Informační systém Masarykovy univerzity 

Archiv závěrečné práce Petr Hauzar FI N-AP AP

česky | in English

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

magisterský studijní program/obor:
Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma

Zobrazit popisek

Bc. Petr Hauzar

Informační systémy s podporou CRM

CRM informations systems

Pořadí pokusu: 2

Anotace: Cílem práce je zmapovat problematiku systémů s podporou Customer Relationship Management, podchytit jejich základní vlastnosti a požadavky na funkčnost takových systemů. Následně pak navrhnout obecné principy pro vytvoření CRM systémů. Dále zanalyzovat a popsat současný systém pronajímání apartmanů v USA, zanalyzovat chod a potřeby konkrétní firmy, která se zabývá pronájmem apartmánů. Na základě této …více

Abstract: The goal of the thesis is to explain what Customer Relationship Management really is, to find out it's main properties and requirements of the CRM systems. Then to propose general principles of developing the CRM systems. Next step is to analyze and describe the current system of apartment leasing principles in the USA, then to analyze and find out needs of a presentive company which leases it's apartments …více

CRM Customer Relationship Management information system apartment IS řízení vztahů se zákazníky informační systém Ruby Rails Ruby On Rails

Zadání: V teoretické části práce se autor zaměří na problematiku CRM systémů. Charakterizuje základní vlastnosti CRM a požadavky na funkčnost takových systémů. Na závěr navrhne obecné principy pro vytvoření CRM systému. V praktické části autor zanalyzuje a popíše současný systém pronajímání apartmánů v USA, dále pak zanalyzuje chod a potřeby konkrétní firmy zabývající se právě pronájmem apartmánů. Na základě …více

Jazyk práce: čeština

  • Zadáno/změněno 9. 2. 2011 11:23, Tomáš Navrátil
  • Záznam založen 10. 1. 2011 10:11, Helena Kryštofová
  • Zveřejnit od 10. 1. 2011 13:44, Helena Kryštofová
  • Práce převzata 24. 1. 2011 10:56, Helena Kryštofová

Obhajoba diplomové práce

  • Proběhla 8. 2. 2011, práce byla úspěšně obhájena.

Vedoucí:

  • RNDr. Pavel Hajn, KPSK FI MU

Oponent:

  • prof. RNDr. Jiří Hřebíček, CSc., RECETOX Chem PřF MU
Plný text práce
  • mu.pdf mu.txt mu.pdf (IS automaticky), Mgr. Petr Hauzar (abs FI MU), učo 98689

Literatura:

  • CHLEBOVSKÝ, Vít. Customer relationship management (CRM)conception formation and implementation. V Brně: Vysoké učení technické v Brně, 2004. 31 s. ISBN 8021427574.
  • LEHTINEN, Jarmo. Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 158 s. ISBN 9788024718149.
  • CHLEBOVSKÝ, Vít. CRM : řízení vztahů se zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2005. vi, 190. ISBN 8025107981.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Kontrola závěrečné práce

Práce zkontrolována: 14. 1. 2011 23:39, RNDr. Pavel Hajn


Nástroje.Seřadit vzestupně.Seřadit sestupně. Spočítat nepřečtené soubory ve složkách. Spočítat velikost složek. Zobrazit mapu souborů. Napřed složky, pak soubory.Seřadit vzestupně.Seřadit sestupně. Složka či souborSeřadit vzestupně.Seřadit sestupně. Vložil/aSeřadit vzestupně.Seřadit sestupně. VloženoSeřadit vzestupně.Seřadit sestupně. Expirace: Seřadit vzestupně.Expirace: Seřadit sestupně.
Nástroje.Tato složka.  Archiv závěrečné práce Petr Hauzar FI N-AP AP /fi_m_a2/Hauzar, P.10.  1. 2011
Číst smí:
• kdokoliv v Internetu
Nikdo nemá právo vkládat.Nikdo nemá právo spravovat.Žádný atribut.
Nástroje.Složka /th/98689/fi_m_a2/20916253/, 22 složek nebo souborů/22Diagram /20916253/ Popis: Obsahuje diagramy a obrázky použité v textu práce.Hauzar, P.10.  1. 2011
Číst smí:
• kdokoliv v Internetu
Nikdo nemá právo vkládat.Nikdo nemá právo spravovat.Žádný atribut.
Nástroje.Soubor annotation_english.txt, 692 B, holý textAnotace anglicky annotation_english.txtHauzar, P.10.  1. 2011
Číst smí:
• kdokoliv v Internetu
Nikdo nemá právo vkládat.Nikdo nemá právo spravovat.Žádný atribut.
Nástroje.Soubor annotation.txt, 648 B, holý textAnotace česky annotation.txtHauzar, P.10.  1. 2011
Číst smí:
• kdokoliv v Internetu
Nikdo nemá právo vkládat.Nikdo nemá právo spravovat.Žádný atribut.
Nástroje.Soubor keywords.txt, 147 B, holý textKlíčová slova keywords.txtHauzar, P.10.  1. 2011
Číst smí:
• kdokoliv v Internetu
Nikdo nemá právo vkládat.Nikdo nemá právo spravovat.Žádný atribut.
Nástroje.Soubor mu.pdf, 2,6 MB, PDF Soubor mu.txt, 138,8 KB, holý textmu.pdfHauzar, P.10.  1. 2011
Číst smí:
• kdokoliv v Internetu
Nikdo nemá právo vkládat.Nikdo nemá právo spravovat.Žádný atribut.
Nástroje.Soubor mu.tex, 145,8 KB, text/x-texmu.texHauzar, P.10.  1. 2011
Číst smí:
• kdokoliv v Internetu
Nikdo nemá právo vkládat.Nikdo nemá právo spravovat.Žádný atribut.
Nástroje.Soubor Hauzar.doc, 49 KB, Word Soubor Hauzar.txt, 6,1 KB, holý text Soubor Hauzar.pdf, 177 KB, PDFPosudek oponenta Hauzar.docHřebíček, J.30.  1. 2011
Číst smí:
• kdokoliv v Internetu
Nikdo nemá právo vkládat.Nikdo nemá právo spravovat.Žádný atribut.
Soubor je nepřístupný.Posudek oponent posudek_vedouciho.docHajn, P.31.  1. 2011
Číst smí:
• kdokoliv přihlášený v ISu
Nikdo nemá právo vkládat.Nikdo nemá právo spravovat.Žádný atribut.
Nástroje.Soubor zadani.pdf, 1,2 MB, PDF Soubor zadani.txt, 1,5 KB, holý textzadani.pdfHauzar, P.10.  1. 2011
Číst smí:
• kdokoliv v Internetu
Nikdo nemá právo vkládat.Nikdo nemá právo spravovat.Žádný atribut.
Prohlédnout tuto složku po přihlášení do ISu (znáte-li svoje heslo do ISu, můžete zde vidět více souborů)

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 24. 6. 2017 17:34, 25. (lichý) týden

Kontakty: istech(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz, studijní odd., správci práv, is-technici, e-technici, IT podpora | Použití cookies | Více o Informačním systému