FSpS:b5318 Odborná praxe 2 - Informace o předmětu
b5318 Odborná praxe 2
Fakulta sportovních studiíjaro 2026
Předmět se v období jaro 2026 nevypisuje.
- Rozsah
- 4 týdny. 7 kr. Ukončení: z.
Vyučováno kontaktně - Vyučující
- Mgr. Adam Kyselica, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Adam Kyselica, Ph.D.
Katedra sportovního výkonu a diagnostiky – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra sportovního výkonu a diagnostiky – Fakulta sportovních studií - Předpoklady
- BOZP_OK(bozp_po_stud) && BOZP_OK(bozp_po_stud_fsps) && b5311 Příprava k praxi
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Management sportu (program FSpS, B-MS)
- Management sportu (program FSpS, C-MS)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je uvedení studenta do praktického prostředí sportovního managementu ve vybrané sportovní organizaci. Dále je cílem předmětu aplikovat poznatky z předchozí praxe a předmětů absolvovaných v průběhu studia.
- Výstupy z učení
- Student získá odborné znalosti v rámci vybrané sportovní organizace. Sportovní organizace musí být odlišná od té, v níž student absolvoval Praxi I.
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- chápat komplexně fungování sportovního sektoru;
- identifikovat organizační strukturu a fungování vybrané sportovní organizace;
- aplikovat teoretické znalosti do praxe;
- identifikovat fungování managementu a marketingu v klubu;
- analyzovat vybranou sportovní organizaci;
- vytvořit analýzu vnějšího i vnitřního prostředí;
- vytvořit strategický plán rozvoje vybrané sportovní organizace. - Osnova
- Student ve vybrané sportovní organizaci pod vedením odborného lektora / manažera plní úkoly zadané v rámci výstupů předmětu a úkoly zadaného provázejícím / provázejícími odborníky.
- Literatura
- doporučená literatura
- ŠTĚDROŇ, Bohumír; Eva ČÁSLAVOVÁ; Miroslav FORET; Václav STŘÍTESKÝ a Jan ŠÍMA. Mezinárodní marketing. Vydání první. V Praze: C.H. Beck, 2018, xxvi, 289. ISBN 9788074004414. info
- NOVÁ, Jana; Jiří NOVOTNÝ; Oldřich RACEK; Jaroslav REKTOŘÍK; Aleš SEKOT; Milena STRACHOVÁ a Hana VÁLKOVÁ. Management, marketing a ekonomika sportu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 284 s. ISBN 978-80-210-8346-2. Online knihkupectví Munipress info
- ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu. 1. vyd. Praha: Olympia, 2009, 225 s. ISBN 9788073761509. info
- ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management v tělesné výchově a sportu : (vybrané kapitoly). 2. vyd. Praha: Univerzita Karlova, 2000, 51 s. ISBN 8024600501. info
- Výukové metody
- Společná příprava, individuální nebo skupinové konzultace, individuální nebo skupinový mentoring, prezentace výstupů, společná diskuze.
- Metody hodnocení
- Hodnocení studenta provázejícím lektorem / manažerem. Prezentace výstupů z absolvované praxe. Společná diskuze.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/jaro2026/b5318