Format for Printing from Your Browser, MS-Word, LaTeX, rich LaTeX

Životopis

Tomáš Andrášik
  • Tel.: +420 737 639 615
  • E.mail: andrasikt@gmail.com
Pracoviště
  • Katedra pedagogiky, PdF MU
  • Katedra sociální pedagogiky, PdF MU
  • Katedra anglického jazyka a literatury, PdF MU
Funkce na pracovišti
  • student postgraduálního studia
  • lektor
Vzdělání a akademická kvalifikace
  • 2014: Mgr., Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy. PdF MU, Brno.
  • 2012: Bc., Lektorství anglického jazyka, PdF MU Brno.
  • 2008: Bc., Pedagogické asistenství občanské nauky a zeměpisu pro 2. stupeň ZŠ, PdF MU, Brno.
Přehled zaměstnání
  • LinkedIn: http://cz.linkedin.com/in/tomandrasik
Pedagogická činnost
  • viz. výuka
Vybrané publikace
  • ANDRÁŠIK, Tomáš, Nela WURMOVÁ and Barbora KRČMÁŘOVÁ. IMPROVing Spontaneity: Gestalt Therapy Perspective on Improvisational Theater as a Therapeutical Intervention. Gestalt Review. United States: Penn State University Press, 2024, vol. 28, No 1, p. 24-53. ISSN 1084-8657. Available from: https://dx.doi.org/10.5325/gestaltreview.28.1.0024. URL info
  • ANDRÁŠIK, Tomáš and Barbora KRČMÁŘOVÁ. Future sense, Gestalt theatre a improvizace: podporujeme kreativní přizpůsobování ve 21. století (Future sense, Gestalt Theatre a improvizace: supporting proces of creative adjustment in 21. century). In Gestalt fórum: Dělat vlny. 2022. URL info
  • ANDRÁŠIK, Tomáš and Barbora KRČMÁŘOVÁ. Aplikovaná improvizace, duševní zdraví a psychoterapie – přehledová studie (Applied improvisation, mental health and psychotherapy – research review). Psychoterapie. Brno: Masarykova univerzita, 2022, vol. 16, No 1, p. 5-19. ISSN 1802-3983. odkaz na web časopisu info
  • ANDRÁŠIK, Tomáš. Zo života terapeuta na tému: Jak spolu souvisejí sociální pedagogika, aplikované drama a Gestalt terapie (From the life of a therapist: The relationship of social education, applied improv and Gestalt therapy). Online. In doc. Naďa Bizová, PhD.; Mgr. Kristína Liberčanová, PhD.; Mgr. Alexandra Lengyelová, PhDr. Ivana Šuhajdová, PhD.; PaedDr. Janette Gubricová, PhD.; Mgr. Romana Martincová, PhD. Zborník príspevkov z konferencie SOCEDU: Retrospektívy, súčasnosť a perspektívy sociálnej pedagogiky. Trnava: Trnavská univerzita v Trnavě, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogických studií, 2022. ISBN 978-80-568-0522-0. Available from: https://dx.doi.org/10.31262/978-80-568-0522-0/2022. URL info
  • ANDRÁŠIK, Tomáš, Markéta KOŠATKOVÁ, Lucie MORAVČÍKOVÁ and Petr SOJÁK. Osobnostně orientovaná profesní příprava sociálních pedagogů: Aplikovaná improvizace jako metoda profesního rozvoje a nástroj do praxe (Personality-oriented professional training of social educators: Applied improvisation as a method of professional development and a tool for practice). In Kristína Liberčanová, Ivana Šuhajdová. Príbeh sociálnej pedagogiky. Vývoj, aktuálny stav a budúcnosť sociálnej pedagogiky v slovensko-českom prostredí. 1st ed. Trnava: Typi Universitatis Tyrnaviensis, spoločné pracovisko Trnavskej univerzity v Trnave a Vedy, vydavateľstva Slovenskej akadémie vied, 2022, p. 136-157. ISBN 978-80-568-0533-6. info
  • ANDRÁŠIK, Tomáš. Gestalt Theatre – Integrace aplikovaného dramatu do Gestalt terapie (Gestalt Theatre – Integration of Applied Drama into Gestalt Therapy). Psychoterapie. Masarykova univerzita, 2020, vol. 14, No 2, p. 147-169. ISSN 1802-3983. Web časopisu Psychoterapie Anglický překlad článku / English translation - Research Gate info
  • ANDRÁŠIK, Tomáš. Gestalt Theatre Therapy. In Konference Gestalt psychoterapie. 2019. URL info
  • ANDRÁŠIK, Tomáš. O (sebe)zkušenosti studentů učitelství. In Doktorandská konference studentů pedagogické fakulty MU. 2018. info
  • ANDRÁŠIK, Tomáš and Eva GÖKSEL. Drama in Education in Language Teacher Training (workshop with integrated talk). In Drama in Education Days 2017. 2017. info
  • ANDRÁŠIK, Tomáš. Drama, theories of foreign language acquisition and procedural language knowledge. In Drama and theatre in foreign and second language teaching conference at Reutlingen University. 2016. info
  • ANDRÁŠIK, Tomáš. Positive classroom atmosphere and communicative language skills through theatre improvisation. In Drama and theatre in foreign and second language teaching conference at Reutlingen University. 2016. info
  • ANDRÁŠIK, Tomáš. Impro(wise) to Improve - Theatre Improvisation in English Classroom. In 1st International SKA ELT Conference. 2015. Webové stránky konference info
  • ANDRÁŠIK, Tomáš. Drama jako nástroj ke zmírnění úzkosti z komunikace v cizím jazyce. (Drama as a tool to lower communicative anxiety in foreign language). In Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazkům. 2015. info

2022/02/08


Životopis: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D. (učo 174314), verze: čeština(1), změněno: 8. 2. 2022 13:38, T. Andrášik