Novinky a zajímavosti ze světa IS MU

RSS Máte-li zájem, přihlaste se k odběru novinek e-mailem. Novinky můžete odebírat také pomocí RSS nebo si zařaďte blog mezi sledované, pokud jste uživatel IS MU.
Tento blog píše
FotografieFI:Vývojový tým IS MU, Mgr. Eva Zárybnická, 206552
Starší příspěvky
Kategorie
Vlastníci blogu: FI:Vývojový tým IS MU, Mgr. Eva Zárybnická, 206552
Právo číst: kdokoliv v Internetu, pojmenovaná skupina osob: FI:CVT FI
Právo komentovat: pojmenovaná skupina osob: FI:CVT FI
9. 12.
2022

Odesílání naplánovaného e-mailu v Záznamníku učitele

  • RSS
Informačně přínosné | 3 | 4
Novinky – e-learning

Vyučující na Masarykově univerzitě standardně využívají k obeslání studentů svých předmětů funkci „Poslat dopis“ v Záznamníku učitele Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MU). Nově mohou učitelé využít funkci, kdy si mohou naplánovat odeslání dopisu a vše si tak nachystat již před začátkem semestru a věnovat se poté primárně výuce.

Pro naplánování odeslání dopisu je potřeba vytvořit e-mail přes funkci „Poslat dopis“ a následně kliknout na „Další možnosti“. Objeví se pole pro vepsání data a času pro odeslání e-mailu. Nejzazší datum lze nastavit maximálně rok dopředu.

Obr. 1: Nastavení naplánového odeslání e-mailu

Jako klasické dopisy i ty plánované interagují s omezením/i Záznamníku učitele. Praktický příklad: Učitel vstupuje do Záznamníku učitele v červenci a omezuje si jej na studenty seminární skupiny č. 3, v této době v této seminární skupině ještě nemá žádného studenta, protože ještě neprobíhal zápis do seminárních skupin, je tedy prázdná, to ale není překážkou pro naplánovaní, jelikož parametry se vyhodnotí až v době odesílání dopisu. E-mail si jako dosud napíše, naplánuje si datum odeslání například na 24. 12. a potvrdí naplánování, tím má ze strany učitele hotovo. Následně 24. 12. se IS MU sám podívá, kdo splňuje podmínky - patří do seminární skupiny č. 3 a těmto studentům dopis sám dle plánu odešle. Učitel, který email naplánoval, pak po proběhnutí odeslání 24. 12. obdrží potvrzující e-mail o odeslání naplánovaného dopisu spolu se seznamem studentů (adresátů), kteří naplánovaný e-mail obdrželi.

Seznam příjemců tedy vždy odpovídá výběru v Záznamníku učitele. E-mail bude odeslán příjemcům, kteří budou podmínky výběru splňovat v době odeslání.

Znění naplánovaného e-mailu je možné samozřejmě i dodatečně upravovat.

Tipy na využití naplánovaných e-mailů:

  • upomínky na průběžné úkoly (Máte odevzdat úkol do odevzdávárny…; Je třeba vyplnit procvičovací test…)
  • připomínky na události (Blíží se termín vaší praxe, prostudujte si pokyny a harmongram…; Během pár dní se již budete moci přihlašovat na zkušební termíny…)
  • motivace (Vítejte v předmětu XY, čeká nás skvělý semestr…; Již jsme v polovině semestru…; Náš společný semestr se chýlí ke konci…)

Tato varianta odesílání je dostupná a rozšiřuje sekci Poslat dopis v Záznamníku učitele vybraného předmětu.
Záznamník učitele -> sekce Studenti -> Poslat dopis.

Dosud nečteno0 komentářůpermalink
« Vzájemné hodnocení nyní i pro práce odevzdané skupinami (9. 12. 2022 08:26) | Možnost ručního hodnocení v Odpovědnících » (30. 12. 2022 09:33)

Zatím žádné komentáře.