PdF:AJ1408 Intenzivní jazykový kurz - Informace o předmětu
AJ1408 Intenzivní jazykový a metodický kurz
Pedagogická fakultajaro 2022
- Rozsah
- 0/0/3.3. týden. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Filip Pultar (cvičící)
Ailsa Marion Randall, M.A. (cvičící) - Garance
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 35 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 1/35, pouze zareg.: 0/35 - Mateřské obory/plány
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (angl.) (program PdF, B-SPE)
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-AJ3S) (2)
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- English Language for Education (program PdF, B-AJ3SA) (2)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE)
- Cíle předmětu
- Týdenní intenzivní kurz je zaměřen na rozvoj komunikativní a didaktické kompetence studentů. Výuka probíhá v netradičním duchu. Jsou využívány prvky projektové práce, a další moderní metody (např. metody simulační, situační a inscenační), které jsou nezbytné pro práci s dětmi, zejména v rámci volnočasových aktivit.
- Výstupy z učení
- Studenti rozvíjejí svou komunikační kompetenci
studenti jsou schopni reflektovat rozvoj vlastní komunikační kompetence;
studenti znají různé typy aktivit vhodných pro výuku angličtiny v netradičním prostředí;
studenti znají různé typy aktivit vhodných pro osobnostní rozvoj, které lze realizovat ve výuce anglického jazyka. - Osnova
- Výukové projekty. Pohybové aktivity ve výuce AJ. Simulační hry ve výuce AJ. Příprava divadelního představení v AJ. Hry rozvíjející slovní zásobu, gramatickou kompetenci a výslovnost. Komunikační hry a aktivity. Kultura anglicky mluvících zemí. Využití videa ve výuce AJ.
- Literatura
- WICKS, Matt. Imaginative projects : a resource book of project work for young students. Cambridge: Cambridge University Press, 2000, 128 s. ISBN 0521668050. info
- TOMALIN, Barry a Susan STEMPELSKI. Video in action :recipes for using video in language teaching. New York: Prentice Hall, 1990, viii, 173. ISBN 0-13-945619-8. info
- HAINES, Simon. Projects :for the EFL Classroom : resource material for teachers. Walton-on-Thames: Nelson, 1989, 108 s. ISBN 0-17-555736-5. info
- Výukové metody
- Experiential learning, projects.
- Metody hodnocení
- Intensive experiential course. Requirements: pre-course preparation, active participation in all course components. Assessment criteria: active involvement in all activities and reflection sessions.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- Dates: May 2022 (to be specified). Venue: Frystak near Zlín. Full board: 1700 Kč.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (jaro 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2022/AJ1408