ZUR299 3D graphic and animation

Faculty of Social Studies
Spring 2007
Extent and Intensity
1/1. 4 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Mgr. Leo Nitče (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
Department of Media Studies and Journalism – Faculty of Social Studies
Contact Person: Drahomíra Soldánová
Timetable
Thu 16:00–17:40 PC54
Prerequisites (in Czech)
SMER ( DIG )
Předpoklady: 1) student musí umět pracovat alespoň v jednom 2D grafickém programu pro windows (Phososhop, Corel, Paintshop, atp.) 2) velmi dobrá orientace v prostředí windows (středně pokročilý a více.) 3) částečná znalost práce v některém postprodukčním nebo stříhacím programu (AdobeAfterEffects, Adobe Premiere, Vegas, atp.) 4) předpokládá se týmová spolupráce Předpoklady, které nejsou pro tento semestr nutné, ale jsou výhodou: - absolvování kurzu 3D grafika I (od jarního semestru 2007 jde o nutný předpoklad) - znalost některého 3D grafického programu, nejlépe: Cinema 4D, Maya, atp. - připravit si vlastní projekt v průběhu podzimního semestru (3D grafika I) a připravit si podklady pro jeho realizaci v semestru jarním. - Na jednom projektu se může max. podílet 5 studentů (je možná vyjímka pro náročnější projekt).
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
The capacity limit for the course is 20 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/20, only registered: 0/20, only registered with preference (fields directly associated with the programme): 0/20
fields of study / plans the course is directly associated with
there are 8 fields of study the course is directly associated with, display
Course objectives (in Czech)
Kurz je zaměřen na práci a využití všech možností profesionálních 3D aplikací. Studenti se budou moci seznámit s tvorbou náročných CG efektů pro potřeby filmu. Seznámí se se základy animace a kompozice scény pro rozličné projekty. U studentů se předpokládá vysoká míra týmové práce, která je nezbytnou pro realizaci zadávaných projektů. Podklady k výuce budou studenti dostávat prostřednictvím ISU, nebo v písemné podobě.
Syllabus (in Czech)
  • 1) seznámení se s předmětem a vybrání projektů pro realizaci. 2) Přinesení scénáře svého projektu formou sketchbooku (kresleného, nebo psaného) v digitální podobě na disketě, nebo na CD. (Powerpoint) Zapůjčení techniky pro domácí přípravu textur, podkladových obrázků, atp. 3) Přinesení připravených podkladů a jejich diskuse. Volba 3D aplikace pro resení projektu. Tvorba prvních modelů. 4) Práce na modelech a na scéně. 5) Dokončení modelace scény a začátek texturování. 6) Mezi diskuse nad projektem. 7) Začátek animační části a tvorba zvláštních efektů. 8) pokračování ve tvorbě animace. 9) Dokončení animací a tvorba prewiev (hrubý výpočet) 10) Vyladění pojektu, hledání chyb a nedostatků v animaci či textrurách. 11) dokončení animačních prací 12) dokončení spec.efektů a export do příslušného formátu 13) střih 14) tvorba DVD titulu 15) zápočet
Assessment methods (in Czech)
Ukončeno zápočtem (z) Student musí odevzdat hotový projekt na DVD.
Language of instruction
Czech
Further Comments
Study Materials
The course is taught annually.
The course is also listed under the following terms Spring 2006, Spring 2009.
  • Enrolment Statistics (Spring 2007, recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/fss/spring2007/ZUR299