PSB_152 Psychology of advertising

Faculty of Arts
Spring 1999
Extent and Intensity
1/1/0. 3 credit(s). Type of Completion: k (colloquium).
Teacher(s)
JUDr. Petr Přehnil, Ph.D. (lecturer), doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D. (deputy)
Guaranteed by
doc. PhDr. Mojmír Tyrlík, Ph.D.
Department of Psychology – Faculty of Arts
Contact Person: Jarmila Valchářová
Prerequisites (in Czech)
PSA_0SZ Bachelor Degree Examination
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Tento kurz poskytuje studentům možnost seznámit se s psychologickými aspekty procesu přesvědčování, kterým jsou hledáni uživatelé zboží, služeb či jiných hodnot ( jako jsou populární představy, cíle a názory). Studenti budou informováni o tom, jakým způsobem se toto hledání a přenos informací uskutečňuje.
Language of instruction
Czech
Further Comments
The course is taught annually.
The course is taught: every week.
The course is also listed under the following terms Autumn 1998, Autumn 2000, Spring 2002.
  • Enrolment Statistics (Spring 1999, recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/phil/spring1999/PSB_152