Přepnout na evidenci publikací, které mě citují.
BLAŽKOVÁ, Růžena. Didaktika matematiky se zaměřením na specifické poruchy učení. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 194 s. Matematika a didaktika matematiky, sv. 2. ISBN 978-80-210-8673-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8673-2017
Bibliografie
Balada, F. (1959). Z dějin elementární matematiky. Praha: SPN.
Blažková, R. (2009). Dyskalkulie a další poruchy specifické učení v matematice. Brno: Masarykova univerzita.
Blažková, R. (2005). Co, proč a jak ve školské matematice I. Číslo nula. Matematika, fyzika, informatika, 14(5), 257–262.
Blažková, R. (2005). Co, proč a jak ve školské matematice II. Zlomky. Operace se zlomky – sčítání a odčítání. Matematika, fyzika, informatika, 14(5), 257–262.
Blažková, R. (2005). Co, proč a jak ve školské matematice III. Operace se zlomky – sčítání a odčítání. Matematika, fyzika, informatika, 14(8), 263–269.
Blažková, R. (2005). Co, proč a jak ve školské matematice IV. Operace se zlomky – násobení a dělení zlomků. Matematika, fyzika, informatika, 15(3), 136–142.
Blažková, R., Matoušková, K., Vaňurová, M., & Blažek, M. (2000). Poruchy učení v matematice a možnosti jejich nápravy. Brno: Paido.
Blažková, R. (2013): Matematická cvičení pro dyskalkuliky. Stařeč: Infra.
Blažková, R. (2014): Matematická cvičení pro dyskalkuliky 2. Stařeč: Infra.
Blažková, R. (2015). Zajímavá geometrie pro každého. Brno: Masarykova univerzita.
Blažková, R. (2015). Geometrická interpretace algebraických výrazů. Brno: Masarykova univerzita.
Coufalová, J. et al. (1997). Metodická příručka k pracovním učebnicím matematiky v prvním ročníku základní školy. Praha: Fortuna.
Divíšek, J. a kol. (1989). Didaktika matematiky pro učitelství 1. stupně ZŠ. Praha: Státní pedagogické nakladatelství.
Gamov, G. (2000). Moje světočára. Praha: Mladá fronta.
Hejný, M. et al. (2004). Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky, 1. a 2. díl. Praha: Univerzita Karlova.
Hejný, M. et al. (1990). Teória vyučovania matematiky 2. Bratislava: SPN.
Kaslová, M. (2010). Předmatematické činnosti v předškolním vzdělávání. Praha: Raabe.
Krejčová, E. (2009). Hry a matematika na 1. stupni základní školy. Praha: SPN.
Košč, L. (1972). Psychológia matematických schopností. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo.
Kupčáková, M. (2016) Geometrie v rovině a v prostoru. In: Metodické komentáře ke Standardům pro základní vzdělávání Matematika a její aplikace. Praha: NÚV.
Matějček, Z. (1987). Dyslexie. Praha: SPN.
Mezinárodní klasifikace nemocí (2013). 10. revize, část F 81.2. 3. vydání. Dostupné na: www.mudr.org/web/mkn 10-treti- vydani-aktualizace 2013.
Národní strategie finančního vzdělávání (2010). Praha: Ministerstvo financí.
Novák, J. (2004). Dyskalkulie. Havlíčkův Brod: Tobiáš.
Pavlíčková, L. (2014). Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematice (Disertační práce). Brno: PdF MU.
Piaget, J. (1997). Psychologie dítěte. Praha: Portál.
Pokorná, V. (2010). Vývojové poruchy učení v dětství a dospělosti. Praha: Portál.
Prouza, T. (2011). Nesmíme se bát ptát se, vyjednávat o nepříjemných věcech a plánovat své finance na déle než dva roky. Moderní vyučování, 16(9–10), 11–13.
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. (2006). Praha: VÚP.
Simon, H. (2006). Dyskalkulie. Praha: Portál.
Zelinková, O. (2003). Poruchy učení. Praha: Portál.
Zelinková, O. (2001). Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Praha, Portál, 207 s.