Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

autism, kombinovane postizeni, mentalni postizeni, epilepsie, autismus, psychical handicap, angelman syndrom, replaceable picture communication system, angelmanuv syndrom, verbalni a neverbalni komunikace, alternative and augmentative communication systems, telesne postizeni, detska mozkova obrna, alternativni a augmentativni komunikacni systemy, strukturovane uceni, vymenny obrazkovy komunikacni system, znak do reci. key words, combined handicap, physical handicap, epilepsy, kids cerebral palsy, verbal and nonverbal communication, structured teaching, signs in speach.

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

1801.
Zítko, Miroslav
Fakulta: Fakulta sociálních studií
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Mgr.
Program/obor Sociální politika a sociální práce / Sociální práce (kombinace/zaměření: Sociální práce "makro" - programy služeb v komunitách a organizacích)
Obhajoba diplomové práce: Pohled vysokoškolských studentů s těžkým tělesným postižením na studijní podporu v kontextu rovnosti | Práce na příbuzné téma Zobrazit popisek

Obhajoba diplomové práce: Pohled vysokoškolských studentů s těžkým tělesným postižením na studijní podporu v kontextu rovnosti | Práce na příbuzné téma Zobrazit popisek

1802.
Zlámalová, Kateřina roz. Oharková
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Obhajoba bakalářské práce: Názory pedagogů na inkluzivní vzdělávání osob se sluchovým postižením a mentálním postižením | Práce na příbuzné téma

1803.
Zmeškalová, Stanislava
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2007, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Obhajoba bakalářské práce: Autismus a komunikace | Práce na příbuzné téma

1804.
Zouharová, Dana roz. Holemá
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Mgr.
Program/obor Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Obhajoba diplomové práce: Rozvoj komunikace u žáků na základní škole speciální prostřednictvím muzikoterapeutických technik | Práce na příbuzné téma

1805.
Zugarová, Lenka
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Obhajoba bakalářské práce: Alternativní čtení u žáků základní školy speciální | Práce na příbuzné téma

1806.
Zummerová, Anna
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Obhajoba bakalářské práce: Osoba s mentálním postižením v období dospělosti, možná rizika tohoto období | Práce na příbuzné téma

1807.
Zvonková, Anežka
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Obhajoba bakalářské práce: Význam plavání pro život osob s mozkovou obrnou | Práce na příbuzné téma

1808.
Žáková, Lada
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Obhajoba bakalářské práce: Integrace žáků s tělesným postižením ve waldorfských základních školách | Práce na příbuzné téma

1809.
Ždánská, Magdalena
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Mgr.
Program/obor Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Obhajoba diplomové práce: Zdravý životní styl u osob s mentálním postižením | Práce na příbuzné téma

1810.
Žižková, Alžběta roz. Štěpánková
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Obhajoba bakalářské práce: Mateřství žen s tělesným postižením | Práce na příbuzné téma

1811.
Žižková, Jolana
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Obhajoba bakalářské práce: Sociální postavení žáka s mentálním postižením v prostředí inkluzivní třídy z pohledů asistentů pedagoga. | Práce na příbuzné téma