Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Repozitář
Vybrané publikace/výsledky
Aktuální směry výzkumu ve speciální pedagogice. Výzkum v dizertačních pracích postgraduálních studentů na Katedře speciální pedagogiky PdF MU (2007)
Komlexní péče o rodinu a dítě s onkologickým onemocněním a její vliv na kvalitu života primárních pečovatelů (2007)
Sociální aspekty kvality života pečovatelů onkologicky nemocných dětí (2007)
Závislostní chování u osob s postižením (2007)
Tlumočnické služby poskytované sluchově postiženým v České republice a analýza jejich využívání (2007)
Citizenship as an Andragogic Category (2007)
Patologické závislosti a kvalita života ve výkonu trestu odnětí svobody (2007)
Learning Difficulties and Emotional / Behavioral Disorders (2008)
Vliv nelékařských služeb na kvalitu života pečovatelů o děti s onkologickým onemocněním. (2008)
Komunikace jako nezbytná součást práce speciálního pedagoga v ZŠ při nemocnici (2008)
Vzdělání jako významný faktor kvality života u dětí s chronickým a závažným onemocněním (2007)
Education of Children with Diabetes and Epilepsy (2007)
Quality of Life of Cancer Children Caregivers (2008)
Vizuální percepce řeči u sluchově postižených (2007)
Sociální determinanty inkluzivního vzdělávání (2008)
Patologické závislosti v kontextu speciálně pedagogické teorie a praxe (2008)
Sociální podpora a komunikace jako významné faktory zvládání zátěže u pečovatelů o děti se závažným onemocněním (2008)
Cévní mozkové příhody a prvky ucelené rehabilitace v jejich terapii (2009)
Determinanty sociální reintegrace osob ve výkonu trestu odnětí svobody (2009)
Developing Competencies of Special Needs Teachers within Inclusive Vocational Education (2009)
Historický vývoj a současné pojetí inkluzivního vzdělávání (2009)
Couples undergoing infertility treatment in the Czech Republic: Broad range of possibilities in a traditional milieu (2010)
Historický vývoj a současné pojetí inkluzivního vzdělávání (2009)
Zneužívání návykových látek u jedinců se získaným tělesným postižením (2009)
Zneužívání návykových látek u jedinců se získaným tělesným postižením. (2009)
Bazální stimulace - možnost komunikace (2010)
Úloha školy v procesu sociální inkluze (2010)
Letní tábor pro osoby se souběžným postižením více vadami (2010)
Možnosti využití volného času u lidí s autismem (2010)
System der unterstützenden nicht ärztlichen Dienste für Familien mit Kindern mit chronischer/schwerwiegender Erkrankung (2010)
Embracing the Challenges of Diversity in the Inclusion of Adults with (SEN) Special Educational Needs in Vocational Training; A Comparative Study of the Changing Role of SEN Teachers in the European Context. (2010)
Role učitele při integraci žáka se sluchovým postižením (2010)
Problematika specifických poruch učení v dospělosti (kvalitativní výzkum - případová studie) (2010)
Analýza speciálně pedagogických a speciálně andragogických přístupů k terapii osob s neurologickým onemocněním v seniorském věku (2010)
Analýza intervence narušené komunikační schopnosti v seniorském věku ve Francii (2010)
Podpora žáků s postižením na přechodu mezi školou a zaměstnáním (2010)
Postoje zaměstnavatelů k zaměstnávání osob se zdravotním postižením (2010)
Trendy v profesní orientaci a poradenství pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a zahraničí (2010)
Einfluss der neuen Legislative auf das Leben von Menschen mit Behinderung in der Tschechischen Republik (2010)
Trendy v profesní orientaci a poradenství pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (2010)
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením (2010)
Podpora žáků při přechodu ze školy a/nebo do pracovního života (2010)
Podpora osob s poškozením mozku a jejich rodin z pohledu speciálního pedagoga (2010)
Analýza inkluzivního prostředí v základních školách prostřednictvím Indexu Inkluze (2010)
Připravenost na inkluzivní vzdělávání z pohledu pedagogických pracovníků (2010)
cena děkana: Monografie: Podpora osob se zdravotním postižením při integraci na trh práce (2010)
Vymezení, dimenze a měření kvality života (2010)
Připravenost učitelů na práci se žáky se sluchovým postižením (2010)
Životní dráha jedince v inkluzivním prostředí (2010)
Genderová perspektiva v inkluzivním vzdělávání (2010)
Bazální stimulace jako možnost komunikace (2010)
Intervence narušené komunikační schopnosti u zdravotně postižených osob v seniorském věku (2010)
Koncepce reedukace v podmínkách ústavní péče (2010)
Žáci se sluchovým postižením ve škole (2010)
Hodnoty u dětí s poruchami chování (2010)
Hodnoty u dětí s poruchami chování (2010)
Etika výzkumu ve speciální pedagogice (2010)
Biodromální dimenze speciální pedagogiky v inkluzivním prostředí (2010)
Demence v seniorském věku a vybrané přístupy k její terapii (2010)
Aspekty a součásti reedukačního procesu v resocializačních zařízeních pro mládež (2010)
Předpoklady inkluzivního vzdělávání na úrovni pedagogických pracovníků (2010)
Učitel jako zprostředkovatel inkluzivního vzdělávání a sociální inkluze u žáků se SVP (2010)
Hodnoty jako bariéry v inkluzivním vzdělávání (u žáků s poruchou chování) (2010)
Sociální exkluze, sociální inkluze a vzdělávání (2010)
Profesní orientace a poradenství pro žáky základních a středních škol (2010)
Is Social Policy Part of the Decision Making Process about Motherhood in the Czech Republic? (2011)
Postavení rodiny v systému péče o dítě se sluchovým postižením (2010)
Productive and Reproductive (Bio)Power: Thinking over Reproductive Medicine in the Czech Republic (2011)
Reprezentace ab/normality v biomedicíně (2010)
Předprofesní a profesní příprava jedinců se zdravotním postižením (2011)
Vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole - Education of Pupils with Health Disabilities in Primary School - Bildung von Schülern mit Behinderung in einer Grundschule (2011)
Komunitní propojení školy a jejího okolí jako nástroj podpory inkluze (2010)
První celostátní studentská konference optometrie, Česká oční optika 1, 2011, s. 28-30 (2011)
Speciální andragogika jako součást edukace v sociální práci (2011)
Vybrané problémy inkluzivního výzkumu (2011)
Principy inkluzivního vzdělávání v tělesné výchově (2011)
Příklady úspěšného profesního vzdělávání osob s těžkým zdravotními postižením prostřednictvím e-learningu v Badensku-Württembersku (2011)
Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením (2011)
Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením. (2011)
Mediální výchova pro děti a mladistvé s postižením a znevýhodněním (2011)
Special Andragogy - Education and Support of Adults with Special Needs. (2011)
Attitudes of future teachers and other professionals towards individuals with disabilities and inclusion. (2011)
Attitudes of future teachers and other professionals towards individuals with disabilities and inclusion. (Poster) (2011)
Osoby se zdravotním postižením a jejich kompetence potřebné pro trh práce (2011)
Osoby se zdravotním postižením a jejich kompetence potřebné pro trh práce (2011)
Připravenost osob se zdravotním postižením pro uplatnění na trhu práce jako nástroj sociální inkluze (2011)
Připravenost osob se zdravotním postižením pro uplatnění na trhu práce jako nástroj sociální inkluze (2011)
Integrativní vzdělávání žáků se spinální svalovou atrofií (2011)
Vliv roztroušené sklerózy na život člověka (2011)
Integrace osob se zdravotním postižením na trh práce - zkušenosti ze zahraničí (2011)
Podpora osob s roztroušenou sklerózou a jejich rodin (2011)
Arbeit, Wohnen, Assistenz – Möglichkeiten für Menschen mit Behinderung in Tschechien (2011)
Odlišnosti v přístupech k integraci žáků s tělesným postižením (2011)
Integrativní vzdělávání žáků se spinální svalovou atrofií (2011)
Vliv roztroušené sklerózy na život člověka (2011)
Mladí lidé se zdravotním postižením na cestě za zaměstnáním (2011)
Znalosti budoucích učitelů z oblasti speciální pedagogiky jako předpoklad úspěšného inkluzivního vzdělávání (2011)
Postoje budoucích učitelů k jedincům se zdravotním postižením jako předpoklad úspěšného inkluzivního vzdělávání (2011)
Analýza současných legislativních opatření zabývajících se podmínkami a realizací vzdělávání dospělých osob se zdravotním postižením v České republice (2011)
Poloměr křivosti brýlových čoček : Teoretický standard vs. aktuální výrobní trendy (2011)
Cizí geny, naše dítě? Rozhodování o rodičovství v procesu léčby neplodnosti (2011)
Biomoc a reprodukční biomedicína: konceptuální inspirace pro český kontext (2012)
Zájem osob ve výkonu trestu o vzdělávání: Příklad kuřimské věznice (2011)
Měření výsledků inkluzivních aktivit prostřednictvím konceptu participace (2011)
Výzkum hodnot u adolescentů s poruchami chování (2011)
Možnosti školní a sociální inkluze u jedinců se zrakovým postižením (2011)
Komplexní diagnostika specifických poruch učení ve Spojených státech amerických (USA) (2011)
Komplexní diagnostika specifických poruch učení ve Spojených státech amerických (USA) (2011)
Výzkum hodnot u adolescentů s poruchami chování (2011)
Studenti se podělili o své znalosti (2012)
Digitální technologie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (2011)
Cena děkana za významný tvůrčí čin (2011)
Vorbereitung der Sonderpädagogen an der Pädagogischen Fakultät Masaryk Universität – gegenwärtige Situation (2011)
Revoluce ve výrobě brýlových čoček (2011)
Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením – Příklady PC Programů (2011)
Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání (2011)
Teaching child development in the Czech Republic: on the cross-roads of path dependency and path departure (2012)
Hodnocení Implementace školního vzdělávacího programu v oblasti hotelnictví: případová studie Hotelové školy Brno (2012)
Orphan care in Russia: cause for dismantling the down staircase (2012)
Neue Trends in der beruflichen Vorbereitung von behinderten Menschen in Tschechien (2012)
Projekt TILE - Průvodce inkluzivního vzdělávání na střední odborné škole (2012)
Priroda kino: ot reabilitacii socialnoj realnosti k terapii celoveka (2012)
Medicína reprodukce a reprodukce medicíny. Moc, hranice, dialog. /7.ročník genderových konfrontací (2012)
Contextualizing disability within the Czech republic: between invisibility and inclusion (2012)
Contextualizing disability within the Czech republic: between invisibility and inclusion (2012)
Participation as an Indicator of Inclusion (2012)
Accessible Substance Abuse Prevention for All Children (2012)
Evaluating Services for Adults with Disabilities through the Concept of Participation (2012)
Czech family foster care: the hostage of misbalance between family autonomy and child safety (2012)
Metoda validace - podpora práce s dezorientovanými lidmi (2012)
Sonderschulwesen in der Tschechischen Republik (2012)
G-Schule in der Tschechischen Republik (2012)
Klíčové kompetence a jejich rozvoj v sociálně-terapeutických dílnách (2012)
Klíčové kompetence a jejich rozvoj v sociálně-terapeutických dílnách (2012)
Transformace ochrany dětí: překrasný nový svět (2012)
Inkluzivní kultura školy v kontextu vzdělávání žáků se SVP na střední odborné škole – závěry pilotního ověřování sebehodnotícího nástroje (2012)
Postoje k osobám s postižením u obecné populace ČR (2012)
Projektové výučování k problematice zdravotního postižení na prvním stupni základní školy (2012)
Schopnost samostatného pohybu jako předpoklad sociální inkluze osob se zrakovým postižením – role vzdělávacích zařízení (2012)
Somatopedie. Texty k distančnímu vzdělávání. (2012)
Diagnostika specifických poruch učení v České republice a v zahraničí (ve Spojených státech amerických) - přehledová studie (2012)
Analýza využití počítačů u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů (2012)
Podmínky pro vzdělávání žáků se sluchovým postižením v běžných školách (2012)
Zátěž členů pečujících rodin o osoby s Alzheimerovou nemocí (2012)
Možnosti sebehodnocení střední odborné školy v oblasti inkluzivního vzdělávání (2012)
Analýza využití počítačů u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů (2012)
Analýza pohledu učitelů na digitální technologie ve vzdělávání (2012)
Postoje, obavy a emoce spojené s inkluzí u studentů pedagogických oborů (2012)
Informovanost žáků a studentů o dobrovolnické činnosti (2012)
Faktory ovlivňující úspěch školní inkluze žáků s postižením zraku (2012)
Hodnoty u jedinců s poruchami chování v období dospívání (2012)
Vliv informovanosti a podpory osob s psychickým onemocněním na jejich život a začlenění do společnosti (2012)
Význam sociálního podnikání pro integraci osob se zdravotním postižením (2012)
Speciální andragogika osob se sociálně patologickými projevy chování jako součást edukace (2012)
„Firma vydělává, děti se učí, žena je hodná a já jsem šťastný.“ Představy dětí o budoucím životě (2012)
Teachers’ Self-reported Willingness and Ability to Teach Students with SEN in Inclusive Settings (2012)
Towards Inclusive Society through Education and Support. Durch Bildung und Förderung zu einer inklusiven Gesellschaft. (2012)
Förderung der Arbeits- und Sozialkompetenzen in Werkstätten (2012)
Lidé s postižením (2012)
Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy (2012)
Průvodce inkluzivním vzděláváním pro střední odborné školy (2012)
Průvodce inkluzivním vzděláváním pro střední odborné školy (2012)
People with Disabilities in the Czech Republic: Between Invisibility and Inclusion (2012)
People with Disabilities in the Czech Republic: Between Invisibility and Inclusion (2012)
Attitudes Towards People With Disabilities and Inclusion Comparing Students of Education with General Public (2012)
Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole (2012)
Diagnostika specifických poruch učení v České republice a v zahraničí (ve Spojených státech amerických) - přehledová studie (2012)
Zátěž členů pečujících rodin o osoby s Alzheimerovou nemocí (2012)
Možnosti sebehodnocení střední odborné školy v oblasti inkluzivního vzdělávání (2012)
Art as support for persons with disabilities (2012)
Aktuální struktura a situace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách (2012)
Školní a sociální inkluze u osob se zrakovým postižením (2012)
Preference hodnot u dospívajících jedinců s poruchami chování (2012)
Unterstützung der integrativen Bildung der Schüler mit spinaler Muskelatrophie (2012)
Základní principy vzdělávání a podpory dospělých osob s mentálním postižením (2013)
Podpora a doprovod osob se zdravotním postižením při volbě profese a začlenění na trh práce (2012)
Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy (2012)
„Mediale Erziehung“ als Bestandteil des Rahmenbildungsprogramms in der Tschechischen Republik (2012)
Inkluze prostřednictvím výstavních výzkumných projektů Lucie Němcové, autorky se speciálními vzdělávacími potřebami (2012)
Dospělí lidem s Williamsovým syndromem a jejich možnosti uplatnění (2011)
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (2011)
„Skryté skupiny“ – základní vymezení (2012)
General public and future teachers´ attitudes towards people with disabilities and inclusion (2012)
Lost in Transition: Missed opportunities for reforming disabled children’s education in Armenia, Azerbaijan and Georgia (2013)
Vidí váš žák na tabuli? aneb Nepozornost může být způsobena i zrakovou vadou (2013)
Technologické prostředky ke kompenzaci zrakové vady u těžce slabozrakých a prakticky nevidomých klientů (2012)
Baréry veřejného prostoru pro osoby se zrakovým postižením (2012)
Školní a sociální inkluze osob se zrakovým postižením (2012)
Kompetence jako předpoklad pro začlenění (2012)
Eingliederung von Menschen mit Behinderung in den Arbeitsprozess (2012)
Specifika práce s dětmi a žáky s tělesným postižením (2012)
Inclusive Education - How to Understand it Today? (2013)
The eugenicsfication of child protection during the First Republic: recognising the segregation of disabled and Roma children in the Czech lands (2013)
Genderové role v rodině pohledem dětských aktérů (2013)
Zaměstnávání osob s postižením v zahraničí (2013)
Art Availability and Visual Impairment (2013)
Odstraňování bariér veřejného prostoru jako předpoklad bezpečného pohybu osob se zrakovým postižením (2013)
Case Management se zotavujícími se uživateli návykových látek: Metodická příručka (2013)
From Bila tma through Demanty noci to Tmavomodry svet: do contemporary Czech moviestransform the message of the Czechoslovak new wave? (2013)
Postižení jako axiologická kategorie sociální participace (2013)
Zrakové postižení a intaktní společnost (2013)
3rd Annual Health in Transition Conference: Challenges of 21st Century: past, present and future of medicine and health care in post-socialist world(s) (2013)
Lékaři a vyhoření: ožehavá každodennost medicíny pohledem sociologie (2013)
Město a domov: IV. brněnská konference urbánních studií (2013)
Modeli legitimizatsii inklyuzivnogo obrazovaniya v Chehii (2013)
Institutionalisation of children in the Czech Rep: a case of path dependency (2014)
Klíčové kompetence ve školním vzdělávání (2013)
Učitelské kompetence pro školu 21. století: projekt globálního rozvojového vzdělávání (2013)
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením z pohledu zaměstnavatelů v Moravskoslezském kraji (2013)
Společenské přístupy k jedincům s postižením (2013)
Postoje k bariérám ovlivňujícím proces inkluze žáků se zrakovým postižením (2013)
Umění a inkluze (2013)
Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education (2013)
Edukativní, intervenční a terapeutické přístupy k dospělým osobám a seniorům se zdravotním postižením (2013)
Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání (2013)
Výzkum facilitátorů a bariér v inkluzivním vzdělávání - metodologický workshop (2013)
Význam komunikace v rámci inkluze žáka se sluchovým postižením (2013)
Vývoj člověka v období dospívání, dospělosti a stáří (2013)
Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání (2013)
The eugenicsfication of child protection during the First Republic: recognising the segregation of disabled and Roma children in the Czech lands (2013)
Bariéry školní inkluze osob se zrakovým postižením na středních školách (2013)
Vliv roztroušené sklerózy na pracovní uplatnění (2013)
Inkluze a informační a komunikační technologie (2013)
Současné trendy v oblasti intervence chování podle Journal of Positive Behavior Interventions (2013)
Dospělé osoby a senioři se zrakovým postižením (2013)
Foster Caregivers in Procrustean Bed of the Czech Child Protection (2013)
Sociální inkluze osob s postižením (2013)
Analýza regionálních přístupů k inkluzi při vzdělávání žáků se zrakovým postižením v základních školách (2013)
Pracovní uplatnění osob se zdravotním postižením (2013)
Systém sociálních služeb poskytovaných osobám se zdravotním postižením a sociálním znevýhodněním v České republice (2013)
Dospělé osoby s mentálním postižením (2013)
Výtvarná tvorba u dospělých osob se zdravotním postižením (2013)
Hodnoty adolescentů s poruchami chování (2013)
Možnosti aktivizace seniorů a vymezení základních přístupů k osobám s demencí v seniorském věku (2013)
Hierarchie hodnot u dospívajících s poruchami chování (2013)
Analýza vztahů žáků s problémy nebo poruchami chování s jejich učiteli a spolužáky (2013)
Bariéry využití multimédií ve speciální pedagogice (2013)
Participace jako aktivní účast člověka s postižením ve společnosti (2013)
Kvalita života osob s postižením nebo znevýhodněním (2013)
Specifické poruchy učení a efekt barevných filtrů (2014)
Special Educational Needs in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (2013)
Vorbereitung der Sonderpädagogen an der Pädagogischen Fakultät der Masaryk Universität – gegenwärtige Situation im Doktorstudium (2013)
Sociální determinanty inkluzivního vzdělávání - Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (2013)
Bedeutung von Kompetenzen für berufliche Eingliederung (2013)
Asistence pro volný čas (2013)
Selbstbestimmung. Möglichkeiten für Menschen mit Behinderung in Tschechien (2013)
Umění jako facilitátor inkluze (2013)
Pre-service Teachers´Attitudes towards Individuals with Disabilities ans Inclusion (2013)
Social acceptance of people with disabilities as a key factor for participation (2013)
Social acceptance of people with disabilities as a key factor for participation (2013)
Disability experience in postsocialist context: social participation as a concept and as a tool (2013)
Disability experience in postsocialist context: social participation as a concept and as a tool (2013)
Průvodce inkluzivním vzděláváním žáků se SVP na střední škole. Podpora pro pracovníky v odborném školství, kteří chtějí vytvořit inkluzivní prostředí (2013)
TILE: "Průvodce inkluzivním vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole" (2013)
Pracovní uplatnění osob se zdravotním postižením z pohledu osob s tělesným postižením a zaměstnavatelů (2013)
Profesní orientace a příprava v České republice (2013)
Art Education Research as Support for People with Special Needs (2013)
Art as support for persons with disabilities (2013)
Retrospektivní výstava výtvarných prací Lucie Němcové II., (2013)
Retrospektivní výstava výtvarných prací Lucie Němcové I., na Pdf MU, Poříčí 7, Brno (2013)
Lecture: Special Art Education as a support for inclusion of people with health disabilities (2013)
Lecture: Art Therapy as a support for inclusion of children and adults with disabilities (2013)
Lecture: Art Therapy as a Support for Person with Disabilities (2013)
Lecture: Special Art Education as a Support for Inclusion of People with Visual Disabilities (2013)
Lecture: Art Therapy as Support for Occupational Therapy (2013)
Lecture: Art Therapy as a Support for Inclusion of Children and Adults with Disabilities in Social Work (2013)
Možnosti podpory žáka se sluchovým postižením v podmínkách běžné základní školy (2014)
Terénní mapování ve speciální pedagogice (2014)
Kultura a její přístupnost pro osoby se zdravotním postižením (2014)
Arbeitserfahrungen von Menschen mit Körperbehinderung (2013)
Art Education as Support of People with Special Needs (2013)
Crisis Intervention: The Lost Focus of Child Protection Reforms in Visegrad Countries (2013)
Česká veřejnost a inkluzivní vzdělávání (2013)
Support of People with Special Needs: International Perspectives. Förderung von Menschen mit Behinderung: Internationale Perspektiven. (2013)
Učitelé jako aktéři inkluze v základní škole (2013)
Management škol a inkluze ve vzdělávání (2013)
Postoje a hodnoty adolescentů s poruchami chování jako bariéry inkluze (2013)
Jedinec v procesu inkluze skrze výtvarnou tvorbu (2013)
Výuka příběhem jako otevřený prostor pro inkluzi: Global Storylines v prostředí českých základních škol (2013)
Aktéři školní inkluze. Actors of School Inclusion. (2013)
Obrechennye na turbulentnost': idei i instituty zashhity detej na postsovetskom prostranstve (2014)
Novaja «divnaja» zashhita detej: mezhdunarodnye reguljacii i rutinnye praktiki v Azerbajdzhane (2014)
Politika sem'i i detstva v postsocializme (2014)
Children's rights in post-Soviet countries: The case of Russia and Belarus (2014)
V poiskah strategii zashhity detej v Kyrgyzstane: glokalizacija roli mestnogo samoupravlenija (2014)
Dětská kresba jako jedna z možností zkoumání vnímání přírody dětmi z mateřských škol (2014)
Pomogajushhie specialisty v zabote o pozhilyh v Chehii: opyt nesistemnogo soprotivlenija neposledovatel'noj politike? (2014)
Comparison of Urban and Suburban Rail Transport in Germany and in the Czech Republic (2014)
Postoje českých lékařů k medicíně a ke změnám v praxi reprodukční medicíny (2014)
Konference studentů doktorského studijního programu Speciální pedagogika - Inkluze v interdisciplinárním pohledu (2014)
Medycyna jako reprodukowana bezsilność: Codzienność czeskiej medycyny reprodukcyjnej z punktu widzenia lekarzy i lekarek (2014)
Are storks homosexuals? Persistence of misconceptions among university students (2014)
Studenti, kteří odcházejí: Kvantitativní analýza nedokončených vysokoškolských studií (2014)
Lower Secondary School Pupils’ Attitudes toward and Knowledge about Water Birds (2014)
EYE-TRACKING VE VÝUCE ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ (2014)
EYE-TRACKING VE VÝUCE ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ (2014)
Inkluze v interdisciplinárním pohledu - metodologické pojetí (2014)
Vzdělávání žáka se sluchovým postižením v běžné škole (2014)
Role komunikace v procesu integrace žáka se sluchovým postižením (2014)
Škola a zdraví v 21. století (2014)
Ot viktimizirovannogo svidetelja k svidetel'stvujushhej zhertve: Arnosht Lustig i Bogumil Grabal – dva poljusa cheshskoj literatury o vojne (2014)
The inclusion of students with special educational needs in vocational education and training: a comparative study of the changing role of SEN teachers in the European context (Finland, England, The Czech Republic and Estonia) (2014)
Inclusive Education and General Public Opinion: the case of the Czech Republic (2014)
Burnout syndrome in Teachers of Special schools in the South Moravia Region in Czech Republic (2014)
Indie: společnost a hospodářství v transformaci. Kapitoly z humánní geografie Indie. (2014)
Medical and Legislative Gatekeeping in ART: Narrow Trajectories in the Realm of Miracles (2014)
Léčba neplodnosti jako způsob ustavování normálního, přirozeného a žádoucího v reprodukci (2014)
In the name of the Czech nation: Education and Eugenics in the Late Imperial Period (2014)
Emancipating women - emancipating people: the discourse of authentic Czech woman in the nationalist movement during the late impreial period (2014)
Ethical and Methodological Associations in Doing Research on Children in a School Environment (2014)
V pohode za podlinnost'ju: kommentarii S. Soloucha k Pohozhdenijam bravogo soldata Shvejka (2014)
Excessive internet use in European adolescents: What determines differences in severity? (2015)
Multimediální technologie a jejich využití u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí školy (2014)
Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (2014)
Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. (2014)
Pracovní zkušenosti dospělých osob s tělesným postižením (2014)
Zur Beschäftigung von Menschen mit Behinderung – erste Ergebnisse einer qualitativen Studie (2014)
Support of Social Participation of People with Disabilities (2014)
Employment of people with disabilities – experience of the employers (2014)
Employment of people with disabilities – experience of the employers (2014)
Pracovní zkušenosti dospělých osob s tělesným postižením (2014)
Konference s mezinárodní účastí u příležitosti 20. výročí katedry speciální pedagogiky (2014)
Možnosti pracovního uplatnění lidí s postižením - současné trendy v České republice a v zahraničí (2014)
Igry razumnogo: evgenicheskij diskurs v mass-medijnom prostranstve vokrug rossijsko-ukrainskih sobytij (2014)
Beruf als Herausforderung - Teilergebnisse aus einem Forschungsprojekt (2007-2013) (2014)
Social Inclusion of People with Intellectual Disabilities (2015)
Od edukace k sociální inkluzi osob se zdravotním postižením se zaměřením na mentální postižení (2014)
Indie: společnost a hospodářství v transformaci. Kapitoly z humánní geografie Indie. (2014)
Inclusion in Education for Students with Special Educational Needs from the Perspective of Research (2014)
Intervence pro inkluzi dětí s problémy/poruchami v chování (2014)
Inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích (2014)
Možnosti podpory žáka se sluchovým postižením v podmínkách běžné základní školy (2014)
Inkluze a speciální vzdělávací potřeby. (2014)
Disability and Art Creation (2014)
Art, disability and culture – the origin of the disabled artist (2014)
Chvíle (2015)
Pracovní zkušenosti dospělých osob s tělesným postižením (2014)
The educational system of people with visual impairment in the Czech Republic (2014)
Speciální andragogika. Texty k distančnímu vzdělávání (2014)
Barriers for pupils with visual impairment in elementary schools - attitudes of school principals (2014)
Solární hračky ve výuce fyziky na ZŠ (2014)
Solární hračky ve výuce fyziky na ZŠ (2014)
Promoting an inclusive learning environment by the Global Storylines: case study of Czech primary schools (2014)
Global Storylines jako prostředník k vytváření inkluzivního vzdělávacího prostředí: Případové studie z projektu na českých základních školách (2014)
Sociální vyloučení a začlenění, nové podoby nerovnostívností a indikátory chudoby (2014)
Hodnoty dospívajících jedinců s poruchami chování (se zaměřením na specifické poruchy chování) (2014)
Hodnoty dospívajících jedinců s poruchami chování (se zaměřením na specifické poruchy chování) (2014)
Hodnoty a rizikové chování (problémy a poruchy chování) u dospívajících jedinců (2014)
Poruchy chování a specifické poruchy chování (2014)
Hodnoty u dospívajících jedinců s poruchami chování (2014)
Autismus z pohledu sociokulturního pojetí postižení (2015)
Global Storylines v české škole. Global Storylines jako otevřený prostor pro učitele i žáky. (2014)
Spezifika im Unterricht der Schüler mit sonderpädagogischem Fördebedarf mit Rücksicht auf Benutzung von digitalen Technologien in der Schule (2014)
Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Texty k distančnímu vzdělávání (2014)
Podpora inkluze prostřednictvím digitálních technologií (2013)
Význam determinant inkluzivního vzdělávání pohledem ředitelek a ředitelů běžných škol (2015)
From Ritual Conformity to Ritual Resistance: Pupils’ Strategies in De-Segregated Classroom (2015)
Role komunikace v procesu integrace žáka se sluchovým postižením (2014)
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve středním školství. Texty k distančnímu vzdělávání. (2013)
Inclusion in Education for Students with Special Educational Needs from the Perspective of Research (2014)
Umění a inkluze (2014)
Social Inclusion of People with Intellectual Disabilities (2015)
Inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích (2014)
Disability and Art Creation (2014)
Multimediální technologie a jejich využití u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí školy (2014)
Child welfare discourses and practices in the Czech lands: the segregation of Roma and disabled children during the nineteenth and twentieth centuries (2015)
Child welfare discourses and practices in the Czech lands: the segregation of Roma and disabled children during the nineteenth and twentieth centuries (2015)
Lidé s postižením v umělecké tvorbě (2014)
Lidé s postižením v umělecké tvorbě (2014)
Terénní mapování ve speciální pedagogice (2014)
Kultura a její přístupnost pro osoby se zdravotním postižením (2014)
Assistant teacher as a barrier to inclusive education (2014)
Visual impairment as a barrier to education in elementary schools - attitudes of school principals (2014)
Vocational training of people with severe visual impairments on their job opportunities (2014)
Přehledové studie ve speciální pedagogice I. (2014)
Přehledové studie ve speciální pedagogice II. (2014)
Přehledové studie I: úvod a tvorba studie ze zahraničních zdrojů (2015)
Bazální stimulace jako možnost podpory komunikace (2014)
Členství v redakční radě časopisu Komenský (2014)
Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti (2014)
Hodnoty u dospívajících jedinců s poruchami chování (2014)
Od edukace k sociální inkluzi osob se zdravotním postižením se zaměřením na mentální postižení (2014)
Možnosti pracovního uplatnění lidí s postižením - současné trendy v České republice a v zahraničí (2014)
Intervence pro inkluzi dětí s problémy/poruchami v chování (2014)
Faktory ovlivňující postoje veřejnosti k lidem s postižením (2014)
Diagnóza neplodnost. Sociologický pohled na zkušenost nedobrovolné bezdětnosti (2014)
Členství ve vědecké radě PdF MU (2015)
Člen vědecké rady časopisu Journal of Exceptional People (2014)
Člen vědecké rady časopisu Journal of Exceptional People (2015)
Faktory ovlivňující postoje veřejnosti k lidem s postižením (2014)
The Models of Legitimizing Inclusive Education in the Czech Republic (2014)
The Models of Legitimizing Inclusive Education in the Czech Republic (2014)
Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků základních škol speciálních (2015)
Členství ve stálé pracovní skupině pro pedagogiku, psychologii a kinantropologii Akreditační komise (2014)
Členství ve stálé pracovní skupině pro pedagogiku, psychologii a kinantropologii Akreditační komise (2015)
členství v oborové radě doktorského studijního oboru Pedagogika na PdF MU (2015)
členství v oborové radě doktorského studijního oboru Speciální pedagogika na PdF MU (2014)
členství v oborové radě doktorského studijního oboru Speciální pedagogika na PdF MU (2015)
Introduction to Special Needs Education: E-learning course (2014)
Games of Life. Czech Reproductive Biomedicine. Sociological Perspectives (2015)
Games of Life: Czech Reproductive Biomedicine. Sociological Perspectives (2015)
Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu (2015)
Approaches to students with learning disorders in inclusive school environment (2015)
Inclusion in Education for Students with Special Educational Needs from the Perspective of Research (2015)
Students with intellectual disability in inclusive education settings (2015)
Global Storylines jako nástroj výchovy a vzdělávání (2014)
Development of participatory teaching in Czech schools: Global Storylines method in practice (2014)
Games of Life: Czech Reproductive Biomedicine. Sociological Perspectives (2015)
Filmy - skazki socialisticheskoj Chehoslovakii i politika v otnoshenii zhenshhin (2015)
Diskurs ženské tělesnosti v socialistických kampaních a filmových pohádkách v Československu v 60. - 70. letech: jednou a navždy eugenický? (2015)
Rescue our children: the public discourses to reform residential care for disabled children in the post-Soviet countries (2015)
Subjecting female embodiment in the socialist public campaigns and fairy tale movies in Czechoslovakia in the 1960s and 1970s: once upon a time and forever eugenic? (2015)
Detaching attachment: the theorisation of maternal bond in the service of segregating the Roma in the socialist and post-socialist Czech psychology (2015)
Vzdělávání pro diverzitu: Zkušenosti s pilotováním metody Global Storylines v českých základních školách (2015)
Excessive Internet Use and its association with negative experiences: Quasi-validation of a short scale in 25 European countries (2015)
"We treat them all the same, but…". Disappearing ethnic homogeneity in Czech classrooms and teachers' responses (2015)
Landespatriotismus als Klammer konfessioneller und nationaller Verständigung in kleinen Metropolen Ostmitteleuropas des 19.Jahrhunderts (2015)
Migrace do Československa od meziválečného období do současnosti (2015)
Online závislosti (2015)
Jednání jako droga (2015)
Diagnostika a měření online závislosti (2015)
Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální (2015)
Člověk s postižením a výtvarná tvorba. Od zobrazování k autorství (2015)
Joachimas Lelevelis ir Františekas Palacký: du intelektualiniai portretai epochos fone (2015)
Czech National Culture in Mid-Nineteenth-Century Brno: The Efforts of Several Individuals or a Fashion among Established Elites? (2015)
Zhenskij aktivizm v Belarusi: nevidimyj i neprikasaemyj (2015)
Přehledové studie II. - příprava přehledové studie (2015)
Konference studentů DSP Speciální pedagogika Inkluzivní vzdělávání a inkluzivní společnost (2015)
Metodologický workshop pro studenty Ph.D. Speciální pedagogika (2015)
Facilitátory a bariéry školní a sociální inkluze osob se zrakovým postižením (2015)
Význam determinant inkluzivního vzdělávání pohledem ředitelek a ředitelů běžných škol (2015)
Předseda redakční rady (2015)
Viceprezident Společenstva českých optiků a optometristů (2015)
Člověk s postižením a výtvarná tvorba : od zobrazování k autorství (2015)
Multimediální technologie a jejich využití u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí školy (2015)
Proces hledání zaměstnání osobami se sluchovým postižením (2015)
Uspeh Svetlany Aleksievich: po tu storonu sublimacii sovetskogo (2015)
Dokdy je možné fertilizovat ženu? Parlamentní debata o zákonné úpravě asistované reprodukce (2015)
Frajeři, rapeři a propadlíci: Etnografie etnicity a etnizace v desegregované školní třídě (2016)
Social Inclusion of People with Intellectual Disabilities (2015)
Strategies in the Education of Students with Severe Disabilities Extending into Young Adulthood (2015)
Chvíle (2015)
Podpora mladých lidí při volbě povolání se zaměřením na Jugendcoaching, formu podpory v Rakousku (2015)
People with physical disabilities on the labour market – abilities required for work self-fulfilment (2015)
Bedeutung von Kompetenzen für berufliche Eingliederung (2015)
Člověk s postižením a výtvarná tvorba. Od zobrazování k autorství (2015)
The effect of smartphone use on trends in European adolescents’ excessive Internet use (2016)
Možnosti hipoterapie u lidí s těžkým postižením (2015)
Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe (2015)
Einfluss der Erfahrungen mit Menschen mit Behinderung auf die Einstellung zu ihrer beruflichen Eingliederung (2015)
Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma (2015)
Faktoren für erfolgreiche berufliche Eingliederung von jungen Menschen mit Behinderung (2015)
KB-Dozententagung 2015 (2015)
Role zkušenosti s lidmi s postižením na postoje k nim (2015)
Arbeit und Beruf. Situation in Tschechien (2015)
Možnosti pracovního uplatnění lidí s postižením - současné trendy v České republice a v zahraničí (2015)
Zugänge zu Menschen mit Behinderung beim tschechischen Nachbarn (2015)
Facilitátory a bariéry školní a sociální inkluze osob se zrakovým postižením (2015)
Zhenshhina-lider na trudnye vremena (2015)
Narcissy u kromki Lety, ili chelovek li zhenshhina? (2015)
Global Associate of Know Violence in childhood (2015)
The Attitudes of Female Activists to Domestic Violence: the Strange Case of Epistemic Injustice (2015)
Residential care in post-Soviet countries: options for sustainable switch to alternatives (2015)
Postsocialistické strategie integrace Romů do hlavního vzdělávacího proudu: stále případ epistemologické nespravedlnosti (2015)
Jehla v kupce sena (2015)
S flexou na houby, s nůší na trpaslíky (2015)
Zpráva z Benátského bienále: nelžete, buďte čestní a slušní (2015)
Vesmírná shoda (2015)
V kosmický prach se obrátíš (2015)
Užitkovost volného umění (2015)
ura In vent (2015)
BEZPASPART, malířská soutěž pro studenty středních uměleckých škol (2015)
Cena děkana za významný tvůrčí čin - výzkumná monografie (2015)
Členka Vědecké rady PdF MU (2015)
Členka Vědecké rady PedF UK Praha (2015)
Inklusion als Interdisziplinärese Problem (2015)
Analyse der Bedingungen in einer heterogenen Klasse mit Schülern mit Sonderbedarf (2015)
Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích (2015)
Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii (2015)
Aplikovaná Behaviorální Analýza – principy a možnosti využití pro osoby s PAS (2015)
Health care and educationfor the Roma in the Czech lands: the history of surveillance (2015)
Eugenics and Female Embodiment in Czechoslovak Public Campaigns and Movies during the 1960s and 1970s (2015)
Člen redakční rady časopisu Orbis Scholae (2016)
„Vidím je úplně jinýma očima.“ Jak pedagogický přístup Global Storylines mění vztah mezi učiteli a žáky„Vidím je úplně jinýma očima.“ Jak pedagogický přístup Global Storylines mění vztah mezi učiteli a žáky (2015)
Addressing diversity and global issues in the public primary education: Global Storylines approach and its effects on learners and teachers (2015)
Cognitive strategies and the choice of learning styles in students with learning disabilities (2015)
People with ASD in the Czech Republic - policy and practice development (2015)
Umění a inkluze I. (2015)
Možnosti pracovního uplatnění lidí s postižením - současné trendy v České republice a v zahraničí (2015)
Frajeři, rapeři a propadlíci: Etnografie etnicity a etnizace v desegregované školní třídě (2016)
Postoje české veřejnosti k inkluzivnímu vzdělávání (2015)
Uplatňování inkluzivních principů ve vzdělávání na základní škole v České republice a ve Švédsku (2015)
The education for disabled children during the first decades after the WWII in Czechoslovakia: in the game of big-time politics (2016)
Interpersonal dependency and online gaming addiction (2016)
Estimation of Problem Drug Users in Prague in 2011 from Lowthreshold Data: Modified Capture-Recapture Method, Adjusted for Clients Avoiding Any Identification (Non-Coded Clients) (2016)
„Líbí se mi řešit věci jako dospělý“ – Global Storylines jako forma globálního vzdělávání (2016)
Výtvarná tvorba jako nástroj vzdělávání u osob s postižením (2016)
THE ATTITUDE OF FEMINIST ACTIVISTS TO DOMESTIC VIOLENCE: STRANGE CASE OF EPISTEMIC INJUSTICE IN CONTEMPORARY BELARUS (2016)
Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma (2015)
Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe (2015)
Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích (2015)
Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii (2015)
Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma (2016)
Prava cheloveka i gendernoye ravenstvo (2016)
Privjazannost' v dejstvii: psihologicheskaja teoretizacija svjazi rebenka i materi v (post)socialisticheskoj Chehii (2016)
Eugenics and special education in the Czech lands during the Interwar Period: The beginning of segregation against disabled and Roma (2016)
L'istruzione per i rom. Dalla Cecoslovacchia socialista alle pratiche attuali (2016)
Dysfunctional impulsivity in online gaming addiction and engagement (2016)
Diversifying Preschool Education in the Czech Republic and its Stratifying Effects (2016)
The Young Roma Females in the Czech Republic: Between (Post)Socialist Surveillance and Fast-Track Integration (2016)
Legitimizing prevention of violence: for promoting of children’s rights (2016)
Zamrznutí / Andrej Ševčík (2016)
Hašiš a kuřata / Jan Vičar (2016)
Jednou tišeji, jindy hlasitěji / Milena Dopitová (2016)
The Violence of Knowledge in Practices Toward Roma in the Czech Republic The Historical Echo of Surveillance During Socialism (2016)
Konference studentů DSP Speciální pedagogika Inkluzivní vzdělávání (2016)
workshop - tvorba přehledových studií (2016)
workshop - tvorba přehledových studií II (2016)
Metodologický workshop pro studenty Ph.D. Speciální pedagogika 2016 (2016)
«Spasem nashih detej»: k probleme diskursa kampanij v pol'zu reformy obshhestvennogo vospitanija detej s invalidnost'ju v Rossii (2016)
The Institutions of Care for the Children at Risk in Nineteenth-Century Moravia as the New Arena for Elite Socialisation (2016)
Faktoren der erfolgreichen beruflichen Eingliederung von jungen Menschen mit Behinderung (2016)
Einfluss der Erfahrungen mit Menschen mit Behinderung auf die Einstellung zu ihrer beruflichen Eingliederung (2016)
Perspektiven für junge Menschen und Arbeitgeber am Übergang Schule-Beruf - Projekt SENEL (2016)
Recenze pro redakční radu časopisu Speciální pedagogika (2016)
Möglichkeiten für Menschen mit Behinderung in Tschechien im Hinblick auf ihre Selbstbestimmung (2016)
Předseda redakční rady časopisu Česká oční optika (2015)
Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích II. (2016)
If You Are Not Really Ready, It Won´t Work" Attitudes of Head-teachers and Teachers of Public Primary Schools towards Inclusion (2016)
SENEL Presentation Day (2016)
Mnoho tváří spolupráce mezi univerzitou a odborným učilištěm (2016)
Město Brno zvyšuje kvalitu vzdělávání v základních školách (2015)
členství v oborové radě doktorského studijního oboru Speciální pedagogika na PdF MU (2016)
členství v oborové radě doktorského studijního oboru Pedagogika na PdF MU (2016)
členství v oborové radě doktorského studijního oboru Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky na PdF MU (2017)
Členství ve stálé pracovní skupině pro pedagogiku, psychologii a kinantropologii Akreditační komise (2016)
Člen vědecké rady časopisu Journal of Exceptional People (2016)
Členství ve vědecké radě PdF MU (2016)
Institutional violence against children: how to cope with the inevitable and the unconquerable (2016)
Gendernyj aspekt parlamentskoj izbiratel'noj kampanii — 2016 (2016)
Výstavní projekt: Příběh jinakosti (2016)
70 ve zdraví. Soubor příspěvků z mezinárodní konference konané dne 8.–9. září 2016 (2016)
Podpora inkluze prostřednictvím digitálních a multimediálních technologií (2016)
70 ve zdraví. Soubor příspěvků z mezinárodní konference konané dne 8.–9. září 2016 (2016)
ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015 (2015)
Education, Support and Rehabilitation for People with Visual Impairments (2017)
Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma (2016)
Support Measures for Students with Special Education Needs in Mainstream Schools in the Czech Republic and Abroad (2017)
Člen hodnotícího panelu RVVI, Úřad vlády ČR (2017)
Participace jako aktivní účast člověka s postižením ve škole a v životě (2016)
Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe (2015)
Komparace přístupů k jedincům se speciálními vzdělávacími potřebami na vysokých školách v České republice, Izraeli a Gruzii. (2017)
Komparace přístupů k jedincům se speciálními vzdělávacími potřebami na vysokých školách v České republice, Izraeli a Gruzii. (2017)
Výběr vhodného typu korekční pomůcky při rehabilitaci jedinců se zrakovým znevýhodněním (2017)
Výběr vhodného typu korekční pomůcky při rehabilitaci jedinců se zrakovým znevýhodněním (2017)
Škola a zdraví v 21. století: sborník za roky 2014 a 2015 (2015)
Aplikovaná behaviorální analýza a její zavádění do praxe v ČR (2017)
Emerging Adulthood, Solo Living and Changes in Gender Subjectivity (2017)
Frauenaktivismus und Feminismus in Belarus und Russland (2017)
Klíčové kompetence mladých lidí s postižením/znevýhodněním pro trh práce (2017)
Představení projektu "Inkluzivní vzdělávání a sociální podpora v překonávání nerovností ve společnosti" (ISOTIS) (2017)
Support Measures for Students with Special Education Needs in Mainstream Schools in the Czech Republic and Abroad (2017)
Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma (2017)
Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích II. (2016)
Best practices in employment of people with SEND in SENEL partner countries (2017)
Uplatnění mladých lidí s postižením na trhu práce v evropském kontextu (2017)
Active Citizenship and Decent Work Meeting (2016)
Jak pracovat s dětmi s ADHD. In Přednáška pro Ostravskou univerzitu. (2017)
Recenzní posudek na učebnici a pracovní sešity Matematika, učebnice pro 4. ročník ZŠ, TAKTIK International, spol. s r.o. (2017)
Recenzní posudek na pracovní sešity Matematika, pracovní sešity pro 3. ročník ZŠ, TAKTIK International, spol. s r.o. (2017)
Individuals with a high refractive error and the learning with an appropriate type of optical corrective aid (2017)
Asistent pedagoga v inkluzivním prostředí školy (2016)
Eduspace festival vzdělávání Brno 2017 (2017)
Baťovský domek : mizející prvky zlínské architektury (2017)
Užívání alkoholu a marihuany osobami se zrakovým postižením (2017)
Perceived performance as predictor of satisfaction: Experiment (2017)
Analýza přístupnosti vzdělávání dospělých s postižením v České republice, Izraeli a Gruzii (2017)
Přístupnost vzdělávání na vysokých školách v České republice, Izraeli a Gruzii pro studenty s postižením v kontextu otevírání pracovního trhu (2017)
Jak rozpoznat "dobrou praxi": Přehled používaných praxí v práci s dětmi a rodinami se sociálním znevýhodněním v ČR a ve světě (2017)
Building the Czechoslovak nation and sacralizing peoples’ health: the vicissitudes of disability discourse during the 1920s (2017)
Stand up against bullying. (2017)
Školní preventivní program: dobrý sluha, nebo zlý pán? 2. část: Žáci jako důležitá součást při realizaci preventivních aktivit ve škole (2017)
Člen vědecké rady časopisu Štúdie zo špeciálnej pedagogiky (2017)
Ovlivnění čtení s barevnými foliemi (2017)
Factors influncing secondary school choice in students with specific learning disabilities (2017)
Individuální vzdělávání jako odpověď na potřeby dítěte? Motivace pro jeho volbu a praktická realizace v českém prostředí (2017)
"The Biggest Institute in Monarchy and the Third Biggest in Europe": 19th Century Public Discourse on Urban Elites and the Care for the Children at Risk in Brno (2017)
Inventory and analysis of promising curriculum, pedagogy and social climate interventions tackling inequalities. (2017)
Artists and Nobility in East-Central Europe Elite Socialization in Vilnius and Brno Newspaper Discourse in 1795-1863 (2017)
XI. Konference studentů doktorského studijního programu Speciální pedagogika - Speciální a inkluzivní pedagogika (2017)
Workshop - tvorba přehledových studií 2017 (2017)
Metodologický workshop pro studenty DSP Speciální pedagogika 2017 (2017)
Integration through Education - support for disadvantaged families (2017)
Accessibility of Colleges for People with Disabilities (2017)
Vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem (2017)
Negating Collective Amnesia by Fixing Whiteness: Tacit Memorization and (un)seamless flashback of the Czech Memorials to Porrajmos (2017)
Spolupráce se zaměstnavateli a pedagogickými pracovníky při podpoře mladých lidí s postižením vstupujících na trh práce (2017)
EUGENICS AND FEMALE EMBODIMENT IN CZECHOSLOVAK PUBLIC CAMPAIGNS DURING THE 1960S AND 1970S (2018)
Eugenic Thinking in the CEE Countries: Never-Ending Story of Root Metaphors? (2017)
Öffentliche Gesundheit als Mittel des inneren Kolonialismus in der Tschechoslowakei der Zwischenkriegszeit: Die Diskursgestaltung über die Kinder der Nation (2017)
Oftalmologie pro speciální pedagogy (2017)
Proč zaměstnávat? Protože je to normální. Změny v přístupech k zaměstnávání osob s postižením a znevýhodněním (2017)
Podpora lidí s postižením při osamostatnění a cestě za prací (2017)
Výzva nebo povinnost? Jak to vidí zaměstnavatelé. (2017)
Blízko i daleko (2016)
Multilingvní děti v monolingvní pasti. (2017)
Unlearning in the Home and on the Streets (2017)
Čeští Romové v českém veřejném prostoru (2017)
Členka redakční rady (2017)
Členka redakční rady (2018)
Členka vědecké rady (2017)
Členka vědecké rady (2018)
Disappeared/Extinct villages in Ralsko. Sociological view. (2017)
Free Space / Space Manipulation. The Idea of Public and Private in the New Czech Cities 1918-2018. (2017)
Myšlenka v hmotě (2017)
Práca archívov a pamäť. Paměť romských dělníků . (2017)
Marginalizace Romů. Sociologická perspektiva (2017)
Sekundární příznaky zdravotního postižení v mezinárodních studiích (2017)
Refugees as Icons : Culture and Iconic Representation (2018)
Vzdělávání v éře neoliberalismu (kulatý stůl) (2018)
Cena děkana Pedagogické fakulty MU za publikaci Education, Support and Rehabilitation for People with Visual Impairments (2017)
Speciální a inkluzivní vzdělávání - přehledové studie (2017)
Education, Support and Rehabilitation for People with Visual Impairments (2017)
Faktory ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení. (2017)
Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí (2017)
Výhody digitálních lup pro slabozraké, nácvik a rehabilitace klientů se zrakovým postižením (2018)
Jarkovská, L., Lišková, K., Obrovská, J., & Souralová, A. (2015). Etnická rozmanitost ve škole. Stejnost v různosti (2017)
Points of Entry (2017)
Analýza politiky a političtí aktéři. Možnosti a limity aplpikace v příkladech (2018)
Motivace a zkušenosti pedagogických pracovníků s použitím tabletů ve vzdělávání (2017)
Motivace a zkušenosti pedagogických pracovníků s použitím tabletů ve vzdělávání (2017)
DIVERSIFYING PRESCHOOL EDUCATION IN THE CZECH REPUBLIC (2016)
Využívání předškolního vzdělávání v České republice : Komu chybí místa ve školkách? (2018)
Jednočlenné domácnosti mladých lidí v České republice (2017)
Speciální a inkluzivní vzdělávání – přehledové studie (2017)
Integration through Education - support for disadvantaged families (2017)
Abstract for the lecture Accessibility of Colleges for People with Disabilities (2017)
Ohrožují soukromé školy rovný přístup ke vzdělávání v České republice? (2018)
Sexuální výchova jako součást výchovy k demokracii a rovnosti (2017)
Sexuální výchova na proruských webech (2017)
EU as a Child Molester: Sex Education and Russian Propaganda (2018)
Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí (2017)
Public health as an agent of internal colonialism in interwar Czechoslovakia: shaping the discourse about the nation’s children (2018)
Support Measures for Students with Special Education Needs in Mainstream Schools in the Czech Republic and Abroad (2017)
Education, Support and Rehabilitation for People with Visual Impairments (2017)
Právní úskalí školních výletů (2018)
Faktory ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení (2017)
Rehabilitation of individual components of cognitive functions in seniors with selected diagnosis (2018)
Enhancing Multilingual Identities in Czech Postsocialistic Classrooms (2018)
Sustainable Learner-Centred Teaching - Advanced Resources for Georgia and China / STAR Project (2017)
Panel discussion: “ISOTIS project: the mothers’ story of inequality and otherness in contemporary Europe: bringing up children in low income, immigrant and ethnic minority families” (2018)
Between kidneys and skin. How Czech Roma mothers cope with ethnic othering (2018)
International Applications Derived from PATTAN’s Autism Initiative (2018)
The role of parents in home-based ABA programmes (2018)
Institutional violence against the Roma in Czechoslovak periphery: The role of moral campaigns concerning infectious diseases (2018)
Roma Identity and Ritual in the Classroom. The Institutional Embeddedness of Ethnicity. (2018)
The Production of (Un)deserving and (Un)acceptable : Shifting Representations of Migrants within Political Discourse in Slovakia (2018)
Production of (un)Deserving and (un)Acceptable: Shifting Narratives and Representations of Migrants within the Political Discourse (2018)
Evaluation of School Inclusion: Mission (Im)possible (2018)
Výuka ruštiny pro slabozraké studenty (2018)
The Legacy of Eugenics in CEE Countries: The Limits and Options of Historical Consciousness (2018)
Metodologické soustředění pro kandidáty Ph.D. v oboru Speciální pedagogika 2018 (2018)
XII. Konference studentů doktorského studijního programu Speciální pedagogika - Strategie ve speciálně pedagogickém výzkumu (2018)
The Development of Communication Skills for People after a Stroke in a Chronic Stage Using Special Pedagogical Approaches (2018)
Technical Report. Parent Structured Interview Study. Procedures, Instruments, Development, Samples and Showcases. (2018)
Výhody digitálních lup, nácvik a rehabilitace klientů se zrakovými disabilitami (2018)
Centra duševního zdraví – zplnomocňování klientů v psychiatrické praxi? (2018)
Not Innocent, but Vulnerable: An Approach to Childhood Innocence. (2018)
Gender ideologie: Hrozba, která neexistuje (2018)
Diferencovaná a individualizovaná výuka matematiky na základní škole (2018)
Reflexe speciálních vzdělávacích potřeb v edukačním procesu (2018)
Zapojení neverbálních způsobů komunikace, když jen verbální nestačí (2018)
Employment of people with disabilities: The case of the Czech Republic (2018)
Habitual and value bonding between parents and ECEC institutions and its consequences in the diversifying ECEC system in the Czech Republic (2018)
The Social Construction of Children’s Needs and Potentials in Relation to Quality in Early Childhood Education and Care in the Czech Republic (2017)
Choosing the right kindergarten: Parents’ reasoning about their ECEC choices in the context of the diversification of ECEC programs (2018)
ABS-TRAHERE / možnost a schopnost (2019)
Efektivita edukační intervence u osob trpících Alzheimerovou chorobou (2018)
PREČO VENOVAŤ POZORNOSŤ DISKURZOM? A PREČO ZROVNA KRITICKY? (2018)
Facilitátory a bariéry při vzdělávání a pracovním uplatnění osob se sociálním znevýhodněním (2018)
Pedagogická diagnostika a pedagogické diagnostikování (2018)
Review of cultural aspects in work and learning environments. Communication and interaction within multicultural contexts (2018)
„Italia, basta col dare cittadinanza ai morti, dai diritti ai vivi“. Die Tragödie vor Lampedusa 2013 im Kontext der italienischen Migrationspolitik (2018)
Learner-centred Teaching Manual. A Training Pack for University Teaching Staff (2018)
Teaching complex behaviors with acoustic guidance (2018)
The Politics of Disability in Interwar and Socialist Czechoslovakia Segregating in the Name of the Nation (2019)
Kvalitativní analýza dat: Co vše dokáže program Atlas (2016)
Kľúčové komponenty sociálnej interakcie medzi jednotlivcom s viacnásobným postihnutím a jeho interakčným partnerom (2019)
Collaborating with Employers (2019)
The Politics of Surveillance in the Interwar Czechoslovak Periphery: The Role of Campaigns Against Infectious Diseases (2019)
ETNOGRAFIE VÍCEJAZYČNOSTI V ETNICKY SMÍŠENÝCH TŘÍDNÍCH KOLEKTIVECH (2018)
Stávání se učitelem pohledem absolventů Učitelství pro MŠ a pro 1. stupeň ZŠ (2019)
Kam s dvouletými dětmi? Jsou prázdné mateřské školy tím správným místem? (2019)
Employing People with Disabilities: From Obligation to Recognition (2019)
Reflexe speciálních vzdělávacích potřeb v edukačním procesu (2018)
Inclusive Education Research (2019)
Paradoxy a výzvy náhradní rodinné péče vykonávané příbuznými v sociálně vyloučené lokalitě (2019)
Možnosti využití aplikované behaviorální analýzy při edukaci dospělých (2018)
Využití postupů aplikované behaviorální analýzy při rozvoji komunikačních dovedností (2018)
Why did she leave? Development of working alliance in a case of psychotherapy for depression (2019)
International Applications Derived from PATTAN’s Autism Initiative (2019)
Learner-centred Teaching Manual. A Training Pack for University Teaching Staff (2018)
Learner-centred Teaching Manual. A Training Pack for University Teaching Staff (2018)
4th International Congress of Collaborative-Dialogic Practices (2019)
Abstrakt k přednášce Fyzická přístupnost základních škol v kontextu inkluzivního vzdělávání (2019)
Jak a o čem přemýšlejí? (2019)
Fyzická přístupnost základních škol v kontextu inkluzivního vzdělávání (2019)
Jak a o čem přemýšlejí studenti učitelství v začátcích svého studia? (2019)
Kapky na Kameni. 50 příběhů českých a slovenských rebelek. (2019)
Profesní vzdělávání behaviorálních analytiků: využití metody behavioral skills training (2019)
Včasná intenzivní behaviorální intervence u dětí s autismem: chybějící dílek puzzle (2019)
Behavior Analyst in the Czech Republic (2018)
Předsednictví sekce na 9th Conference of the European Association for Behaviour Analysis (2018)
Screening, diagnostika a terapie autismu v ČR: Možnosti speciálně pedagogické intervence (2019)
Ovlivnění chování dítěte při využití aplikované behaviorální analýzy (2019)
The Impact of an Applied Behavioral Skills Training Workshop Series on the Behavior Analytic Practices of Emerging Practitioners in the Czech Republic (2019)
The Shared Struggles of Behavior Analysts Across the Globe: Practices of Dissemination in the Czech Republic and Australia (2019)
Applied Behavior Analysis in the Czech Republic: Strides Made and Progress Needed (2019)
Aplikovaná behaviorální analýza při terapii neurovývojových poruch – příklady a zkušenosti z Institutu inkluzivního vzdělávání PdF MU (2019)
Elektronické studijní podklady k předmětu Základy oftalmopedie (2016)
EDUCATION POLICY: INCLISIVE EDUCATION,SOCIOLOGY OF EDUCATION - Accessibility of Education for Students with Visual Impairment (2018)
Recenze LOGBOOK - PRO CVIČENÍ BAKALÁŘSKÉHO STUDIJNÍHO PROGRAMU ORTOPTIKA (2019)
Výhody a využitelnost barevných fólií ve speciálně pedagogickém procesu. (2019)
Komunikuj barvami (2019)
XIII. Konference studentů doktorského studijního programu Speciální pedagogika - Vhodné strategie ve speciálně pedagogickém výzkumu (2019)
Metodologické soustředění pro kandidáty Ph.D. v oboru Speciální pedagogika 2019 (2019)
Cena děkana za významný tvůrčí čin zaměstnanců (2019)
Série metodologických workshopů pro doktorské studenty a akademické pracovníky (2019)
Educational Aspirations of Roma Mothers in Czech Republic, Greece and Portugal. In Resources, experiences, and support needs of families in disadvantaged communities. (2019)
Časný záchyt poruch autistického spektra v ordinacích PLDD (2019)
Overview of the Experiences, Strategies and Resources of Mothers with a Disadvantaged Position in Europe. In Resources, experiences, and support needs of families in disadvantaged communities. (2019)
Mothers ‘Doing’ Difference: Class, Ethnicity, and Early Care in the Czech Republic (2019)
Children's Views on and Contributions to Inclusive Education: Studies in Diverse Classrooms. The Czech Republic. In Resources, experiences, and support needs of families in disadvantaged communities. (2019)
Country Report. The Czech Republic. In Multilingualism and Global Competence in ECEC & Primary School Settings. Report on the ISOTIS Virtual Learning Environment Development and Implementation in Four Countries to Innovate Inclusive and Effective Curricula. (2019)
Člen předsednictva, zástupce pro vzdělávání (2015)
Inkluze ano, ale rozhodně ne ve třídě se 30 dětmi a jedním učitelem. (2018)
People with Special Needs in the Czech Republic - current trends in treatment and service delivery (2017)
Historical development of approaches to individuals with dissabilities within the Central European region (2017)
Personal Assistance to People with ASD in Czechia: Between Positive Discrimination and Ableism. (2019)
Představení projektu DIPEx International. Modul "Zkušenosti rodičů dětí a dospělých s autismem" (2019)
Screening PAS: Zkušenosti českých pediatrů (2019)
The Principle of Non-Discrimination in the Infosphere: A New Ethics (2019)
Jak se promítá diverzita rolí učitele mateřské školy do přípravného vzdělá (2019)
Fixing ruptures in the neighborhood (2019)
Interview study of service providers and coordinators on interagency coordination for children and families. Policies and practices in nine European countries (2019)
The ‘refugee crisis rhapsody’ : Variations on cultural closeness in Central European refugee discourses (2019)
The European Union as a child molester: sex education on pro-Russian websites (2020)
Current Issues of Early Childhood Education and Care in the Czech Republic (2019)
Doing Difference: Ethnomethodology, Discursive Psychology and Early Care (2019)
Podpora vedení studentů na praxi v mateřské škole (2019)
Communication as a Means of Development in a School with a High Percentage of Foreign Pupils (2019)
A survey of the use of applied behaviour analysis for children with autism in the Czech Republic (2020)
Postoje k lidem s postižením v pracovním kontextu ve vztahu ke zkušenosti s nimi (2019)
Entwicklung der Zugänge zur Unterstützung von Menschen mit Behinderung (2019)
Post-Socialist Czech Education Research on Socially Disadvantaged/Roma Children and Families: Literature Review (2019)
Roads towards 21st Century Inclusive School (2019)
Srovnání základních principů v myšlenkách R. Feuersteina a V. Hejného (2019)
Ukrajinci v Brně TAČR, květen (2019)
Supporting Disadvantaged Multilingual Families in Using Their Own Resources in Education (2019)
Význam edukace rodičů v kazuistice behaviorální intervence problémového chování u tříleté dívky s poruchou autistického spektra (2020)
Reflection in the Pre-service Education of Preschool Teachers: A Comparison of the perceptions of Czech and Israeli students (2020)
Využití aplikované behaviorální analýzy při snižování výskytu chování spojeného s Pika syndromem u dítěte s poruchou autistického spektra (2020)
Jednoduché vyšetření zraku u dětského pacienta (2020)
Simulační techniky oftalmopedické. Metodické texty k projektu MUNI 4.0. Pedagogická fakulta, studijní program Logopedie (Bc.) (2019)
Recenze LOGBOOK - PRO CVIČENÍ BAKALÁŘSKÉHO STUDIJNÍHO PROGRAMU OPTIKA A OPTOMETRIE (2020)
Recenze LOGBOOK - Praktická výuka v rámci vzdělávacího programu akreditovaného kvalifikačního kurzu - ASISTENT BEHAVIORÁLNÍHO ANALYTIKA (2020)
An analysis of determinants of psycho-educational assessment for learners with learning disabilities in Brno, Czech Republic (2020)
Simulační techniky oftalmopedické. Metodické texty k projektu MUNI 4.0. Pedagogická fakulta, studijní program Logopedie (Bc.) (2019)
Podpora vedení studentů na praxi v mateřské škole (2019)
Diverzifikace předškolního vzdělávání v ČR (2020)
Sexualita a škola: Utéct před tím nelze (2019)
Culture war in a secular country? The case of sex education (2019)
Sexuální výchova jako zbraň hromadného ničení (2020)
Člen oborové rady pro doktorský studijní program Speciální pedagogika, Univerzita Palackého v Olomouci (2018)
Člen oborové rady pro doktorský studijní program Special Education, Univerzita Palackého v Olomouci (2018)
Global Storylines as a Way of Tackling Diversity in Classrooms and Around the World: Experiences from the Czech Pilot Project (2021)
Konec dětským skupinám, zpátky do jeslí! (2020)
Otevřený workshop pro lidi (nejen) s handicapem (2020)
ART BRUT BRNO 2020 (2020)
Diverzifikace předškolního vzdělávání v ČR (2020)
Diverzifikace předškolního vzdělávání v ČR (2020)
Evaluating a Consultant-Delivered Behavioral Skills Training and Self-Assessment Checklist Package used in the Czech Republic (2021)
Teaching Behavior Analysis to Pre-service Teachers in their Nonnative Language: Does Method Matter? (2022)
Přehled oftalmologie pro pomáhající profese (2020)
VÝTVARNÁ HRA A TVOŘIVOST V PROFESNÍ PŘÍPRAVĚ BUDOUCÍCH UČITELŮ A UČITELEK MATEŘSKÝCH ŠKOL (2020)
SAMA věDOMA (2020)
Pyramidové školení rodičů v behaviorální intervenci - přehledová studie (2020)
Spolupráce pediatra s pedagogicko-psychologickou poradnou a ortoptistou u dítěte s problémy při čtení a psaní (2020)
Přístupnost základních škol jako důležité podpůrné opatření pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (2020)
člen Poradního sboru Rady města Brna pro bezbariérové Brno (2018)
BeIN - Výzvy inkluze a jak na ně - dobrá praxe v inkluzivním vzdělávání & Sumář dobré praxe (2020)
Cena děkana za humanitární a sociální činnost (2020)
‘Since they are here in Czechia, they should talk in Czech’. Ethnicity in peer groups at school (2021)
XIV. Konference studentů doktorského studijního programu Speciální pedagogika - Školní a sociální inkluze osob se zdravotním postižením 2020 (2020)
Série metodologických workshopů pro doktorské studenty a akademické pracovníky 2020 (2020)
Socioekonomické dopady bolestí hlavy - příčiny a možnosti ovlivnění (2020)
Edukační proces žáků s dvojí výjimečností - analýza stávající praxe (2020)
Závislost pohledem osob se zdravotním postižením. (2020)
Connection – Contact – Community (permanent on-line in Education of Art) (2020)
Home alone – creative results of quarantining (2020)
Bez podmínek. Metody psychosociální podpory pro lidi užívající drogy (2020)
Pyramidové školení rodičů v ABA se zaměřením na problémové chování (2020)
Specifika kvalitativního výzkumu v arteterapii (2020)
A Look at Using Culturally Responsive Research Practices in the Field of Behavior Analysis (2020)
Role praktického lékaře při komplexní péči o pacienta s poruchou autistického spektra (2020)
Aplikovaná behaviorální analýza: Snižování výskytu nežádoucího chování spojeného s pika syndromem u dítěte s poruchou autistického spektra (2020)
Sekundární příznaky zdravotního postižení z pohledu mezinárodních a tuzemských studií (2020)
Rodiče školí rodiče v ABA s podporou RUBI-PT programu (2020)
EDUCATION OF SENIORS WITH RESPECT TO THEIR COGNITIVE FUNCTIONS (2019)
Diverzifikace předškolního vzdělávání v ČR (2020)
Childcare for Children under Three Years of Age from Mothers’ Point of View within the International Context (2020)
If It Were Not Exceptional, We Wouldn’t Have Chosen It: Institutional Habitus of Two Nursery Schools (2020)
Cena děkana za významný umělecký čin (2020)
Hrajeme si spolu nebo vedle sebe? Socializace dětí do tří let v zařízeních denní péče (2020)
DSP Speciální pedagogika 2021 (2021)
Instruktážní videa ABA I (2020)
Instruktážní videa ABA II (2021)
Neškolené umění je inspirováno a také inspiruje (2020)
A Review of the Components, Outcomes, and Cultural Responsiveness of the Pyramidal Parent Training Literature (2021)
Connection – Contact – Community. Permanent on-line in Education of Art (2020)
Dobrá praxe v online prostředí s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (2021)
Political farming in Central European policy-making (2021)
“She’s just an Assistant ”: Teacher Assistants in Inclusive Education from the Perspective of Practitioners in the Czech Republic (2020)
Je to „jen“ asistentka: Dobrá praxe a spolupráce s asistenty/kami pedagoga v inkluzivním vzdělávání z pohledu praktiků v České republice (2020)
Metodika práce s třídním kolektivem v inkluzivní třídě se zaměřením na žáky se zrakovým postižením. Metodická příručka (2020)
Improving functional vision through training based on principles of behaviour analysis (2021)
Looking at Europe’s recent behavioral telehealth practices for children and families impacted by neurodevelopmental disabilities (2023)
A Look at Using Culturally Responsive Research Practices in the Field of Behavior Analysis (2021)
Logbook pro doktorský studijní program Speciální pedagogika (2021)
Logbook for Special Edication doctoral program (2021)
Supporting Local Development of Sustainable Applied Behavior Analysis and Telehealth Practices in Australia and Europe (2021)
Syndrom počítačového vidění – projevy a možnosti předcházení (2021)
Accessibility of Czech Primary Schools for Students with Visual Impairment (2021)
Využití aplikované behaviorální analýzy při intervenci u dítěte s poruchou autistického spektra (2021)
Being the Change That You Want to See: Using Behavior-Analytic Strategies in Preservice Teacher Training to Support Inclusive Learning in the Czech Republic (2021)
Parallel worlds? Parental rationalities of governing children in the context of the diversifying Czech pre-school system (2021)
Autonomous and responsible? Parental rationalities for their involvement in ECEC in the Czech Republic (2023)
Kompetence učitelů: Strategie versus osobní zkušenost (2021)
Hranice inkluzivního vzdělávání v představách pracovníků a pracovnic základních škol (2021)
BeIN: Teaching teachers how to build inclusive class climate (2021)
Teachers’ competences: strategic versus personal view (2021)
BeIN - Výzvy inkluze z pohledu základních škol a sdílení dobré praxe (2021)
Framing Welfare Recipients in Political Discourse : Political Farming through Material Need Assistance (2021)
Cesta k diagnóze: příběhy rodin dětí s poruchou autistického spektra (2021)
Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele (2021)
XV. konference doktorského studijního programu Speciální pedagogika: Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami 2021 (2021)
Metodologické soustředění pro kandidáty Ph.D. na Pedagogické fakultě MU 2021 (2021)
Praktický workshop pro studenty v DSP programech na téma: Úvod do problematiky práce s hlasem, individuální konzultace s účastníky workshopu o hlasové průpravě a předcházení potížím s hlasem (2021)
Digitální pomůcky pro slabozraké, nácvik a výběr u klientů se zrakovým postižením (2021)
Vzdělávání žáků s dvojí výjimečností v kombinaci nadání a specifických poruch učení na základních školách – teoretická východiska a příprava sběru dat pro první fázi výzkumu (2021)
Výzkumná zpráva z akčního výzkumu projektu Podpora uměleckého vzdělávání pro rovné příležitosti (2020)
Rozvoj kompetencí u rodičů a dalších osob pečujících o děti s neurovývojovým postižením pomocí e-learningu (2021)
Výjimečná učebnice, výjimečný e-learningový kurz (2021)
Podpora rodičů dětí s neurovývojovým postižením prostřednictvím e-learningu (2021)
Quo vadis, ABA? (2021)
EXPLORING OPTIONS FOR TARGETING SOCIAL SKILLS USING BEHAVIOR ANALYSIS (2021)
Model poskytovania behaviorálnej intervencie so zameraním na školenie a supervíziu rodičov detí s PAS (2021)
Dialog barev (2020)
Barevné chvění (2020)
Umělcův hlas (2020)
Demand Fading as a Treatment for Escape-maintained Problem Behavior in a Child with Autism (2021)
Dětská skupina jako kolektivita (2021)
Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele (2021)
Včasná diagnostika a evidence-based intervence jako klíčové faktory pro pozitivní vývoj u dětí s poruchou autistického spektra (2022)
Home alone – Creative Results of Quarantining (2020)
The issue of identification and assessment of twice-exceptional students (2021)
The issue of identification and assessment of twice-exceptional students (2021)
Stimulace percepčně kognitivních funkcí v předškolním věku jako prevence vzniku specifických poruch učení (2021)
Parental involvement in Czech Republic: Towards a partnership approach? (2022)
Ökonomisierungsprozesse frühkindlicher Bildung, Betreuung und Erziehung (FBBE) in den Visegrád Ländern (2022)
Childhood, Adolescence, and Sexualities (2021)
Between Innocence and Sexual Subjectivity: Childhood, Adolescence, and Sexualities (2021)
Support of Inclusive Mobility at Masaryk University (2022)
Equitable access to higher education for students with disabilities and students from marginalized groups in Nepal - EATHEN Project (2021)
Dvojí výjimečnost z pohledu zahraničních studií (2021)
Rizika ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení a strategie jejich zvládání (2021)
Metodické materiály pro práci s žáky se SVP v uměleckém vzdělávání ‒ výtvarný obor (2020)
Podněty k didaktikám pro žáky se SVP ‒ výtvarný obor (2020)
Aktivizace osob s mentálním postižením prostřednictvím arteterapie v domově (2020)
Specifika kvalitativního výzkumu v arteterapii (2020)
Forschungsprojekt Quality Inclusive Education of Pupils with Special Educational Needs in Primary and Secondary Schools. (2020)
The Special Educational Centre for the Visually Impaired from the Perspective of Special Needs Counsellors. (2020)
Výuka Braillského notopisu via online (2022)
Jak provést experiment, když máme jen jednoho účastníka výzkumu? aneb Sigle Case Experimental Design v aplikovaném pedagogickém výzkumu (2021)
Rozvoj aplikované behaviorální analýzy v České republice (2022)
Kognitivní rehabilitace seniorů: Psycho-sociální a edukační souvislosti (2021)
ABA: Aplikovaná behaviorální analýza (2020)
Psychosociální charakteristiky žáků s dvojí výjimečností v kombinaci nadání a specifických poruch učení (2022)
Evaluating Applied Behavior Analysis Telehealth Consultation and Coaching for Caregivers of Children with Autism in the Czech Republic (2022)
Logbook pro doktorský studijní program Speciální pedagogika (2021)
Učitelka mateřské školy jako aktivní spolutvůrce kvality předškolního vzdělávání (2022)
Sumář dobré praxe - sdílení praxe v inkluzi (2021)
Investigating e-Learning Modalities in an Applied Behavior Analysis Course for Caregivers of Children With Autism in the Czech Republic (2022)
Piloting an E-Learning Applied Behavior Analysis Course for Caregivers of Children with Autism in the Czech Republic (2022)
Examining the perceptions of needs, services and abilities of Czech and North Macedonian caregivers of children with autism and trainers (2022)
Developing professional qualifications and training in behaviour anlaysis - the case of the Czech Republic (2022)
Developing National Standards and Licensure for Behavior Professions in the Czech Republic (2022)
Welchen „Sinn“ macht die Grammatik im Text? Die Umsetzung des funktionalen Grammatikansatzes im DaF-Unterricht (2017)
Příklady dobré praxe ve vzdělávání (nejen) se speciálními vzdělávacími potřebami v době distanční výuky (2022)
Connection – Contact – Community. Permanent on-line in Education of Art (2020)
Autismus a spánek: Behaviorální intervence (2022)
Professional Development of Behavior Analysts in Europe: A Snapshot for 21 Countries (2023)
The Role of Volunteers in a Swimming Organization for Persons with Disabilities (2022)
Pilotní šetření online konzultací a školení pro pečující o děti s PAS v České republice (2022)
The Opinion of the Mainstream School Teachers on the Content of the Autism Training: The A-Class Project (2022)
Edukace rodičů dětí s neurovývojovým postižením prostřednictvím online podpory a e-learningu (2022)
Learning from the Czech Republic’s experiences with growing applied behavior analysis services for children with autism (2023)
Škola a eskalace společenských konfliktů (2022)
Specifika vzdělávání žáků s dvojí výjimečností na základní škole (2022)
Psychosocial characteristics of twice-exceptional students in combination of specific learning disabilities and intellectual giftedness (2022)
Psychosocial characteristics of twice-exceptional students in combination of specific learning disabilities and intellectual giftedness (2022)
XVI. konference doktorského studijního programu Speciální pedagogika: Strategie ve speciálně pedagogickém výzkumu 2022 (2022)
Metodologické soustředění pro kandidáty Ph.D. z Pedagogické fakulty MU 2022 (2022)
Svět pro děti do tří let. Vhledy do současné podoby rané výchovy a péče v ČR (2022)
Pozvání do jeskyně pokladů, recenze knihy (2022)
Svět pro děti do tří let. Vhledy do současné podoby rané výchovy a péče v ČR (2022)
Tvorba výukových videí (2022)
Internetové stránky Centra rané výchovy a péče (2019)
E-learningová sekce, která prezentuje výsledky a výstupy přizpůsobené potřebám učitelek a učitelů pedagogických VOŠ a SŠ (2021)
Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele (2021)
Approaches to Internationalisation in the Special and Inclusive Education at the Faculty of Education, Masaryk University (2022)
Vocational education and support of pupils with SEN in Czech Republic (2022)
Efektivita práce učitele v inkluzivním vzdělávání: sebehodnoticí nástroj pro studující pedagogických oborů. (2022)
Deníkové metody jako nástroj resilientního kurikula (2023)
Vývoj rané péče v České republice a zemích bývalého Sovětského svazu (2022)
Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie (2022)
Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice – zkušenosti z inkluze (2020)
Efektivita práce učitele v inkluzivním vzdělávání: sebehodnoticí nástroj pro studující pedagogických odborů (2022)
Sumář dobré praxe. Zkušenosti s inzkluzivním vzděláváním (2021)
When policy clashes with practice: The case of teaching assistants in the Czech Republic (2022)
Svět pro děti do tří let. Vhledy do současné podoby rané výchovy a péče v ČR (2022)
Efektivita práce učitele v inkluzivním vzdělávání: sebehodnoticí nástroj pro studující pedagogických odborů (2022)
Sumář bariér a metodika základních postupů zavádění Telepractice podpory dětí s neurovývojovými poruchami prostřednictvím behaviorálních intervencí (2021)
E-learningový kurz pro rodiče a pečovatele (2021)
Webový portál Telepractice (2022)
Komplexní model Telepractie - průvodce pro implementaci Telepractice do praxe (2022)
Telepractice workshop – představení komplexního modelu Telepractie a jeho využití při práci s dětmi s neurovývojovým postižením (2022)
Efektivita výukové online platformy Braille-Music (2023)
Umění jako výzkum, výzkum jako umění (2020)
Art as a Research, Research as an Art (2020)
Feministkou snadno a rychle: Příručka argumentů pro debaty s rodinou a přáteli (2023)
Inclusive education in the Czech Republic: A scoping review of a paradigm shift (2023)
Practical examples of work with the children with autism in Inclusion in Ukraine (2023)
Výchova dětí a věk rodičů (2020)
Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie (2022)
Scénář pro naše hry s Barbie nepsal Mattel, ale Victor Hugo (2023)
Floridský guvernér bojuje proti woke ideologii odstraňováním knih ze školních knihoven (2023)
Innovative approaches in teaching Braille Music notation (2023)
Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice – zkušenosti z inkluze (2020)
Digitální technologie ve výuce hudební výchovy u osob se zrakovým postižením (2023)
Communication in (Inter)professional Teams as a Specific Challenge: The Practice at Primary and Lower Secondary Schools (2023)
Direct and Indirect Model of (Inter)professional Collaboration: Case Studies from Primary and Lower Secondary Schools in the Czech Republic (2023)
Evaluating an applied behavior analysis training package for Ukrainian refugee parents of autistic children in the Czech Republic (2022)
System of support for children with disabilities in Ukraine (2023)
Evaluating an applied behavior analysis training package for Ukrainian refugee parents of autistic children in the Czech Republic (2022)
Establishing cooperation as a key strategy for overcoming behavioral problems in children with ASD. (2023)
Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie (2022)
člen Asociace zrakových terapeutů (2022)
Výuka Braillského notopisu via online (2023)
Training Teachers via Telehealth to Conduct FBA with students with Neurodevelopmental Disabilities (2023)
Telehealth and its Use in Applied behavior Analysis (2023)
Review on Multi-Component Training Programs for Parents of Children with Neurodevelopmental Disabilities: Addressing Self-Help Skills, Parental Stress, and Teaching abilities (2023)
Metodologické soustředění pro kandidáty Ph.D. z Pedagogické fakulty MU 2023 (2023)
XVII. konference doktorského studijního programu Speciální pedagogika: Práce s jinakostí v českém vzdělávacím systému 2023 (2023)
Trénink učitelů v telehealth - využití praktické funkční analýzy u žáků s neurovývojovým postižením. (2023)
Specifika vzdělávání žáků s dvojí výjimečností (2023)
Growing Applied Behavior Analysis Outside of North America: Examples of Culturally Competent andSustainable Practices for Supporting Practitioners, Caregivers, and Children in Central/Eastern Europe (2023)
Developing Professional Qualifi cations and Training for European Behavior Analysts (2023)
Evaluating an Applied Behavior Analysis Training Package for Ukrainian Refugee Parents of Autistic Children in the Czech Republic (2023)
Informal education for boys only? The theme of gender in the work of Jaroslav Foglar (2023)
Jak to zvládám? Vliv stresorů školního a rodinného prostředí na žáky ve věku 14–19 let (2021)
Jak to zvládám? Vliv stresorů školního a rodinného prostředí na žáky ve věku 14–19 let (2021)
Jak to zvládám? Vliv stresorů školního a rodinného prostředí na žáky ve věku 14–19 let. (2021)
Jak to zvládám? Vliv stresorů školního a rodinného prostředí na žáky ve věku 14–19 let (2021)
Огляд багатокомпонентних тренінгових програм для батьків дітей з порушенням нейророзвитку (2023)
Scientific Board of International Conference on Inclusive Education: Need and Chalanges (2021)
Advisory Committee of International Conference on Education for Combating Radicalisation (2024)
Scientific Board of International Conference on Transformative Education, Gender Equality, Active Citizenship for Sustainable Development (2023)
The importance of an inclusive curriculum in teacher education (2024)
K čemu je raná výchova a péče? Jak se v ČR ne/diskutuje o rané výchově a péči o děti ve věku do tří let (2023)
Neznámá, ale tak potřebná: Ortoptika (2023)
Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie (2023)
Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie (2023)
Rehabilitation of visual functions in people with visual impairment (2024)
Závislostní chování a jeho prevence u prezenčních studentů Masarykovy univerzity – příprava dotazníkové studie (2024)
Evaluating an Applied Behavior Analysis Training Package for Ukrainian Refugee Caregivers of Autistic Children in the Czech Republic (2024)
Kritická analýza politik inkluzivního vzdělávání na Slovensku (2024)
Telehealth Teachers' Training in the Use of Practical Functional Assessment (2024)
Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie (2023)
Investigating reported self-efficacy, attitudes, challenges, and knowledge of physical educators of autistic children across Europe (2024)
Anxiety, concerns and COVID-19: Cross-country perspectives from families and individuals with neurodevelopmental conditions (2023)
Journaling in Teaching Qualitative Research Methods to Non-sociologists (2023)
A comparison of psychosomatic symptoms and coping strategies of 14- to 19-year-old Czech students with and without specific learning disabilities in stressful circumstances (2024)
Možnosti využití aplikované behaviorální analýzy při intervenci u osob s mentálním postižením a poruchou autistického spektra – co víme z praxe a co nám říká výzkum (2024)
Staff Training to Improve the Preschool Educational Environment for Children With Special Needs (2024)
Sense and Sensibility: Teaching Research Methodology to Special Educators Through Journaling (2024)
Revolution in teaching methodology (2024)
Telehealth Training for Practical Functional Assessment in Educators of Individuals with Developmental Disabilities (2024)
Dotazníková studie zaměřená na rizikové chování a jeho prevenci u studujících na Masarykově univerzitě (2024)
Inclusive education requires a profound social and political change (2024)
Inclusive education requires a profound social and political change (2024)
Unveiling Missed Opportunities in Educational Reform: Critical Policy Analysis of Inclusive Education in Slovakia (2024)
Korpus primární slovní zásoby češtiny jako dalšího jazyka z diachronního pohledu (2024)
Inkluzívne vzdelávanie ako výzva ku komplexnej spoločenskej a politickej zmene (2024)
Co je a co není aplikovaná behaviorální analýza? Představení oboru, odborné praxe a legislativního ukotvení profese behaviorálního analytika v ČR (2024)
11th Conference of the European Association for Behaviour Analysis (2024)
The future of ABA : AI-powered science of behavior (2024)
Základní struktura programu Essential for Living (2024)
Kazuistika úspěšného zvládnutí dovedností pro život u dětí s vývojovým postižením (2024)
Pre-Communication Skills Program: Enhancing Foundational Communication Skills in Young Children with Autism (2024)
Využití deníkových metod pro kontroverzní témata ve výuce (2023)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém