SJIA017 Practical Spanish IV

Faculty of Arts
Spring 2002
Extent and Intensity
0/2/0. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Y. Pérez Sinusía (lecturer), doc. Mgr. Petr Stehlík, Ph.D. (deputy)
doc. Mgr. Petr Stehlík, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
doc. Mgr. Petr Stehlík, Ph.D.
Department of Romance Languages and Literatures – Faculty of Arts
Contact Person: Dagmar Holoubková
Prerequisites
SJIA011 Practical Spanish III
Practical Spanish III
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives
Communication skills, contrastive study of the Spanish language.
Syllabus (in Czech)
  • Hlavní pozornost se soustřeďuje na další zdokonalování mluveného projevu. Rozšiřování slovní zásoby se i tentokrát opírá o vybrané konverzační okruhy, které jsou však úžeji tematicky zaměřeny (Sociedad,Filosofía,atd.). V seminářích se pracuje s původními novinovými a literárními texty, využívá se i audiovizuální techniky.
Literature
  • ALCHAZIDU, Athena. Practicando el léxico español. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 1997, 250 s. ISBN 8021016493. info
Bookmarks
https://is.muni.cz/ln/tag/FF:SJIA017!
Assessment methods (in Czech)
Zkouška - písemná a ústní. Součástí zkoušky je domácí četba.
Language of instruction
Spanish
Further comments (probably available only in Czech)
The course is taught annually.
The course is taught: every week.
General note: Podmínkou zápisu do Jazykového semináře IV je získání zápočtu z předmětu Jazykový seminář III.
The course is also listed under the following terms Spring 2000, Spring 2001, Spring 2003, Spring 2004, Spring 2005, Spring 2006, Spring 2007, Spring 2008, Spring 2009, Spring 2010, Spring 2011, Spring 2012, Spring 2013, Spring 2014, Spring 2015, Spring 2016, Spring 2017, Spring 2018, Spring 2019, Spring 2020, Spring 2021.
  • Enrolment Statistics (Spring 2002, recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/phil/spring2002/SJIA017