FF:KA1_2 Seminář Marketing I, - Course Information
KA1_2 Seminář Marketing I,
Faculty of ArtsSpring 2013
- Extent and Intensity
- 0/2. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D. (seminar tutor)
- Guaranteed by
- Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Department of Musicology – Faculty of Arts
Contact Person: Vlasta Taranzová
Supplier department: Department of Musicology – Faculty of Arts - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen:
interpretovat aktuální uměleckou problematiku v pojmech sociologie umění, marketingu a managementu kulturních institucí, na základě zadaných témat;
vytvořit strukturovaný text reflektující výsledky odborné diskuze; - Syllabus (in Czech)
- V rámci semináře, vedeného formou e-learningu prostřednictvím ISU, budou studenti zpravovat referáty/stručné eseje aplikující teoretické pojmy, se kterými se seznámí během přednášek ze Sociologie umění, na aktuální umělecké a kulturní reálie, součástí bude též nabídka témat mimo sociologii umění.
- Výuka bude probíhat pomocí interaktivní osnovy a bude mít následující kroky:
- 1. Výběr a přihlášení se do seminární skupiny
- 2. Zpracování úvodní eseje, úvahy, konspektu každým členem seminární skupiny v rozsahu cca 2/3 normostrany = 1200 znaků.
- 3. Komentáře ke vloženým příspěvkům ostatních členů seminární skupiny. Každý účastník vloží minimálně jeden komentář ke každému příspěvku. Má-li komentář podobu otázky, musí být na odpověď na tuto otázku reagováno.
- 4. Dopracování eseje nebo úvahy (konspekt se v této fázi přetaví v jednu z těchto dvou forem) na základě seminární diskuze, přednášek a dalšího studia do rozsahu cca 2 normostran = 3600 znaků
- Literature
- required literature
- CIGÁNEK, Jan. Úvod do sociologie umění. Praha: Obelisk - nakladatelství umění a architektury, 1972, 300 s. URL info
- recommended literature
- The sociology of art : ways of seeing. Edited by John Hughson - David Inglis. 1st pub. Houndmills, Basingstoke, Hampshire: Palgrave Macmillan, 2005, xiii, 223. ISBN 0333962672. info
- ALEXANDER, Victoria D. Sociology of the arts : exploring fine and popular forms. 1st pub. Malden: Blackwell, 2003, xix, 366. ISBN 9780631230403. info
- HAUSER, Arnold. The social history of art. 3rd ed. London: Routledge, 1999, x1iv, 267. ISBN 041521386X. info
- HAUSER, Arnold. The social history of art. 3rd ed. London: Routledge, 1999, x1v. ISBN 041521386X. info
- HAUSER, Arnold. The social history of art. 3rd ed. London: Routledge, 1999, x1viii, 23. ISBN 041521386X. info
- HAUSER, Arnold. The social history of art. Vol. I, From prehistoric times to the middle ages. 3rd ed. London: Routledge, 1999, x1ii, 274. ISBN 0-415-19945-X. info
- KOTLER, Philip and Joanne SCHEFF. Standing room only : strategies for marketing the performing arts. Boston: Harvard Business School Press, 1997, xii, 560. ISBN 0875847374. info
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Study Materials
The course is taught only once.
Note related to how often the course is taught: On-line kurz v ELFu.
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/phil/spring2013/KA1_2