PdF:SZ2MP_FOL2 Portfolio - Course Information
SZ2MP_FOL2 Portfolio
Faculty of EducationSpring 2007
- Extent and Intensity
- 0/0. 2 credit(s). Type of Completion: -.
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Studentské portfolio 2 je soubor aktivit, názorů, postojů a produktů činností studenta, vytvořený v průběhu jeho studia do vykonání magisterské zkoušky. Portfolio je obrazem měnící a prohlubující se pedagogické způsobilosti, prostředkem k sebereflexi a sebehodnocení studenta a představuje významnou součást komplexního hodnocení studenta. Doporučuje se mít Portfolio zpracované a brát ho s sebou ke státním závěrečným zkouškám.
- Syllabus (in Czech)
- Studentské portfolio může obsahovat: Studentské záznamy o zkušenostech - z předcházející školní docházky na ZŠ a SŠ, - z jeho činnosti v zájmových kroužcích a společenských organizacích, - z výuky na vysoké škole; Písemné, grafické a jiné produkty studenta, např. – seminární práce, ročníkové práce, projekty, eseje, referáty - protokoly z laboratorních prací a měření, - záznamy z hospitací a pozorování ve školách, - přípravy na vyučovací hodiny, - záznamy z provedených průzkumů, šetření a výzkumných sond, - konspekty a excerpta z literatury aj Další záznamy a hodnotící materiály, např. – videozáznamy z vyučovacích pokusů, - zápisy a hodnocení fakultních a cvičných učitelů, - diplomy, hodnocení a záznamy o zájmové a odborné činnosti aj.
- Literature
- ŠVEC, Vlastimil. Pedagogická příprava budoucích učitelů: problémy a inspirace (Teacher education: problems and inspirations). 1. vyd. Brno: Paido, 1999, 163 pp. ISBN 80-85931-70-2. info
- PRŮCHA, Jan. Pedagogický výzkum : uvedení do teorie a praxe. 1. vydání. Praha: Karolinum, 1995, 132 stran. ISBN 8071841323. info
- Assessment methods (in Czech)
- Příprava materiálů podle osnovy, které student může vzít ke státním závěrečným zkouškám. Předmět se neukončuje.
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (Spring 2007, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/ped/spring2007/SZ2MP_FOL2