Vývojový tým Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MU) vylepšuje aplikace pro správu Obchodního centra MU (OC MU) a zavádí zcela novou funkci, která umožní zákazníkům z MU zaplatit pomocí svého SUPO účtu.
Novinkou, určenou nejširšímu okruhu uživatelů, je umožnění platby objednávky pomocí SUPO účtu. Tuto možnost platby mají pouze zákazníci z MU s aktivovanou službou SUPO, kteří ve chvíli objednávky mají na svém účtu dostatek volných prostředků. Platba je v OC MU indikovaná ihned po objednání a automaticky bude zdarma převedena typicky následující pracovní den podobně, jako je tomu u on-line platby běžnou platební kartou.
Uživatelé, kteří v IS MU spravují nabídky (balení) pro OC MU, jistě ocení nově přepracovaný vzhled přehledu všech zavedených balení. Seznam balení je nyní kompaktnější a u každého balení je nově přímý odkaz do editace daného balení. Dalším velkým pomocníkem se také jistě stane množství filtrů, kterými je možné výpis balení upravovat (viz Obr. 1).
Obr. 1: Možnosti filtrování balení zavedených v OC MU.
Dalším vylepšením je možnost hromadného kopírování balení. Tuto možnost využijí např. uživatelé, kteří spravují v OC MU větší množství kurzů, které se nabízí každý rok. Nyní vyberou všechny staré kurzy a hromadně si je zkopírují doslova na pár kliknutí. Následně, pomocí hromadných operací (nastavení ceny, data prodeje, …), si je jednoduše připraví k prodeji.
Uživatelé se také dočkali funkce hromadného přidání požadavků k balením (viz Obr. 2). Požadavkem je zde myšleno nastavení, např. umožnění platby kartou, informování určité osoby o objednání/zaplacení balení atd.
Obr. 2: Hromadné přidání požadavků.
Pro uživatelskou podporu, která řeší se zákazníky OC MU jejich dotazy a různé žádosti (zaslání daňového dokladu, zrušení objednávky, vrácení platby za nečerpanou službu, …), připravil Vývojový tým IS MU několik vylepšení.
Prvním je možnost evidovat u každého balení kontakt na organizátora (viz Obr. 3). Uživatelé, kteří balení zakládají, tento kontakt vyplňují a pracovníci uživatelské podpory tak mohou snadno zákazníky odkázat na organizátora v případě dotazu týkajícího se objednané služby.
Obr. 3: Kontakt na organizátora editovaného balení.
Dalším vylepšením, které uživatelské podpoře usnadní proces vrácení platby za nevyzvednutou revalidační přelepku nebo kartu studenta (ISIC), je zobrazení informace o vydaných kartách a přelepkách přímo v detailu objednávky (viz Obr. 4). Uživatelská podpora tak hned vidí, zdali je možné platbu vrátit, a nemusí se obracet na Studijní oddělení jednotlivých fakult s prosbou o potvrzení, zda byla studentovi karta nebo přelepka vydána.
Obr. 4: Zobrazení informace o vydaných kartách.
Poslední změnou je implementace nové funkce "Odeslat fakturu v PDF e-mailem", která slouží pro jednodušší zaslání faktury účtárně zákazníka v případě, že si ji vyžádá. Uživatelská podpora velmi často řeší tento typ žádostí, ačkoliv je faktura zasílána automaticky po vystavení na adresu zákazníka s pokynem, ať ji předá. Tuto možnost mají pracovníci uživatelské podpory v detailu každé objednávky.
O Obchodním centru MU jsme vás již dříve informovali v novinkách Prodej elektronických knih v Obchodním centru, Nový způsob platby v Obchodním centru MU a Výhody Obchodního centra MU v externích konferenčních systémech.
15. srpna 2012