SOBP_PPX2 Day-Release Teaching Practice 2

Faculty of Education
Spring 2002
Extent and Intensity
0/0. 6 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
PhDr. Jarmila Faltýsková, Ph.D. (seminar tutor)
Guaranteed by
PhDr. Jarmila Faltýsková, Ph.D.
Department of Social Education – Faculty of Education
Contact Person: Mgr. Zuzana Nováčková
Prerequisites (in Czech)
Přímá výchovná práce s klienty a průběžné vedení pedagogického deníku.
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Vytváření a rozvíjení pedagogických dovedností vést, řídit a organizovat výchovně vzdělávací práci (zájmovou činnost) s dětmi, mládeži či dospělými ve volném čase.
Syllabus (in Czech)
  • Obsahem průběžné pedagogické praxe je pokračování v práci ve vybraném výchovném nebo sociálním zařízení, v němž student již vedl zájmovou činnost a dále bude pokračovat v realizování přímé výchovné práce s danou klientelou.
  • Organizací praxe je pověřen student, pracovníci oddělení sociální pedagogiky zajišťují praxi administrativně a pomáhají konzultačně.
  • Student pokračuje ve vedení pedagogického deníku, který obsahuje celoroční plán činnosti, přípravu na jednotlivá zaměstnání, stručné zhodnocení prováděné činnosti. Zápisy budou ukončeny razítkem a podpisem vedoucího zařízení jako doklad, že pedagogická praxe proběhla v daném rozsahu (tj. 2 hod. týdně).
  • Tyto náležitosti jsou podmínkou pro udělení zápočtu.
Assessment methods (in Czech)
Typ výuky: pedagog. praxe ukončená zápočtem.
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further comments (probably available only in Czech)
The course is taught annually.
The course is taught: every week.
Information on the extent and intensity of the course: 2 hodiny.
The course is also listed under the following terms Spring 2003.
  • Enrolment Statistics (Spring 2002, recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/ped/spring2002/SOBP_PPX2