VIKMB45 Digital Marketing Strategy

Faculty of Arts
Autumn 2016
Extent and Intensity
1/1/0. 4 credit(s). Type of Completion: k (colloquium).
Teacher(s)
Ing. Jindřich Fáborský, MSc (lecturer)
PhDr. Markéta Bočková (seminar tutor)
Guaranteed by
PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Division of Information and Library Studies – Department of Czech Literature – Faculty of Arts
Contact Person: Mgr. Sabina Kubisová
Supplier department: Division of Information and Library Studies – Department of Czech Literature – Faculty of Arts
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
The capacity limit for the course is 20 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/20, only registered: 0/20, only registered with preference (fields directly associated with the programme): 0/20
Literature
    recommended literature
  • KOLEKTIV. Online marketing. Praha. 2014. 216 stran. ISBN 9788025141557
  • CHATERS, B. Mastering Search Analytics. 2011. 400 stran. O'Reilly Media ISBN 978-1-4493-0265-8
  • KAUSHIK, Avinash. Webová analytika 2.0 : kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 456 s. ISBN 9788025129647. info
Teaching methods (in Czech)
Předmět je v semestru podzim 2016 výjimečně vypsán netypickou formou absolvování komerčního kurzu DigiSemestr. Všechny informace najdete na digisemestr.cz Snížené školné pro studenty KISKu je za celý semestr 3.500 Kč. Studentům, kteří Digisemestr úspěšně absolvují, následně KISK na školné přispěje částkou 2.000 Kč formou stipendia.
Language of instruction
Czech
Further Comments
Study Materials
The course is also listed under the following terms Autumn 2014, Autumn 2015.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/phil/autumn2016/VIKMB45