FJHC_JC2B Jazyková cvičení 2B

Pedagogická fakulta
jaro 2012
Rozsah
0/3/0. 6 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Barbora Hůrková
Dodavatelské pracoviště: Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
FJHC_JC2B/01: Út 18:55–19:40 učebna 56, St 18:00–19:40 učebna 62, P. Suquet
Předpoklady
FJHC_JC1A Jazyková cvičení 1A && FJHC_JC1B Jazyková cvičení 1B && NOW ( FJHC_JC2A Jazyková cvičení 2A )
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
V kurzu se procvičují jevy analyzované v předmětu Jazyková cvičení 1A. Studenti si prohlubují komunikativní kompetenci na úrovní B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Procvičují se nejen jednotlivé řečové dovednosti (interakce, poslech, čtení, psaní, ústní projev), ale upěvňují se rovněž osvojené lingvistické kompetence (gramatika, slovní zásoba). Důraz je kladen i na rozvoj kompetencí interkulturních. Na konci tohoto kurzu by měl být student schopen porozumět textům zabývajícím se současnými problémy. Student je rovněž schopen aplikovat získané poznatky v praxi.
Osnova
  • Práce s vybranými texty z učebnice.
Literatura
  • MIQUEL, C. Communication progressive du français. 1. vyd. Paris: CLE International, 2003. 189 s. ISBN 209-033726-5.
  • RIEGEL, M. et alii. Grammaire méthodique du français.1. vyd. Paris : PUF, 2006. 646 s. ISBN 2 13 053959 9.
  • SALINS, G.-D. Exercices de grammaire. Perfectionnement. 1. vyd. Paris : Hatier, 1988. 128 s. ISBN 2-218-1602-8.
Výukové metody
Seminář.
Metody hodnocení
Aktivní účast v hodinách (70%). Vypracování písemných a ústních úkolů. Závěrečný test a ústní zkoušení (70% úspěšnosti).
Vyučovací jazyk
Francouzština
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2011, jaro 2013.