FF:LJPGA1 Didactics (methodology) - Course Information
LJPGA1 Didactics (methodology) for middle school teachers: selected topics
Faculty of ArtsSpring 2015
- Extent and Intensity
- 0/0. 0 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- doc. Mgr. Katarina Petrovićová, Ph.D. (lecturer)
doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D. (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Jana Nechutová, CSc.
Department of Classical Studies – Faculty of Arts
Contact Person: Jitka Erlebachová
Supplier department: Department of Classical Studies – Faculty of Arts - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Syllabus (in Czech)
- Seminář se bude věnovat problematice vyučování a učení na střední škole. Na základě pedagogické a didaktické teorie budou účastníci prakticky seznámeni s jednotlivými fázemi výuky, což mimo jiné znamená, že celý kurz bude probíhat podle těchto fází (od přípravy výuky po její evaluaci). Scénář semináře obsahuje témata týkající se například tradičních a inovativních výukových metod a forem (frontální, skupinová, projektová výuka) nebo využití informačních a komunikačních technologií ve výuce na střední škole.
- Účastníci semináře budou na jeho konci schopni aplikovat získané poznatky při přípravě a realizaci vlastní výuky. Při plánování výuky budou schopni posoudit výhody i nevýhody různých didaktických prostředků (včetně ICT) a forem, budou znát faktory ovlivňující výuku, ale i význam hodnocení ve výuce. Budou rovněž znát základní literaturu k tématu.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
The course is taught: in blocks.
Information on the extent and intensity of the course: Výuka probíhá blokově, celkový rozsah 2 hodiny.
- Enrolment Statistics (Spring 2015, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/phil/spring2015/LJPGA1