Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Repozitář
Vybrané publikace/výsledky
Ředitel školy a začínající učitelé, sociální vztahy v pedagogickém týmu (1993)
Obecná škola - I. stupeň po pátém roce ověřování (1998)
Obecná škola po čtvrtém roce ověřování. (1997)
Obecná škola - I. stupeň po pátém roce ověřování (1998)
Péče o stomie (1998)
Jakého učitele potřebuje naše škola? (1997)
Program 'Obecná škola' jako účinný faktor prevence problémového chování dětí a mládeže (1999)
Obecná škola v zrcadle pětiletého výzkumu. (1999)
Problematika pohybové výchovy mentálně postižených dětí. (1996)
Sestup do základního tábora (1994)
Psychologické aspekty on-line komunikace prostřednictvím internetu na tzv. chatech (2002)
Purification and correlated measurements of bipartite mixed states (2002)
Škola pro 21. století (1993)
Aktuální otázky psychologie pro pedagogy (1994)
Nečítankové dětství - průhledy do odvrácené tváře dětství perspektivou krásné literatury, pedagogiky a psychologie (1995)
Nečítankové dospívání - průhledy do adolescence perspektivou krásné literatury, pedagogiky a psychologie (1994)
Pod jednou střechou - fenomén postmoderny v úvahách o českém výtvarném umění a architektuře (1994)
Nebýt stádem Hamletů - průhledy do českého folku (1994)
Rizikové chování adolescentů ve vztahu k některým morálním přesvědčením a vnímání sebe sama (2002)
Risk behaviour in relation to moral beliefs (sincerity, responsibility, respecting self and others) and self-understanding of Czech adolescent. (2002)
Sourozenecká konstelace a osobnost (2002)
Monitoring psychodiagnostiky, aktuálně používané v českých zemích (2002)
Metodologické aspekty počítačové administrace psychodiagnostických metod (2002)
Standardy pro pedagogické a psychologické testování - zdroj inspirace (2002)
Real English (2005)
Porodní hmotnost a délka těhotenství ve vztahu k rizikovým faktorům sociální a zdravotní povahy (2002)
Encyklopedický slovník češtiny. (2002)
Plody - novorozenci - kojenci jako část evropské studie WHO - ELSPAC (2002)
Rómská iniciativa. Výzkumná zpráva ze třetího roku šetření. (2002)
Security of the Private Quantum Channel (2002)
Ve světě počítačových her (2002)
Ekonomika veřejného sektoru (2004)
William Shakespeare (2004)
John Fletcher (2004)
William Shakespeare, John Fletcher a Král Jindřich VIII.: dva autoři a jedna hra (2004)
Fyzika v pokusech. Fyzika na toaletě. (videopořad) (2004)
Mezi divočinou mýtickou a postindustriální (2004)
Podpora vztahu rodičů dětí s postižením a školy ve vzdělávacích programech (2004)
Mapování vazebné nerovnováhy SNP v RAGE a GLY1 genech a identifikace haplotypového markeru diabetické nefropatie u T2DM v České populaci (2004)
ICT v současné české škole pohledem vybraných médií (2004)
K možnostem použití redakčního systému při vytváření (nejenom) webových stránek školy (2004)
Vrstevníci a jejich vliv na rizikové chování v adolescenci (2003)
Perception of risk behaviour by Czech adolescent. (2002)
Vliv vrstevníků na rizikové chování v adolescenci (2003)
Rizikové chování očima českých adolescentů. (2003)
Rizikové chování v adolescenci (2002)
O kvalitě - O tom, že kvalita je kvalitou vždy něčeho a vždy pro někoho (2004)
Poincarého hypotéza jinak - Jak (ne)popularizovat vědu (2004)
Psychologická pomoc trpícím (2004)
Jaká je současná sociální pedagogika? (2004)
Výuka praktického jazyka v e-learningovém prostředí na katedrách anglického a německého jazyka a literatury na PdF MU v Brně (2004)
Tendencija internacionalizacii v zapadnoslavjanskich jazykach v rabotach srednejevropejskich lingvistov (2004)
Interkulturelles Lernen und eine multikulturell werdende Gesellschaft (2004)
Jsou poznatky přírodních věd relevantní pro environmentální argumentaci? (2004)
Multilocus approach to the identification of genetic risk factors for diabetic nephropathy in type 2 diabetes (2004)
Plurilingvismus v české škole-mýtus nebo splnitelný sen? (2004)
Tvůrčí psaní jako jeden z prostředků terapie při výuce němčiny u žáků se speciálními potřebami učení (2004)
Pozitiva a negativa konkurenčního prostředí ve veřejném sektoru (2004)
Krizové řízení ve veřejné správě (2004)
Finanční nástroje využitelné při krizových situacích a možnosti jejich kontroly (2004)
Analýza současného stavu kontroly finančních prostředků vynakládaných na odstraňování následků mimořádných událostí (2004)
Využití vybraných zdrojů financování v neziskovém sektoru (2004)
Učební text aerobik a fitness (2004)
Finanční nástroje využitelné při krizových situacích (2004)
Financování krizového řízení (2004)
Finanční nástroje využitelné při povodních v roce 2002 (2004)
Fremdsprachenunterricht und Kinder mit besonderen Bildungsbedürfnissen in der Tschechischen Republik. Problemfelder und mögliche Lösungen. (2004)
Inovace v práci učitele: k teoretickému rámci problematiky (2004)
Dvě výzkumně orientované konference (ISATT a ECER) - podobnosti a rozdíly (2004)
Zájmy rodičů jako součást kontaktů speciálních škol s rodiči (2004)
K otevřenosti škol vůči rodičům a veřejnosti (2004)
Finanční nástroje využitelné při krizových situacích a možnosti jejich kontroly (2004)
Poznávací rozhovor jako metoda verbální komunikace. (2004)
Magické čtverce aneb od knihy I-ťing k internetové současnosti (2004)
Evropské jazykové portfolio pro dospělé studenty v České republice (2004)
Komunikace speciálních škol s rodiči o dítěti a pedagogických procesech (2004)
Komunikace speciálních škol s rodiči o dítěti a pedagogických procesech (2004)
Geneze zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (2004)
Strategie učení cizímu jazyku jako součást kurikula lingvodidaktické přípravy studentů učitelství cizích jazyků (fakultní grant 2004, č. 3020) (2004)
Sociální pedagogika a poradenství (2004)
Vzdělávání poradců v České republice (zpráva o výzkumu) (2004)
Proměny rolí současného učitele (2004)
Rodné číslo v informačních systémech - dobrý sluha nebo zlý pán (2004)
Rozvoj informačních technologií v celoživotním vzdělávání na CDV MU v Brně (2004)
Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění zákona č. 439/2004 Sb. (komentář) (2004)
Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění zákona č. 480/2004 Sb. (komentář) (2004)
Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění zákona č. 309/2002 Sb. (komentář) (2004)
Institucionální podpora výchovy ve volném čase (2004)
Média jako pedagogické téma (2004)
Komunitní škola a rodiče (2004)
PŘÍRODOVĚDA 5 - Člověk a jeho svět. Učebnice pro 5. ročník ZŠ. (2004)
ICT a kultura české školy: k předvýzkumné fázi výzkumného projektu (2004)
Soziolinguistische Kompetenz als eine der Komponenten der kommunikativen Sprachkompetenz (2004)
Výuka němčiny u žáků se speciálními potřebami učení (2004)
40 let od smrti profesora dr. Františka Novotného (2004)
Die Rezeption der Pädagogik Eduard Sprangers in Tschechien (2004)
Prof. Jaroslav Kopáč, CSc. - nástin života a díla (2004)
Právní nauka pro školy a praxi (1995)
Primary school teachers as implementers of anti-drug education (2004)
Standardy a testové úlohy z matematiky pro střední odborná učiliště (2004)
Aktivity pedagogických fakult v oblasti podpory zdraví (2004)
K přejímkám v nářečí (2004)
Mluva Čechů v cizině (2004)
Velehradský rodák Josef Valentin Zlobický a jeho význam pro národní obrození (2004)
Lexikografické zájmy Josefa Valentina Zlobického (2004)
Jáchymovské doly a územní vývoj okresů Jáchymov a Karlovy Vary v letech 1945-1951 (2002)
Symbolic Dimension of Forest (2004)
Pestří po deseti letech - čtení o ekologickém luxusu (2004)
Postavení a role ženy v křesťanství (2004)
O jednom multimediálním textu (2004)
All-European Study on Policies for Education for Democratic Citizenship (2004)
Leadership and School Culture - Opportunities and Challenges. Proceedings of the ENIRDEM 2004 Conference. (2004)
Cognitive Motivation in Science Teacher Training (2004)
Fyzika v krabičce zápalek (2004)
The Czech Family: movement towards the Open European Society of Late Modernity (2004)
Brněnská anomálie? Brněnská sociologie 1983-1989 - subjektivní historie. (2004)
The Czech Family (2004)
Protestantský buddhismus (2004)
Osvojování cizojazyčné slovní zásoby a učební strategie. (2004)
Katolická rodina a národní stát: společný osud? (2004)
Krizový management ve veřejné správě. Teorie a praxe. (2004)
Optimalizace právního a ekonomického prostředí pro rozvoj zvýšení efektivnosti výkonu územní veřejné správy (2004)
Konkrétní zkušeností z likvidace a financování následků krizových situací v obcích (2004)
SPAM - Stálá Pohroma A Mor (2004)
Haptic Rendering using Velocity Driven Level of Detail (2004)
2. divadelní dílna japonského kjógenu (2004)
Theory and Practice in English Studies, Volume 2 (2004)
Ovlivnění prognozy nefrotického syndromu při diabetické nefropatii cyklosporinem-první zkušenosti (2004)
Tvorba ekologické sítě a agrolesnická, výchovná a kulturní východiska trvale udržitelného rozvoje ostrova Socotra (Jemenská republika) (2004)
Rodné číslo v informačních systémech (2004)
Kontrola ve veřejném sektoru (2004)
K charakteristice ruských publicistických textů počáteční etapy transformačního období (2004)
Náboženství a posvátný prostor (2004)
Úvod do obecné teorie prostoru (2004)
Zdroje tvořivého procesu ve školní třídě (2004)
Evaluační standardy ve fyzikálním vzdělávání. (2004)
Ottova všeobecná encyklopedie A-Ž (2004)
Informační systém Masarykovy univerzity v Brně (2004)
Stát, média a (nová) náboženství (2004)
Strašidla krajiny říční na příkladu bažin a tůní. Humanitně-environmentální reflexe. (2004)
Úvod do studia (2004)
Rodné číslo v informačních systémech (2004)
Konference Mezinárodní asociace výchovného a profesního poradenství 2003 - rozvoj a podpora kvality v pedagogickém a profesním poradenství. (2004)
Forum bohemicum XIX - Jak přivést žáky ke kritické práci s textem (2004)
What Has So Far Been Indicated by the Research of Democracy at Czech Schools? (2004)
Poradenství jako součást sociálně pedagogických aktivit (2004)
Vzdělávání poradců jako jedna z cest k profesionalizaci poradenské práce (2004)
Vliv společenských podmínek na trávení volného času dětí a mládeže (2004)
recenze Grantové nabídky a české školy (2004)
Krajské zřízení II. Studijní text pro distanční vzdělávání. (2004)
Krajské zřízení III. Studijní text pro distanční vzdělávání. (2004)
Obecní zřízení I. Studijní text pro distanční vzdělávání. (2004)
Obecní zřízení II. Studijní text pro distanční vzdělávání. (2004)
Správní zřízení I. Studijní text pro distanční vzdělávání. (2004)
Správní zřízení II. Studijní text pro distanční vzdělávání. (2004)
Správní zřízení III. Studijní text pro distanční vzdělávání. (2004)
Vybrané základní právní pojmy. Studijní text pro distanční vzdělávání. (2004)
Právní nauka pro pracovníky veřejné správy (2005)
Právní nauka pro školy i praxi (2004)
Learning Together (2004)
Kommunikative Grammatik aus sprachdidaktischer Sicht (2005)
Člen Vědecké rady Ministerstva práce a sociálních věcí (2004)
PHYSICAL HEALTH AS A REFLEX OF MENTAL WELL-BEING AND SUGESTIONS FOR THE DEVELOPMENT OF LOGICALLY-MATHEMATICAL THINKING IN THE LAST YEAR OF KINDEGARTENS (2004)
Zlatá medaile Masarykovy Univerzity (2004)
Škola a (versus) rodina (2004)
Rodiče ve vztahu ke speciálním školám: co je jiné (2004)
Památková péče (2004)
Základy užité psychologie (2002)
Pilíře Shakespearovy Globe (2004)
Brno Studies in English (2004)
The Shakespeare's Globe Theatre, London. ESU Cultural Seminar 2004 (2004)
Začínáme s is.muni.cz -- nápověda pro učitele (2004)
Inovativní tendence v kurikulu studijního oboru"Učitelství německého jazyka pro Základní školy" (2004)
Právní nauka pro školy a praxi (1998)
Právní nauka pro školy a praxi (2000)
Právní nauka pro školy a praxi (2002)
Učitelé a zdraví 6 (2004)
The different lifestyles of elementary school female teachers as seen by themselves (2004)
Strategy of handling stress by the basic schools teachers (2004)
Zákon o soudnictví ve věcech mládeže : komentář (2004)
O rozsahu výživného pro nezletilé děti (2004)
K pojmu opatrovník podle zákona o soudnictví ve věcech mládeže (2004)
Manželství a paragrafy (2004)
Zdraví a peníze - stručný komentář k dosavadní diskuzi (2004)
Zdraví 21. Výklad základních pojmů. Úvod do evropské zdravotní strategie. Zdraví pro všechny ve 21. století (2004)
12. konference EUPHA (European Public Health Association) (2004)
Kouření (2004)
HEALTH 21 - The foundation of the European health policy and education for health. (2004)
Global warming (2005)
člen oborové komise společenských věd GA ČR (2006)
Hledání ztracené jednoty. Průniky nových náboženství a ekologie (2004)
Multimediální cvičení z didaktických technologií (2004)
Reflexe vztahu výchovy ke zdraví a environmentální edukace v kurikulárních dokumentech ČR (2004)
Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy (2004)
Oblast technické infrastruktury a ŽP - zvláštní část vzdělávání vedoucích úředníků ÚSC-IV (2004)
Tolerance Matky Indie (2004)
Sociální a emocionální problémy rozumově nadaných dětí (2005)
Vzdělávání poradců v České republice (2004)
Exploring the relationship between measures of social interaction and physical activity participation among eastern european adolescents (2004)
Hraní počítačových her jako specifický fenomén období adolescence (2002)
Differences in care of Health in relation to Quality of life of Czech, Slovak and Polisch special school teachers (2004)
E-learningová podpora výuky jako možná cesta rozvoje pregraduálního učitelského studia (2004)
E-learning Methods in the Teaching Activities of the Department of English Language and Literature at the Faculty of Education in Brno (2004)
K problematice konvergence informačních a komunikačních technologií a školy (2004)
S jakymi socialnimi a emocionálnimi problémy nadaných dětí se můžeme setkat v poradenské praxi? (2005)
Ruské literárněvědné a literárněkritické texty a jejich proměny na sklonku 20. století (2004)
O jednom netradičním využití počítačů ve výuce matematiky (2004)
Interaktivní spojení a příprava učitelů matematiky (2004)
Studio d (2005)
Studio d. Učebnice pro jazykové a střední školy (2005)
Poznávací charakteristiky rozumově nadaných předškoláků (2005)
K rozluštění mykénské řečtiny (2004)
Vývoj latiny a její vztah k dalším jazykům (2004)
Il manuale del greco miceneo (2004)
Školní poradenské pracoviště v daltonské škole (2005)
Sociální opora u adolescentů: rizikový nebo protektivní faktor rizikového chování v adolescenci? (2005)
Možnosti poskytování psychosociální a duchovní opory seniorům v rodině a v zařízeních sociální péče (2004)
Vnitřní svět jedenáctiletého dítěte (2004)
Výživa a riziko rakoviny - část I: Základní principy. (2004)
Výživa a riziko rakoviny - část II: Aktuální výživová doporučení pro prevenci rakoviny (2004)
Primární prevence nádorů (2004)
Česká rodina pozdní modernity: nová podoba starého partnera a rivala školy. /Možný, Ivo (2004)
On the Way to European Union. Changes in the Czech Educational System during the last fifteen years (2004)
Sociální kapitál jako předpoklad dynamického rozvoje společnosti (2004)
Inovativní tendence v kurikulu studijního oboru "Učitelství německého jazyka pro základní školy" (2005)
Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik, Band XVII. Recenze. (2005)
Inovativní tendence v kurikulu studijního oboru Učitelství německého jazyka pro ZŠ. (2005)
Ke koncepci elektronické podpory výuky v akademickém prostředí (2005)
Blended Learning v prostředí Moodle při přípravě budoucích učitelů na PdF MU v Brně (2005)
Zkušenosti s podporou distančních prvků při vzdělávání učitelů angličtiny na PdF MU v Brně (2004)
Role e-learningu v pregraduální přípravě učitelů anglického jazyka (2006)
Zkušenosti s e- learningem na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně (2004)
E-learningová podpora výuky angličtiny na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně (2004)
Říční krajina Symbol naděje a zkázy (2004)
Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění zákona č. 626/2002 Sb. (komentář) (2004)
Nástroje na řešení následků povodní v roce 2002 - dotazníkový průzkum (2004)
The Screening Assessment of Peer Relationship in the Classroom: Consistency in Rating of Social Behaviour of Children in the Classroom between Teachers and Children (2005)
Sociometric Position of Czech Seventh Graders with Risk-Taking Behaviour (2005)
Primary Drug Prevention at the Second Level of Elementary Schools (2004)
Česká Bhagavadgíta v boji proti duchovnímu úpadku (2005)
Hledání ztracené jednoty (recenze) (2005)
Náboženské menšiny jsou také menšiny (2005)
Parenting style during childhood and perception of parents as predictors of adolescents self-esteem (2005)
Zrcadlo orientalismu - obrazy Tibtu v českém prostředí (2005)
Romantic Relationship in Early Adolescence: Experiences & Conceptions of 13-Year Olds (2005)
Personality and Fears of Thirteen-Year-Olds (2005)
Sebepojetí nadaných dětí a dětí "dvakrát výjimečných" (2005)
Mezi lupiči a kouzelníky. Jinověrci v cestopise Marka Pola (2005)
Práce školního psychologa s učiteli (2005)
Rozvody rodičů dětí školního věku: příčiny, dopady na dítě, možnosti prevence (2004)
Didaktik des Deutschen als Fremdsprache. Anmerkungen zu aktuellen Themen mit Aufgaben zum Selbststudium. (2005)
Putování za čajem: čeští čajovníci a časopis Dotek. Ke vztahu pití čaje a New Age. (2005)
Brno Studies in English (2004)
Theory and Practice in English Studies, Volume 2: Proceedings from the Seventh Conference of English, American and Canadian Studies (2004)
Emoce a emocionální strategie v cizojazyčné výuce (2005)
USING COMPUTERS IN CORRECTING WRITTEN WORK (2004)
Faktorová analýza testu S. Harterové (2005)
Rodinné prostředí a sebepojetí intelektově nadaných dětí (2005)
Integrace aktivit v oblasti podpory zdraví do výukového procesu a odborné činnosti. (2005)
Jazykové vzdělávání v České republice na počátku 21.století a základní škola. (2005)
Jazyková tvořivost a tvůrčí psaní v cizojazyčné výuce (2005)
Lingvistické práce v brněnské klasické filologii v poválečných letech 1945-2003 (2004)
TIS - Svaz pro ochranu přírody, krajiny a lidí. Dobrovolná ochrana přírody v období totality. (2004)
(rec.) Tra strategie retoriche e generi letterari: Dieci studi di letteratura latina, a cura di Valeria Viparelli, Liguori Editore, Napoli 2003, str. 223. ISBN 978-88-207-3534-0. (2004)
Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení (2005)
Zpráva o konferenci "Výuka němčiny na české škole" (2005)
Experiences with e-learning and visions for an intelligent future (2005)
School, healthy life style and a demonstration of a project elaboration (2006)
Lernstrategien fördern die Lernerautonomie auch beim Fremdsprachenlernen. (2005)
Osvojování cizojazyčné slovní zásoby. Pedagogická, psychologická, lingvistická a didaktická východiska na příkladu němčiny jako cizího jazyka. (2005)
On some functions of you know and you see in different genres of spoken English (2005)
Výživa a nádory uropoetického a urogenitálního ústrojí (2004)
Some linguistics-oriented courses and their contribution to the preparation of future teachers of English (2005)
On some discourse items as response elicitors in English face-to-face and telephone conversation (2005)
Linking Devices in English Academic Prose (2005)
On the role of some interactive D-items in different genres of spoken English (2005)
On some discourse functions of you know in English authentic face-to-face conversation (2005)
I-oriented comment clauses as response elicitors in spoken English (2005)
ECDL a výuka informatických předmětů na ESF MU Brno (2005)
Čeho se nadané děti boji (2005)
Fears of gifted children (2005)
On some interactive discourse items in English telephone conversation (2005)
Clausal forms you know, you see, I mean, I think etc. in the language of public radio discussions (2004)
Some notes on interactive discourse items in spoken English (2005)
Comenius vs. Cimrman (2005)
Specifika přístupu studentů angličtiny PdF k profesi učitele (2005)
Technický slovník naučný P-Q (2004)
Technický slovník naučný R - Š (2004)
Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků (2005)
Autonomie v procesu vyučování a učení se cizímu jazyku. (2005)
Učební strategie jako jedna z cest k autonomnímu učení se cizím jazykům (2005)
An Outline of English Fiction from the Beginning to 1754 (2005)
Elektronické dotazování jako účinná technika v současném pedagogickém výzkumu? (2004)
Topwards methodological questions of using statistical methods in medical and social sciences (2005)
Úvodem (2005)
Kvalita života v rozměru normality a patologie (2005)
Kvalita života v rozměru normality a patologie (2005)
Koncepce "zdravé osobnosti" v psychologii. ref.na konf. (2005)
Kvalita života a osobnost. ref. na konf. (2005)
Gramatika A (2005)
Syntax (A2BP_SYNA, AJ2RC_SYN2) (2005)
Preventive programme for primary schools - non-smoking education (I. stage) (2005)
Didaktika 1A - řečové dovednosti - NŠ (2005)
ISSUES OF BULLYING SOCIO DIAGNOSTIC SYSTEM (2005)
MODEL PRACTICAL in GENOTOXICITY and MUTAGENICITY TESTING for STUDENTS of the FoE in BRNO. (2005)
Educational viruses (2005)
Kirlian Photography a Possible Diagnostic Metod (2005)
Health and hygiene conditions in czech schools a hundred years ago (2005)
Pozvání do psychologie osobnosti. Člověk v zrcadle vědomí a jednání. (2004)
Prevention of Problems with Spine at School (2005)
Psychological Counseling at Universities and the relating Questions of Health (2004)
Genderové rozdíly v používání strategií učení cizímu jazyku. (2005)
Používání strategií učení cizímu jazyku a jejich efektivita v gymnaziálním vzdělávání. (2005)
Health - oriented Physical Training in higher primary Education (2005)
Indian Sages and Ascetics in Western Ancient Sources (2005)
Classical Yogic Scriptures and Acculturation of Hinduism in Czech lands (2005)
Právo dítěte být slyšeno - infantilizace rodinného práva? (2004)
Moderní sakrální stavby v České republice (2004)
Faktorová analýza testu S. Harterové (2005)
Povolná, R. a Dontcheva-Navratilova, O. Discourse and Interaction 1. Brno Seminar on Linguistic Studies in English: Proceedings 2005. Brno: MU, 2005, 151s. ISBN 80-210-3916-7. Recenze (2006)
Raná diagnostika dětského autizmu (2006)
Hyperaktivní chování u dětí v širších souvislostech: Základní charakteristiky koncepce pomoci rodičům neklidných a hyperaktivních dětí v rámci Klubu rodičů a přátel neklidných a hyperaktivních dětí při CRSP, Brno (2006)
Genderové konfrontace II (2006)
Supervize - kontrola, nebo pomoc? (2006)
Types of study styles and their preference in students (2006)
We Want to Be Teachers but ... (2006)
Current requirements for change of primary drug prevention at elementary schools and education and training of teachers (2006)
Cesty dalšího vzdělávání učitelů (2006)
Internetová prezentace jako zdroj informací o sociálním klimatu školy (2006)
Pojetí rodičovství u matek žijících v stejnopohlavních partnerských vztazích (2006)
Road safety education at schools as the part of health care and injury prevention in the 21th century (2006)
Model of „healthy personality“ in the teacher’s professiography (2006)
The teacher stressing situations in the teacher-adolescent pupil relationship (2006)
Quality of life and health in adolescence (2006)
Životní příběhy učitelů - od kvalitativního ke smíšenému výzkumnému designu (2006)
Dramatická výchova a její podíl na utváření identity romských dětí v rámci sociálně osobnostního rozvoje (2006)
Romské dítě v pěstounské rodině (2006)
Kvalita života v rozměru normality a patologie (2006)
Health Education in the School and Health 21 Layout (2006)
Health Related Fitness in the School and the Health 21 Project (2006)
Czech Republic (2006)
Vliv konfliktů mezi rodiči na formování víry ve spravedlnost u patnáctiletých (2006)
Trenér a jeho cesta k profesi (2006)
Marc Lévêque: Psychologie du métier d´entraîneur ou L´art d´entraîner les sportifs. Recenze knihy. (2006)
K některým otázkám vzdělávání trenérů (2006)
Rodičovství lesbických žen: příspěvek k deskripci alternativních rodinných modelů (2006)
Vývoj a zkoumání vrstevnických vztahů (2006)
Gayové a lesbické dívky - jejich vztahy s rodiči (2006)
Romantické vztahy (2006)
Interactive E-learning support for teaching linguistics (2006)
Výzkum vztahů v adolescenci: minulost a současnost (2006)
Metody cizojazyčné výuky podporující princip autonomie žáka (2006)
THEATRE FORUM HELPS TO SOLVE PROBLEMS AT SCHOOLS AND SOCIAL CARE INSTITUTIONS (2006)
English as a Game? (2006)
Učitel průvodcem na cestě žákova sebepoznání (2006)
didaktika 1B - výuka výslovnosti, gramatiky a slovní zásoby - NŠ (2006)
Mobilní telefon v hodinách angličtiny ? (2005)
Grammar A for Life-long education programmes (2006)
Význam duchovní dimenze rodinného života. (2006)
Duchovně-duševní předpoklady partnerství a jejich rozvíjení. (2006)
Mezigenerační dialog (2006)
Mezigenerační dialog - dokončení (2006)
Přítomnost a perspektivy vztahu psychologie a teologie (2006)
Duchovní poranění - příznaky a příčiny (2006)
Kultura činností manažera - ředitele školy (2006)
Víš, jak žít? Osm úvah nad básní R. Kiplinga "Když ..." o vedení dobrého života (2006)
Can interactive discourse items contribute to the coherence of spoken discourse? (2006)
On coherence in spoken discourse (2006)
RU in ? (2006)
Náš ŠVP respektuje jedinečnost Vašeho dítěte (2006)
Interaction in spoken discourse (2006)
Slavkovská bitva v románové epopeji Vojna a mír L. Tolstého (2006)
Styly učení a jejich využití v jazykovém vyučování na 2. stupni ZŠ (2006)
Prepodavanije russkogo jazyka na načalnom etape v češskoj škole (stili obučenija, sredstva motivacii, strategii, metody) (2006)
On the Distribution of Connective Elements in Academic English (2006)
Kalendárium významných dat ruských dějin (2006)
Významné historické osobnosti v českých a ruských jednoduchých přirovnáních (2006)
Vlastní jména v ruštině (2006)
Ruská pohádka ve výuce ruštiny (2006)
Didaktická podpora pro počáteční etapu nácviku čtení v RJ. Metodika a praktické ukázky práce s žáky s dyslektickými obtížemi (2006)
Otázky vztahu stylu zvládání zátěže mladšími adolescenty a jejich sociální pozice ve školní třídě (2006)
Zdroje a bariéry tvořivého procesu ve školní třídě (2004)
Dramatická výchova a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání v ČR (2006)
Vstupní diagnostika a evaluace klimatu třídy pro výběr případů (2006)
Školní drama ve výuce (2006)
Návrh modelu způsobu vzniku autismu (2006)
Martin Walsers frühe Prosa. Eine Suche nach der Überwindung der Beeinflussung durch das Romanwerk F. Kafkas (2006)
Rodinné podmínky facilitující vzdělávání romských dětí (2006)
Uplatnění multikulturní a interkulturní výchovy v mezipředmětových vztazích rámcově vzdělávacího programu na II. stupni základní školy. (2006)
Výchova a vzdělávávní romských dětí. (2006)
Je pedagogická praxe pro studenty angličtiny motivující? (2006)
Motivation in late-career teachers. (2006)
Podpora pro školního psychologa: role vedení školy (2006)
Vergangenheit als Gegenwart im deutschen Geschichtsdiskurs und in den ausgewählten Romanwerken Martin Walsers (2006)
Role lingvoreálií a kulturologických aspektů v metodice realizace ruského frazeologického minima ve vyučování ruskému jazyku v české škole (2007)
Primenenije igr na urokach russkogo jazyka (na frazeologičeskom materiale) (2007)
K otázce hodnocení studentů oborového studia ruského jazyka na souvislé pedagogické praxi (2006)
Historie, současnost a budoucnost Univerzity třetího věku na MU v Brně (2004)
Inovace didaktické přípravy učitelů přírodovědných předmětů (2004)
Inovace výuky fyziky na základní škole a gymnáziu (2004)
Možnosti poznávání lidí. Kapitoly z pedagogické a psychologické diagnostiky pro sociální pedagogy (2007)
Nauczyciele kończacy kariere zawodowa (2007)
Kurz práce s informacemi (2007)
Jak můžeme pracovat s hyperaktivními dětmi (Doporučení pro práci s hyperaktivními dětmi) (2007)
Pracujeme s dětmi - doplňkové materiály pro výuku dětí v jazyce německém (1996)
Socializační funkce rizikového chování v adolescenci. 138. klinicko-psychologický den. Praha, 8. 1. 2007. (2007)
Percepce rodičovského chování a jeho souvislost se sebehodnocením. 138. klinicko-psychologický den. Praha, 8. 1. 2007. (2007)
Sebepojetí rozumově nadaných dětí (2007)
Některé reáliové a lingvodidaktické aspekty frazeologismů při vyučování ruskému jazyku (2007)
Rozumově nadané děti se specifickými vývojovými poruchami učení ve školním kontextu problém nebo výzva pro učitele? (2007)
Co napovídá dosavadní výzkum českých škol o demokracii ve školách? (2004)
Krajské zřízení I. Studijní text pro distanční vzdělávání. (2005)
Školský zákon I. (2005)
Školský zákon II. (2005)
Školský zákon III. (2005)
Správní řád I. (2005)
Správní řád II. (2005)
Správní řád III. (2005)
Má se psychologie zabývat duší? (2006)
Soudková, Miluše: O zdravých vztazích mezi lidmi - Doslov (2006)
Rezervované postoje učitelů k dalšímu vzdělávání jako jeden z rizikových faktorů kurikulární reformy (2007)
Psychologie pro učitele: inovace a rozšíření multimediálního zdroje učení (2007)
Základy práva (nejen) pro školy (2007)
Peer attachment in adolescence: Prediction with longitudinal data (2007)
Specifické poruchy učení a výuka cizím jazykům v mezinárodním kontextu (2007)
Postoje učitelů k dalšímu vzdělávání jako jeden z rizikových faktorů kurikulární reformy (2007)
Poznámka k problému redukcionismu v Eliadově antiredukcionismu (2005)
Hollywoodský buddhismus a zákony - několik volných asociací (2005)
Další vzdělávání učitelů: k problematice rezistence (2007)
Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami pro obory technického charakteru a řemesla (2007)
Climate in the school: ways of co-operation of teachers and school psychologists (2007)
Vybrané problémy vzdělávání trenérů (2007)
Podpora tvorby e-learningových kurzů – pilotní kurzy v roce 2006 (2006)
Projekt e-learning 2006 - pilotní kurzy (2006)
The Qualities Deciding about the Professional Fitness of a Teacher of Foreign Languages at Today´s School (2007)
Studentská mluva na počátku 3. tisíciletí v češtině a ruštině. (2007)
Frazeosemantičeskoje pole charakter čeloveka v ustojčivych sravnenijach s sojuzom kak i s antroponimami. (2007)
Deutschsprachige Literatur des Expressionismus. E-Learning-Kurse als Unterstützung für den Literaturunterricht. (2007)
Sociální opora rodičů a vrstevníků a její význam pro rozvoj rizikového chování v adolescenci (2007)
Material, psychosocial and spiritual conditions of well-being at schools (2006)
Materiální, psychosociální a duchovní podmínky pohody ve škole (2006)
Jazykové portfolio pro Rusko jako nástroj hodnocení a rozvíjení žáka (2007)
Problematika výuky ruštiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele (2007)
Kvalita života z pohledu dětí ze základních škol ve věku 8-15 let (2007)
Aktualnyje problemy obučenija russkomu jazyku VIII. (2007)
Pohyb a duševní zdraví jako výchova prožitkem (2006)
Hostilita ve škole (2006)
Das literarische Werk Martin Walsers: die Vergangenheit als Gegenwart. Fragen der deutschen Nation. (2007)
Theoretical and practical aspects of difficulties (2006)
Kultura školy jako významný faktor rozvoje školy (2004)
Srovnání stanovených vzdělávacích cílů s výsledky vzdělávání na vybraných gymnáziích ve vyučovacím předmětu dějepis (2004)
Sorgen um Deutschland. Aus den publizistischen Schriften Martin Walsers zum Thema der deutschen Nation. (2007)
Problémy identifikace rozumově nadaných dětí (nadané děti s SPU) (2007)
Osobnostní příprava studentů pedagogických oborů (2007)
Podpora zaměření žáků k technickým oborům a řemeslům. (2007)
Další vzdělávání učitelů: k problematice rezistence (2007)
Stabilní a proměnlivé faktory nadání: přehled některých determinant ontogeneze mimořádného výkonu (2008)
Informační systém Masarykovy univerzity v Brně (2004)
Jean-Bernard Pouy : On a brûlé une sainte (2007)
Postoje českých učitelů ke vzdělávání mimořádně nadaných žáků (2008)
Možnosti podpory technického zaměření žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (2007)
Postoje učitelů k dalšímu vzdělávání jako jeden z rizikových faktorů kurikulární reformy (2008)
Learning Disabilities and Intellectual Giftedness in Educational Context: Present State of Research and Situation in Czech Schools (2008)
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. S. Řada anglistická. 9 (2004)
Přínos nemoci z pohledu nemocných dětí (2007)
Role e-learningu v pregraduální přípravě učitelů anglického jazyka (2005)
Následovníci Komenského (2004)
Ve stínu katedrál (2004)
Jablko předškolní moudrosti (2004)
Deset let ukrainistiky na Masarykově univerzitě (2004)
Analýza profilu výkonu v testu WISC-III u mimořádně rozumově nadaných dětí s dyslexií (2008)
Láska je láska: představy a zkušenosti patnáctiletých adolescentů (2008)
Diagnostics of Czech intellectually gifted children with dyslexia via WISC-III method (2008)
Osobnostní a sociodemografické faktory jako determinanty životní spokojenosti učitelů (2006)
Volný čas, kvalita života a rozvoj osobnosti (2006)
Das Programm Gesundheit im 21. Jahrhundert der WHO und das gegenwärtige tschechische Schulsystem. (2006)
Zvládání zátěže v adolescenci: stabilita a kontext změn mezi 13. a 15. rokem (2008)
Reakce na školní zátěž: longitudinální perspektivy (2008)
Strachy dětí (2008)
Dost dobří rodiče aneb Drobné chyby ve výchově dovoleny (2008)
Zagadnienia stylu zdrowego zycia u dorastajacej mlodzezy w Republice Czeskiej (2005)
Otázky zdravého způsobu chování u adolescentní mládeže v České republice (2006)
Problem behaviour in adolescence: gains and loses in peer relations (2008)
Delirium u pacientů s akutním iktem a u pacientů po operačním zákroku (2008)
Koncepce a teoretická východiska práce s rodičovskou skupinou Klubu rodičů a přátel neklidných a hyperaktivních dětí (2008)
Rodičovství očima matek neklidných dětí (2008)
Early Romantic Relationships (2008)
Experienced Relationships with Peers (2008)
Fears of 15-Year-Old Adolescents (2008)
Interparental Conflict as Perceived by Adolescents (2008)
The Psychological Branch of the ELSPAC Study: A Survey of 15-Year-Old Respondents (2008)
Depressive Symptoms in Adolescence (2008)
Risk Behavior (2008)
Body Changes and Their Perception in Middle Adolescence (2008)
Coping in Adolescence (2008)
Relationships with Parents from the Perspective Attachment Theory (2008)
Polystyrenová fyzika (experimentální souprava) (2004)
Zevní vlivy podmiňující vznik nádorů nebo ochaňující před jejich vznikem (2004)
Kvalitativní hodnocení způsobu řešení kopie Reyovy-Osterriethovy komplexní figury u dospívajících (2008)
Zpráva z vyšetření ve škole a ve školském poradenském zařízení (2006)
Psaní zpráv v pedagogicko-psychologickém poradenství (2006)
Internetová prezentace školy jako zrcadlo jejího sociálního prostředí (2008)
Metodologický workshop "Zaměřit a změřit" (2008)
Co si mohou školy slibovat od zjišťování/měření klimatu? (2008)
Projekt ELSPAC – výsledky, otázky a výhledy (2008)
Projekt ESF CZ.04.1.03/3.1.15.2/0061 Vytvoření podpůrné sítě pro inovativní formy celoživotního vzdělávání pedagogických pracovníků a pracovníků ve školství a jejich sdílení prostřednictvím e-learningu v LMS Moodle. (2006)
Nadaní studenti se specifickými vývojovými poruchami učení (2008)
Fyzika v pokusech. Fyzika v lékárničcce. (videopořad) (2004)
Pojetí kvality života u dětí ve věku 8-11 let. (2007)
The Support of the Health of pupils by the activities of the Class-Teacher (2006)
PSYCHOSOCIAL SCHOOL CLIMATE - AN IMPORTANT INDICATOR OF SCHOOL HEALTH STATE (2006)
PHILOSOPHY OF HEALTH, PARADIGM AND SPIRITUAL INTELLIGENCE (2006)
Self-management as a way of keeping a spiritual well-being of a teacher (2004)
Selfmanagement jako cesta k udržení duchovní pohody učitele (2004)
Kam kráčí psychologie? (2004)
Osobnost jako skutečnost člověka a smysl života: konceptuální a metodologická úvaha (2004)
Kapradí: knihovna překladů raného anglického dramatu (2006)
Komponenty kulturologického výkladu ve výuce ruštině (2007)
Etymologický slovník jazyka staroslověnského 12; popъ₁ - rasti; Doplňky k bibliografickému aparátu III (2004)
V dialogu s uměním (1994)
XIII. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury. 18. března 2021 (2021)
[Bělka, Luboš. Buddhistická eschatologie: šambhalský mýtus] (2005)
Konference "Náboženství a věda" (2005)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém