VIKMB45 Strategie digitálního marketingu

Filozofická fakulta
podzim 2016
Rozsah
1/1/0. 4 kr. Ukončení: k.
Vyučující
Ing. Jindřich Fáborský, MSc (přednášející)
PhDr. Markéta Bočková (cvičící)
Garance
PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Kabinet informačních studií a knihovnictví – Ústav české literatury – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Sabina Kubisová
Dodavatelské pracoviště: Kabinet informačních studií a knihovnictví – Ústav české literatury – Filozofická fakulta
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/20
Literatura
    doporučená literatura
  • KOLEKTIV. Online marketing. Praha. 2014. 216 stran. ISBN 9788025141557
  • CHATERS, B. Mastering Search Analytics. 2011. 400 stran. O'Reilly Media ISBN 978-1-4493-0265-8
  • KAUSHIK, Avinash. Webová analytika 2.0 : kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 456 s. ISBN 9788025129647. info
Výukové metody
Předmět je v semestru podzim 2016 výjimečně vypsán netypickou formou absolvování komerčního kurzu DigiSemestr. Všechny informace najdete na digisemestr.cz Snížené školné pro studenty KISKu je za celý semestr 3.500 Kč. Studentům, kteří Digisemestr úspěšně absolvují, následně KISK na školné přispěje částkou 2.000 Kč formou stipendia.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2014, podzim 2015.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim2016/VIKMB45