Masarykova univerzita
Nahlášení neoprávněně vloženého souboru
česky
OBROVSKÁ, Jana, Petr SVOJANOVSKÝ, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Kateřina LOJDOVÁ, František TŮMA a Kateřina VLČKOVÁ. Promises and challenges of differentiated instruction as pre-service teachers learn to address pupil diversity.
Journal of Education for Teaching
. England: Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, 2024, roč. 50, č. 3, s. 403-420. ISSN 0260-7476. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/02607476.2023.2247356.
Vyberte, kterého ze souborů se neoprávněné vložení týká.
/publication/2303038/Promises_and_challenges_of_differentiated_instruction_as_pre-service_teachers_learn_to_address_pupil_diversity.pdf
Váš e-mail:
Zdůvodnění:
Zadejte tento
kontrolní kód:
Pro odeslání zprávy o vložení neoprávněného souboru je nutné vyplnit Váš e-mail, zdůvodnění a kontrolní kód.