Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

intellectual disability, special elementary school, communication skills, impaired communication ability, mentalni postizeni, narusena komunikacni schopnost, logopedicka intervence, speech intervention, zakladni skola specialni, symptomaticke poruchy reci

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

2101.
Žáková, Pavla roz. Vaňková
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Obhajoba bakalářské práce: Střídání jazykových kódů jako specifický projev v komunikaci bilingvních dětí | Práce na příbuzné téma Zobrazit popisek

2102.
Žalkovičová, Jana roz. Dvořáková
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Obhajoba bakalářské práce: Rozvoj komunikačních dovedností předškoláků | Práce na příbuzné téma

2103.
Žalkovičová, Jana roz. Dvořáková
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Mgr.
Program/obor Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Obhajoba diplomové práce: Rozvoj komunikačních dovedností dětí mladšího školního věku | Práce na příbuzné téma

2104.
Ždánská, Magdalena
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Mgr.
Program/obor Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Obhajoba diplomové práce: Zdravý životní styl u osob s mentálním postižením | Práce na příbuzné téma

2105.
Žejšková, Petra
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Mgr.
Program/obor Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Obhajoba diplomové práce: Využití zooterapií v domovech pro osoby se zdravotním postižením. | Práce na příbuzné téma

2106.
Žižková, Jolana
Fakulta: Pedagogická fakulta
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Obhajoba bakalářské práce: Sociální postavení žáka s mentálním postižením v prostředí inkluzivní třídy z pohledů asistentů pedagoga. | Práce na příbuzné téma