Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2010

    1. NAJVAROVÁ, Veronika. Čtenářské strategie žáků prvního stupně základní školy. Online. Pedagogická orientace. Brno: Konvoj, roč. 20, č. 3, s. 49-66. ISSN 1211-4669

    2008

    1. DOLEŽALOVÁ, Jana, Veronika NAJVAROVÁ a Petr NAJVAR. Čtenářské strategie studentů pedagogických fakult. Online. In In Svatoš, T.; Doležalová, J. (ed.). Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Hradec Králové: Gaudeamus. s. 333-344. ISBN 978-80-7041-287-9
    2. NAJVAROVÁ, Veronika. Výzkum čtenářských strategií žáků 1. stupně základní školy. Online. In In Svatoš, T.; Doležalová, J. (ed.). Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Hradec Králové: Gaudeamus. s. 461-468. ISBN 978-80-7041-287-9

    2007

    1. BUDŇÁK, Jan. Literarische Kommunikation und nationale Stereotypen. Online. In Komunikácia, interakcia a proces výučby cudzích jazykov po vstupe do Európskej únie. 1. vyd. Bratislava: UK Bratislava. s. 197-203. ISBN 978-80-89113-31-6
    2. NAJVAR, Petr, Veronika NAJVAROVÁ a Jana DOLEŽALOVÁ. Reading skills of Student of Faculties of Education. Online. první. Berlín: DGLS. Book of Abstracts. ISBN 978-3-9809663-6-8
    3. NAJVAR, Petr, Veronika NAJVAROVÁ a Jana DOLEŽALOVÁ. Reading Skills of Students of Faculties of Education. Online. In Checkpoint Literacy. Berlín. Berlín: DGLS. s. 1-8. ISBN 978-3-9809663-6-8
    4. NAJVAROVÁ, Veronika a Petr NAJVAR. Reading Strategies and the development of Reading Skills of primary school pupils in the Czech Republic. Online. první. Berlín: DGLS. Book of Abstracts. ISBN 978-3-9809663-6-8
    5. NAJVAROVÁ, Veronika a Petr NAJVAR. Reading Strategies of Primary School Pupils in the Czech Republic. Online. In Checkpoint literacy. Berlín. Berlín: DGLS. s. 1-7. ISBN 978-3-9809663-6-8

    2006

    1. NAJVAROVÁ, Veronika a Petr NAJVAR. Uplatnění smíšené metodologie při zkoumání strategií práce s textem žáků 1. stupně ZŠ a při zkoumání fenoménu rané výuky cizích jazyků. Online. In Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 77-82, 5 s. ISBN 80-210-4163-3

    2004

    1. KRÁTKÁ, Veronika. Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti. Online. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů. Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci. s. 66-71, 4 s. ISBN 80-7220-201-4
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 24. 4. 2024 01:17