. 2017 11:27.
  3. SUCHÁNEK, Petr, Radoslav ŠKAPA, Ondřej ČÁSTEK, Michael DOLEŽAL, Eva KUBÁTOVÁ, Alena KLAPALOVÁ, Martin KRIŠTOF a Petr VALOUCH. Business Management in the Czech Republic. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 90 s. Skripta ESF MU, 1. ISBN 80-210-4147-1. 2006.
    Název česky: Ekonomika a řízení podniku v ČR
    Název anglicky: Business Management in the Czech Republic
    Ekonomie. angličtina. Česká republika.
    Klíčová slova anglicky: business; management; FDI; marketing; accounting; quality; m-commerce
    Mezinárodní význam: ano
    Recenzováno: ano

    Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 16. 7. 2013 13:24.
  4. SUCHÁNEK, Petr. Čím se liší marketing malých a velkých firem? Trend marketing : měsíčník pro marketingový management. Praha: Economia, roč. 3, č. 10, s. 28-30. ISSN 1214-9594. 2006.
    Název česky: Čím se liší marketing malých a velkých firem?
    Název anglicky: The differeces of marketing in small and whole firms
    Ekonomie. čeština. Česká republika.
    Klíčová slova anglicky: marketing; analyse; small firms; whole firms

    Změnil: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Změněno: 1. 11. 2006 15:11.
  5. SKOPAL, Pavel. DVD marketing in the U.S. of Working Titles British romantic comedies: Framing reception and strategies of cultural appropriation. Jump Cut. USA, roč. 48, č. 1, s. 1-22. ISSN 0146-5546. 2006.
    URL
    Název česky: Britské romantické komedie na americkém DVD trhu: kulturní rámování recepce a strategie apropriace
    RIV/00216224:14210/06:00016673 Článek v odborném periodiku. Písemnictví, masmedia, audiovize. angličtina. Spojené státy.
    Skopal, Pavel (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: DVD; marketing; Working Title Films; romantic comedies
    Recenzováno: ano

    Změnil: doc. Mgr. Pavel Skopal, Ph.D., učo 18130. Změněno: 14. 4. 2010 18:03.
  6. ŠKAPA, Radoslav a Oldřich PEPRLA. Kulturní odlišnosti v elektronických médiích. In Vývojové tendence podniků II (Svazek II.). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně. s. 589-610, 21 s. ISBN 80-210-4133-1. 2006.
    Název česky: Kulturní odlišnosti v elektronických médiích
    Název anglicky: Cultural differences in electronic media
    Ekonomie. čeština. Česká republika.
    Klíčová slova anglicky: Marketing; global strategy; local strategy; websites presentations
    Recenzováno: ano

    Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 5. 5. 2011 16:16.
  7. KLAPALOVÁ, Alena. Kvalita jako konkurenční výhoda. In Obchod, jakost a fince v podnicích - determinanty konkurenceschpnosti IV. první. Praha: Katedra obchodu a financí, Česká zemědělská univerzita. s. 70-74. ISBN 80-213-1436-2. 2006.
    Název anglicky: Quality as competitive advantage
    RIV/00216224:14560/06:00015947 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
    Klapalová, Alena (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: quality; competitiveness; marketing; competitive advantage

    Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 8. 11. 2006 17:28.
  8. BORUTA, Tomáš, Petr RUMPEL a Ondřej SLACH. Mezinárodní konference Inovace v rozvoji obcí, měst a regionů s důrazem na marketingové řízení. 2006.

    Klíčová slova anglicky: conference; discussion; innovation; marketing; management; cities; towns; regions

    Změnil: Mgr. Tomáš Boruta, učo 230006. Změněno: 18. 3. 2008 17:29.
  9. BLAŽEK, Ladislav. Pohled na podstatu podnikání. Politická ekonomie. Praha: Oeconomica, roč. 2006, č. 2, s. 274-276. ISSN 0032-3233. 2006.
    Název česky: Pohled na podstatu podnikání
    Název anglicky: Operating company's values
    RIV/00216224:14560/06:00031766 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
    Blažek, Ladislav (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: value of a company; essence of business; accounting; marketing; management; logistics; informatics
    Mezinárodní význam: ano

    Změnila: Ing. Naďa Voráčová, učo 62883. Změněno: 16. 6. 2009 14:25.
  10. TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁ. Trendy v marketingu doprovodných služeb. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 12 s. ISBN 80-245-1091-X. 2006.
    Název česky: Trendy v marketingu doprovodných služeb
    Název anglicky: Trends in Marketing of Customer Services
    Ekonomie. čeština. Česká republika.
    Klíčová slova anglicky: marketing; trends; customer services
    Recenzováno: ano

    Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 10. 1. 2007 15:34.

2005

  1. SUCHÁNEK, Petr a Petra DVOŘÁKOVÁ. Analýza marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR. In Vyvojové tendence podniků (Svazek II.). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně. s. 525-544. ISBN 80-210-3847-0. 2005.
    Název česky: Analýza marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR
    Název anglicky: An analyse of instruments of marketing in small and medium enterprises
    RIV/00216224:14560/05:00012738 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
    Suchánek, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Dvořáková, Petra (203 Česká republika, domácí)
    Klíčová slova anglicky: Marketing; mix of marketing; marketing strategy; S-W analyse; SME

    Změnila: Mgr. Ing. Petra Dvořáková, Ph.D., učo 16685. Změněno: 5. 6. 2017 11:08.
  2. DOLEŽALOVÁ, Klára. Public Relations. In MEKON 2005 - Sborník příspěvků ze VII. ročníku mezinárodní konference. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava. s. 63-66. ISBN 80-248-0846-3. 2005.
    Název česky: Public Relations
    Název anglicky: Public Relations

    Klíčová slova anglicky: Public Relations; stakeholders; marketing; Grunigs models

    Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 1. 2006 16:52.
  3. SUCHÁNEK, Petr a Petra DVOŘÁKOVÁ. Role marketingu v rozvoji malých a středních podniků. In Male i średnie przedsiebiorstwa wobec wspólczesnych wyzwań gospodarczych i spolecznych. 1. vyd. Katowice: Górnoślaska Wyźsza szkola handlowa im. Wojciecha Korfantego. s. 54-61. ISBN 83-88402-75-7. 2005.
    Název česky: Role marketingu v rozvoji malých a středních podniků
    Název anglicky: The Role of Marketing in a Development of small and medium Enterprises
    RIV/00216224:14560/05:00012508 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Polsko.
    Suchánek, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Dvořáková, Petra (203 Česká republika, domácí)
    Klíčová slova anglicky: marketing; small and medium enterprises; strategy; marketing instruments

    Změnila: Mgr. Ing. Petra Dvořáková, Ph.D., učo 16685. Změněno: 5. 6. 2017 11:05.
  4. SUCHÁNEK, Petr, Petra DVOŘÁKOVÁ a Jiří ŠPALEK. Využití marketingu v malých a středních podnicích v ČR. In Teoretické aspekty prierezových ekonomík III. 1. vyd. Košice: EU Bratislava PHF Košice. s. 96-100. ISBN 80-969181-4-1. 2005.
    Název česky: Využití marketingu v malých a středních podnicích v ČR
    Název anglicky: Using of the marketing of SME in the Czech Republic
    Ekonomie. čeština. Slovensko.
    Klíčová slova anglicky: Marketing; the mix of marketing; the strategy of marketing; S-W analysis; SME
    Recenzováno: ano

    Změnila: Mgr. Ing. Petra Dvořáková, Ph.D., učo 16685. Změněno: 5. 6. 2017 11:04.

2004

  1. STEHLÍK, Antonín. Farben machen Leute. Treffpunkt, Cudrefin Schweiz:. Association ACTI-VITA - CCP 40 269727 3, roč. 2004, č. 110, s. 10-11, 2004.
    Název anglicky: Colour influences customer
    Ekonomie. němčina. Švýcarsko.
    Klíčová slova anglicky: colour; marketing; influence

    Změnil: doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc., učo 1722. Změněno: 14. 7. 2004 09:00.
  2. SEKOT, Aleš, Marie BLAHUTKOVÁ, Šárka DVOŘÁKOVÁ a Martin SEBERA. Kapitoly ze sportu. Brno: Masarykova univerzita v Brně. 200 s. ISBN 80-210-3531-5. 2004.
    Název anglicky: Wording on Sports

    Klíčová slova anglicky: Sport; sociology; marketing; psychology; Internet

    Změnil: prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc., učo 24446. Změněno: 2. 11. 2004 13:11.
  3. FORET, Miroslav, Klára KAŠPAROVÁ, Michael DOLEŽAL a Radoslav ŠKAPA. Marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně. 166 s. ISBN 80-210-3500-5. 2004.
    Název anglicky: Marketing

    Klíčová slova anglicky: Marketing; textbook

    Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 5. 5. 2011 15:28.
  4. ŠKAPA, Radoslav. Marketingové využití internetu v malých firmách. In Rozvoj malého a stedního podnikání v zemích východní a stední Evropy. 1. vyd. Praha: Nakladatelství Oeconomica. s. 34-34. ISBN 80-245-0809-5. 2004.
    Název anglicky: Marketing utilization of Internet in small enterprises
    RIV/00216224:14560/04:00011866 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
    Škapa, Radoslav (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: marketing; e-business; Internet

    Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 10. 1. 2005 16:24.
  5. KRIŠTOF, Martin. Podpora marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů. In Ekonomika firiem 2004. 1. vyd. Košice: EU v Bratislave, PHF Košice. s. 557-561. ISBN 80-225-1879-4. 2004.
    Název anglicky: Support of Marketing Activities from Structural Funds for Czech Companies
    RIV/00216224:14560/04:00009659 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Slovensko.
    Krištof, Martin (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: marketing; structural funds; grants; SME
    Druh sborníku: postkonferenční sborník
    Recenzováno: ano

    Změnil: Ing. Martin Krištof, učo 23086. Změněno: 17. 1. 2007 01:20.
  6. SUCHÁNEK, Petr. Problematika jakosti v malých a středních podnicích. In Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti III. 1. vyd. Praha: ČZU PEF. s. 122-125. ISBN 80-213-1162-2. 2004.
    Název česky: Problematika jakosti v malých a středních podnicích
    Název anglicky: The Issue of a Quality in small and medium Enterprises
    RIV/00216224:14560/04:00009687 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
    Suchánek, Petr (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: quality; marketing; small and medium enterprises

    Změnil: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Změněno: 12. 1. 2005 13:48.
  7. KRIŠTOF, Martin a Petr SUCHÁNEK. The analysis of marketing mix of Czech companies from selected branches. In Society and consuption: economic-managerial and social-cultural factors. 1. vyd. Vilnius: Vilnius university. s. 54-54. ISBN 9986-19-618-3. 2004.
    Název česky: Analýza marketingového mixu českých podniků z vybraných odvětví
    Název anglicky: The analysis of marketing mix of Czech companies from selected branches
    RIV/00216224:14560/04:00009646 Stať ve sborníku. Ekonomie. angličtina. Litva.
    Krištof, Martin (203 Česká republika) -- Suchánek, Petr (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: Czech republic; marketing mix; marketing research; marketing; branch analysis
    Druh sborníku: předkonferenční sborník
    Recenzováno: ano

    Změnil: Ing. Martin Krištof, učo 23086. Změněno: 17. 1. 2007 01:20.
  8. SUCHÁNEK, Petr. Využívání marketingu v malých a středních podnicích. In Ekonomika firiem 2004. 1. vyd. Košice: EU Bratislava, PHF Košice. s. 627-630. ISBN 80-225-1879-4. 2004.
    Název česky: Využívání marketingu v malých a středních podnicích
    Název anglicky: The using of the marketing in small and medium enterprises
    RIV/00216224:14560/04:00009660 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Slovensko.
    Suchánek, Petr (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: marketing; small and medium enterprises; marketing's mix

    Změnil: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Změněno: 12. 1. 2005 13:52.

2003

  1. LUKÁŠOVÁ, Růžena a Tomáš URBÁNEK. Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti. Psychologie v ekonomické praxi. Praha: Karolinum, XXXVIII, 1-2, s. 1-10. ISSN 0033-300X. 2003.
    Název anglicky: Company Image: Definition, Importance and Interdisciplinary Connections
    RIV/00216224:14210/03:00011620 Článek v odborném periodiku. Psychologie. čeština. Česká republika.
    Lukášová, Růžena (203 Česká republika, garant) -- Urbánek, Tomáš (203 Česká republika)
    Klíčová slova anglicky: image; psychology; marketing

    Změnil: prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D., učo 18094. Změněno: 25. 10. 2004 14:56.
  2. KLAPALOVÁ, Alena a Antonín STEHLÍK. Internetový marketing. In Firma a konkurenční prostředí 2003. první. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně. ISBN 80-7157-695-6. 2003.
    Název anglicky: Internet marketing

    Klíčová slova anglicky: internet; marketing

    Změnil: doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc., učo 1722. Změněno: 13. 7. 2004 14:07.
  3. FORET, Miroslav, Klára KAŠPAROVÁ, Michael DOLEŽAL a Radoslav ŠKAPA. Marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně. 158 s. 2003.
    Název anglicky: Marketing

    Klíčová slova anglicky: Marketing; textbook

    Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 23. 10. 2023 12:37.
  4. KLAPALOVÁ, Alena. Marketing v Evropské unii. první. Brno: Masarykova univerzita v Brně. 111 s. ISBN 80-210-3072-0. 2003.
    Název anglicky: Marketing in the European Union

    Klíčová slova anglicky: marketing; EU

    Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 27. 3. 2003 15:13.
    Přír. čísla: 4200429541, 4200429542, 4200429543, 4200429544, 4200429545, 4200429546, 4200429547, 4200429548, 4200429549, 4200429550, 4200429551, 4200429552, 4200429553, 4200429554, 4200429555, 4200429556, 4200429557, 4200429558, 4200429559, 4200429560
  5. SEKOT, aleš. Sport a ekonomie: mezinárodne v Athénách. Brno: Masarykova univerzita, roč. 10, 3/2003, s. 12-13. ISSN 1211-6866. 2003.
    Název anglicky: Sport and economy: At international leven in Athens

    Klíčová slova anglicky: sport; marketing; economy; profession

    Změnil: prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc., učo 24446. Změněno: 1. 4. 2003 13:49.

2002

  1. ŠKAPA, Radoslav. ECR - the concept for SME? In Small and medium firm management with computer support. 1. vyd. Brno: PF VUT Brno. s. 26-29. ISBN 80-86510-56-5. 2002.
    Název anglicky: ECR - the concept for SME?
    RIV/00216224:14560/02:00006402 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
    Škapa, Radoslav (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: logistics; marketing; SME

    Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 20. 9. 2002 18:13.
  2. ŠKAPA, Radoslav. ECR: Just-in-time v obchodních firmách. In Ekonomika firiem 2002. 1. vydání. Košice: PHF Košice EU v Bratislavě. s. 419-422. ISBN 80-225-1583-3. 2002.
    Název anglicky: ECR: Just-in-time in retail
    RIV/00216224:14560/02:00006401 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Slovensko.
    Škapa, Radoslav (203 Česká republika, garant, domácí)
    Klíčová slova anglicky: logistics; marketing; retail; EDI
    Recenzováno: ano

    Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 5. 5. 2011 15:42.
  3. DVOŘÁKOVÁ, Petra. Marketing na internetu - internet jako reklamní médium. In Nové trendy rozvoje průmyslu. první. Brno: VUT v Brně. s. 10. ISBN 80-214-2102-9. 2002.
    Název anglicky: Internet Marketing - Internet as a adveritisiment Tool
    RIV/00216224:14560/02:00005740 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
    Dvořáková, Petra (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: internet; marketing

    Změnila: Mgr. Petra Hrstková, učo 16631. Změněno: 14. 5. 2002 08:41.
  4. SEKOT, Aleš a Michael DOLEŽAL. Marketing v kostce. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita. 104 s. ISBN 80-210-2935-8. 2002.
    Název anglicky: The principles of marketing

    Klíčová slova anglicky: marketing; public relations; management;

    Změnil: prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc., učo 24446. Změněno: 29. 10. 2002 13:18.
    Přír. čísla: 4200427941, 4200427942, 4200427943, 4200427944, 4200427945, 4200427946, 4200427947, 4200427948, 4200427949, 4200427950, 4200427951, 4200427952, 4200427953, 4200427954, 4200427955, 4200427956, 4200427957, 4200427958, 4200427959, 4200427960
  5. SUCHÁNEK, Petr. Marketingový mix v podmínkách podnikatelské praxe ČR. In Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe Slovenskej republiky, Českej republiky a Pol'skej republiky. 1. vyd. Košice: Ekonóm. s. 28-37. 1. ISBN 80-225-1555-8. 2002.
    Název anglicky: The Marketing's mix in specifications of business practice of Czech republic
    RIV/00216224:14560/02:00006094 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Slovensko.
    Suchánek, Petr (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: marketing; marketing's mix; analysis; company analysis

    Změnil: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Změněno: 3. 6. 2002 17:41.
  6. SEKOT, Aleš a Michal CHARVÁT. Základy marketingu. Brno: PAIDO. 55 s. edice pedagogické literatury. ISBN 80-7315-019-0. 2002.
    Název anglicky: Bases of marketing

    Klíčová slova anglicky: marketing; public relations

    Změnil: prof. PhDr. Michal Charvát, CSc., učo 483. Změněno: 5. 3. 2004 12:37.
    Přír. čísla: 2570202287, 4303000605, 4303000606, 4303000607, 4303000608, 4303000609

2001

  1. KOZÁKOVÁ, Simona. Marketing. In REKTOŘÍK, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru.Základy ekonomiky, teorie a řízení. První vydání. Praha: Ekopress. s. 80-88. ISBN 80-86119-41-6. 2001.
    Název anglicky: Marketing

    Klíčová slova anglicky: marketing; nonprofit organization; public sector; nonprofit sector

    Změnila: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D., učo 7274. Změněno: 12. 4. 2001 14:16.
    Přír. čísla: 3129107584, 3129108625, 3129116999, 3201034137, 4200423548, 4200423575, 4200423576, 4200423577, 4200423578, 4200423579, 4200423580, 4200423581, 4200423582, 4200423583, 4200423584, 4200423585, 4200423586, 4200423587, 4200423588, 4200423589, 4200423590, 4200423591, 4200423592, 4200423593, 4200423594, 4200429286, 4240718177
  2. ŠKAPA, Radoslav. Reprezentativita v kvalitativním výzkumu. In MendelNet 2001 2.díl. 1. vydáni. Brno: Konvoj, spol s.r.o. s. 156-159. ISBN 80-7302-024-6. 2001.
    Název anglicky: The Problem of representativeness in qualitative research
    RIV/00216224:14560/01:00004865 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
    Škapa, Radoslav (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: Research; marketing

    Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 22. 3. 2002 09:14.

2000

  1. SEDLÁČEK, Jaroslav a Radim LINKA. Manifestation of globalization in retail of the Czech republik ond their influence over marketing. In Marketing and globalization. Starý Smokovec. s. 249-254. ISBN 83-911355-6-X. 2000.

    Klíčová slova anglicky: marketing; globalization; retail

    Změnil: doc. Ing. Jaroslav Sedláček, CSc., učo 1112. Změněno: 10. 7. 2008 17:33.

1999

  1. NĚMEC, Robert. Celý problém má dvě roviny: morální a marketingovou. Novinky.cz. Praha: Seznam - Ivo Lukačovič, roč. 2. roč., 3.6.1999, 4 s., 1999.
    Plné znění článku.
    Změnil: Mgr. Robert Němec, učo 21824. Změněno: 30. 3. 2000 11:26.
Zobrazeno: 18. 4. 2024 05:17