Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. BOČEK, Marek, Ingrid PROCHÁZKOVÁ, Petr SUCHÁČEK a Hana ŠVÁBÍKOVÁ. Výlet do dobré praxe. Příprava budoucích učitelů na vlastní kůži. 2023.

    2018

    1. SUCHÁČEK, Petr. Když věda a výuka probíhají současně. In 9. studentská konference FHS Univerzity Tomáše Bati. 2018.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Základy nenásilné komunikace pro učitele. 2018.

    2017

    1. SUCHÁČEK, Petr. Budoucí učitelé a dialogické vyučování. In XVI. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, 6.-7. 2. 2017, České Budějovice. 2017.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Budoucí učitelé a dialogické vyučování. In XVI. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, 6.-7. 2. 2017, České Budějovice. 2017. ISBN 978-80-7394-635-7.

    2016

    1. SUCHÁČEK, Petr. Implementace prvků dialogického vyučování v rámci mikrovyučování u studentů učitelství přírodovědných předmětů. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2016, roč. 21, č. 3, s. 81-106. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2016-3-5.
    2. SUCHÁČEK, Petr. MOC A STUDENTI UČITELSTVÍ – JAK FUNGUJE TOTO SPOJENÍ? Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2016, roč. 21, č. 3, s. 183-189. ISSN 1803-7437.
    3. SUCHÁČEK, Petr. Studenti učitelství přírodovědných oborů: Za jakých podmínek se jim daří vyučovat dialogicky? In XXIV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, České Budějovice, 15.-16. září 2016. 2016.
    4. SUCHÁČEK, Petr. Studenti učitelství přírodovědných oborů: Za jakých podmínek se jim daří vyučovat dialogicky? In XXIV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, České Budějovice, 15.-16. září 2016. 2016. ISBN 978-80-7394-596-1.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 26. 4. 2024 12:15