Mod002pr The legislative framework within which the school prevention

Faculty of Education
Spring 2007
Extent and Intensity
0/0. Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
JUDr. Jaroslava Tomancová (lecturer)
Guaranteed by
PhDr. Jan Beran, Ph.D.
Contact Person: PhDr. Jan Beran, Ph.D.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
Course objectives (in Czech)
Zákon č. 94/1963 Sb., o rodině, ve znění pozdějších předpisů Zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů Zákon č. 258/2000 Sb.,, o ochraně veřejného zdraví Zákon č. 109/2002 Sb., o výkonu ústavní výchovy nebo ochranné výchovy ve školských zařízeních, ve znění pozdějších předpisů Zákon č. 218/2003 Sb., o odpovědnosti mládeže za protiprávní činy a o soudnictví ve věcech mládeže a o změně některých zákonů (zákon o soudnictví ve věcech mládeže Zákon č. 561/2004 Sb.,, o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) Zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů Prováděcí předpisy k zákonům č. 561/2004 Sb. a 563/2004 Sb., zejména Vyhláška č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních, Vyhláška č. 73/2005 Sb., o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných, Nařízení vlády č. 75/2005 Sb., o stanovení rozsahu přímé vyučovací, přímé výchovné, přímé speciálně pedagogické a přímé pedagogicko – psychologické činnosti pedagogických pracovníků, Vyhláška č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, akreditační komisi a kariérním systému pedagogických pracovníků a další
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
General note: Program: Prevence sociálně nežádoucích jevů (Oddělení pro další vzdělávání).

  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/ped/spring2007/Mod002pr