ROMSJIBXPa Španělština III (pro nešpanělštináře)

Filozofická fakulta
podzim 2016
Rozsah
0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Zuzana Ďaďová, Ph.D. (přednášející)
Garance
doc. PhDr. Petr Dytrt, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Rozvrh
Po 17:30–19:05 B2.52
Předpoklady
ROMSJIBXJ Přípravný jazykový seminář II
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 25 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/25, pouze zareg.: 0/25, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/25
Jiné omezení: Nemohou zapisovat posluchači oboru Španělština.
Mateřské obory/plány
předmět má 12 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Předmět je určen pro studenty mediteránních studií a románských folologií, kteří absolvovali Přípravný jazykový seminář španělský I a II a chtějí dále pokračovat ve studiu španělštiny.Studenti si rozšíří slovní zásobu o nová témata a prohloubí znalosti gramatiky (všechny minulé časy, subjunktiv, z témat např. jak psát formální dopis, CV, nakupování, španělsky mluvící země a jejich kultura). UČEBNICE: Nuevo español en marcha 3
Osnova
  • MANUAL: Nuevo español en marcha 3 1.Repaso 2.Tiempos pasados. Hablar de la vida de alguien. 3. Futuro. Hablar de planes. 4. Preposiciones. Transporte. 5. Pretérito pluscuamperfecto. Viajar. 6. Condicional. Carácter. Aspecto físico. 7. Subjuntivo en oraciones relativas. Dar consejos. 8. Perífrasis verbales. La enseñanza. 9. Pasados. 10. Oraciones finales. Cuerpo humano. 11. Imperativo. Comida. 12. Subjuntivo. Ecología. 13. Comparativos y superlativos. Naturaleza.
Literatura
    povinná literatura
  • CASTRO VIUDEZ, Francisca, Ignacio RODERO a Carmen SARDINERO FRANCO. Nuevo Español en marcha 3 : curso de español como lengua extranjera. Primera edición. Alcobendas (Madrid): SGEL, 2014, 181 stran. ISBN 9788497787406. info
Výukové metody
Ve výuce budou využity všechny základní postupy CLT metody (Comunicative Language Teaching): individuální, párová, skupinová cvičení (konverzace, vzájemné zkoušení, dril, procvičování). Poslech (audionahrávky). Domácí úkoly rozšířené o e-learning. 99% výuky probíhá ve španělštině. Hlavní důraz je v tomto semestru kladen na poslech.
Metody hodnocení
Písemný test, plnění úloh v e-learningu, docházka.
Navazující předměty
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Nemohou zapisovat posluchači oboru Španělština.
Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2009, podzim 2010, podzim 2011, podzim 2012, podzim 2013, podzim 2014, podzim 2015, podzim 2017, podzim 2018.