angličtinaPřihlášení do IS MU

Management, marketing a ekonomika sportu

Obálka knížky
V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport, teorie sportovního managementu, jeho historie, marketing sportu, ekonomická dimenze managementu sportu a jeho využití v aplikovaných pohybových aktivitách. Toto pojetí monografie bylo umožněno tím, že autorský kolektiv tvoří odborníci katedry společenských věd a managementu sportu Fakulty sportovních studií Masarykovy univerzity, kteří se podílejí na výuce, vědeckém výzkumu a publikačních výstupech studia problematiky managementu sportu. Odvětví, které představuje významnou část národního hospodářství pro svou využitelnost ke zvyšování kvality života, pro specifičnost svého řízení, financování a realizaci aktivit na místní, regionální, národní a mezinárodní úrovni.

Autoři
Jana Nová, Jiří Novotný, Oldřich Racek, Jaroslav Rektořík, Aleš Sekot, Milena Strachová, Hana Válková
Obsah knihy
  • ISBN 978-80-210-8346-2
  • Počet stran: 284
  • brožovaná
  • 17 × 24 cm
  • Sportovní studia
  • Rok vydání: 2016

Celková cena: 290 Kč vč. DPH
 Koupit
Podmínky prodeje

Zpět na nabídku Sportovní studia