Počet výsledků: 7

Výsledky se týkají 2 zvolených oborů/plánů studia
Fakulta
Filozofická fakulta
Obor/plán
FF - Filologie (čtyřleté): Románské jazyky
zahrnout jen obhájené práce

Ďaďová, Zuzana

(udělen titul Ph.D.)

Doktorské studium, Filozofická fakulta, 2019

Studijní program: Filologie (čtyřleté)
Studijní obor: Románské jazyky
Disertační práce: Factores de variación de /-s/ en el discurso de presentadores y políticos canarios

De Azevedo Camacho, Veronika

(udělen titul Ph.D.)

Doktorské studium, Filozofická fakulta, 2019

Studijní program: Filologie (čtyřleté)
Studijní obor: Románské jazyky
Disertační práce: Uso y funciones de la metáfora en los textos económicos especializados, semiespecializados y de divulgación científica

De Tommaso, Valeria

(udělen titul Ph.D.)

Doktorské studium, Filozofická fakulta, 2020

Studijní program: Filologie (čtyřleté)
Studijní obor: Románské jazyky
Disertační práce: Analisi degli errori sintattici in testi scritti di apprendenti cechi e slovacchi

Klapuchová, Petra

(udělen titul Ph.D.)

Doktorské studium, Filozofická fakulta, 2015

Studijní program: Filologie (čtyřleté)
Studijní obor: Románské jazyky
Disertační práce: Approche épilinguistique du contact entre le français et l’anglais au Québec : de l’attitude des adolescents québécois

Rodríguez García, Cristina

(udělen titul Ph.D.)

Doktorské studium, Filozofická fakulta, 2020

Studijní program: Filologie (čtyřleté)
Studijní obor: Románské jazyky
Disertační práce: Análisis de errores en la interlengua de aprendices de ELE universitarios checos y eslovacos

Rossowová, Lucie

(udělen titul Ph.D.)

Doktorské studium, Filozofická fakulta, 2016

Studijní program: Filologie (čtyřleté)
Studijní obor: Románské jazyky
Disertační práce: Cortesía verbal en el español del siglo XIX

Šinková, Monika

(udělen titul Ph.D.)

Doktorské studium, Filozofická fakulta, 2015

Studijní program: Filologie (čtyřleté)
Studijní obor: Románské jazyky
Disertační práce: Las formaciones parasintéticas en el español moderno (1726-1904). La morfología paradigmática y la motivación léxica desde la perspectiva diacrónica.