angličtinaPřihlášení do IS MU

Mediální právo

Obálka knížky
Kniha, kterou autorský kolektiv publikuje, má především představovat „studijní oporu „ kurzu Mediálního práva. Proto se nejprve věnuje teoretickým otázkám vymezení masových médií a jejich funkcím, poté systémovým otázkám (mediální právo v systému práva) a konečně i pozitivně právní úpravě vycházející z ústavněprávních a lidsko právních základů mediálního práva.V tomto směru věnuje pozornost tiskovému právu a elektronickým médiím včetně problematiky jejich regulačních orgánů. Dále je předmětem pozornosti autorů reklama v médiích, média v politické a volební kampani, práva a povinnosti novinářů a ochrana osobnosti v mediálním právu. Autoři jsou proto přesvědčeni, že učební pomůcka může být užitečnou i pro právníky (obsahuje i nejnovější českou a evropskou judikaturu), pracovníky reklamy a politického marketingu a v neposlední řadě i pro pracovníky masových médií.

Autoři
Jiří Kroupa, Pavel Molek, Kateřina Šimáčková, Ladislav Vyhnánek
Ukázka z knihy
Ukázka
Obsah knihy
  • Běžná cena: 158 Kč
  • ISBN 978-80-210-4884-3
  • Počet stran: 248 s.
  • Rok vydání: 2009

Celková cena: 110 Kč vč. DPH
Sleva: 30 %
 Koupit
Doplňující informace a podmínky prodeje