Novinky a zajímavosti ze světa IS MU

RSS Máte-li zájem, přihlaste se k odběru novinek e-mailem. Novinky můžete odebírat také pomocí RSS nebo si zařaďte blog mezi sledované, pokud jste uživatel IS MU.
Tento blog píše
FotografieFI:Vývojový tým IS MU, Mgr. Eva Zárybnická, 206552
Starší příspěvky
Kategorie
Vlastníci blogu: FI:Vývojový tým IS MU, Mgr. Eva Zárybnická, 206552
Právo číst: kdokoliv v Internetu, pojmenovaná skupina osob: FI:CVT FI
Právo komentovat: pojmenovaná skupina osob: FI:CVT FI
1. 11.
2022

Nové funkce agendy Rozpisy

  • RSS
Dosud nehodnoceno.
Novinky

Vývojový tým Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MU) zveřejnil úpravy aplikace Rozpisy, která slouží pro vypisování témat závěrečných prací. Tyto tzv. nepředmětové rozpisy zakládají a upravují oprávněné osoby, např. pracovníci studijní oddělení. Témata mohou zakládat pracovníci vybraných pracovišť, doktorandi, anebo členové zvolených skupin osob. Případně je mohou vkládat i sami studenti, pokud je tato možnost při založení rozpisu povolena. Při zakládání rozpisu se stanovuje také harmonogram činností, který určuje posloupnost požadovaných akcí, např. vkládání či editace tématu studentem/vedoucím, přihlašování k tématům apod.

Nově byly do aplikace přidány další role v harmonogramu činností pro potvrzení témat k obhajobě (ve smyslu podepsání zadání). Mění se i počet osob, které mohou potvrzovat. Do této chvíle mohly potvrzovat témata 3 osoby, nově může být zahrnuta další osoba, která bude součástí potvrzovacího procesu.

Po potvrzení studentem a vedoucím tématu může kromě správce rozpisu nově potvrzovat téma garant programu či oboru nebo pedagogický zástupce. V dalším kroku může potvrzovat vedoucí garančního pracoviště, vedoucí katedry nebo děkan. Konkrétní roli je možné vybírat z roletky v harmonogramu činností. V případě pedagogického zástupce se osoba potvrzující téma v rozpisu nadefinuje vložením uča. Výhodou tohoto nastavení je, že téma bude potvrzeno konkrétními osobami a zamezí se potvrzení tématu osobami, které nemají být součástí procesu a potvrzení vložily omylem. Nově také přibyla informativní hláška, která uživatele upozorní na chybějící povinné údaje, které musí téma obsahovat, aby bylo možné jej potvrdit. Po najetí kurzoru myši na dané hlášení se zobrazí, která povinná položka musí být doplněna.

Nové role také reflektuje filtr témat “k potvrzení”. O tom, že na osobu přišla řada s potvrzením, se může dozvědět pomocí automatického e-mailu, jehož odeslání je možné zapnout v harmonogramu činností. Po upozornění e-mailem, který obsahuje odkaz přímo do rozpisu, je uživatel naveden pouze na ta témata, která čekají na jeho potvrzení.

Obr. 1: Nastavení potvrzování v harmonogramu činností.

Obr. 2: Stav potvrzování ze strany pedagogického zástupce.

Aplikace je dostupná pověřeným osobám v autentizované části Informačního systému → Studium → Rozpisy témat.

O změnách v agendě Rozpisy jsme informovali také v novince Nová podoba převodu témat z Rozpisů studentů.

Dosud nečteno0 komentářůpermalink
« Ohlédnutí za 12. ročníkem Open space konference o e-learningu IS MU (1. 11. 2022 12:28) | Prohlídka pracovišť v responzivním designu » (1. 11. 2022 12:54)

Zatím žádné komentáře.