Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

jedinci s lehkym mentalnim postizenim, inkluzivni vzdelavani, individualni vzdelavaci plan. support measures, vzdelavani zaku s lehkym mentalnim postizenim, asistent pedagoga, mild mental disabilities, podpurna opatreni, stupne podpurnych opatreni, education of pupils with mild mental disabilities, inclusive education, individual educational plan., lehke mentalni postizeni, levels of support measures, individuals with mild mental disabilities, teaching assistant

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

701.
Zikmundová, Lenka
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Mgr.
Program/obor Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Obhajoba diplomové práce: Třídění v inkluzivní třídě (výtvarně-environmentální projekt) | Práce na příbuzné téma Zobrazit popisek

702.
Zlatníková, Martina
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Obhajoba bakalářské práce: Kvalita života jedince s poruchou chování | Práce na příbuzné téma

703.
Zlatoš, Martin
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy, Pedagogické asistentství technické a informační výchovy pro základní školy
Obhajoba bakalářské práce: Rozvoj pracovních dovedností u žáků s lehkým mentálním postižením | Práce na příbuzné téma

704.
Žajdlíková, Jana
Fakulta: Filozofická fakulta
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Mgr.
Program/obor Pedagogika / Andragogika
Obhajoba diplomové práce: Dovednost kariérového plánování u asistentů pedagoga | Práce na příbuzné téma

705.
Žižková, Jolana
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Obhajoba bakalářské práce: Sociální postavení žáka s mentálním postižením v prostředí inkluzivní třídy z pohledů asistentů pedagoga. | Práce na příbuzné téma